یکی از بنیانگذاران بازار سرمایه گذاری را “داغ و دیوانه” می نامد-TechCrunch

استودیوی Venture High Alpha چهارشنبه سومین استودیوی خود را راه اندازی کرد و به ایجاد ، راه اندازی و توسعه شرکت های ابری سازمانی ادامه داد.

شرکت ایندیاناپولیس به طور معمول هر سه سال یک استودیو جدید راه اندازی می کند و مدلی از کارآفرینی است که ایجاد استارتاپ ها و سرمایه گذاری سرمایه گذاری را ترکیب می کند. اسکات دورسی ، بنیانگذار و شریک مدیریت ، به TechCrunch گفت که این امر در زمان شلوغی برای سرمایه گذاری خطرپذیر انجام می شود.

دورسی گفت: “بازار سرمایه گذاری در حال حاضر بسیار داغ و دیوانه کننده است.” “شرکت های سرمایه گذاری باید زودتر حرکت کنند تا رقابتی باشند تا معاملاتی را که ممکن است از دست بدهند به دست آورند. با توجه به کاری که انجام می دهیم ، ما هرچه زودتر شروع می کنیم ، بنابراین فکر می کنم با مدل استودیوی خطرپذیر از این منحنی جلوتر هستیم. ما همچنین همه آزمایش ها و مشکلات شرکت های تازه راه را پشت سر می گذاریم ، بنابراین این همدلی و سابقه اپراتور را داریم. بسیاری از شرکتها چنین سابقه ای ندارند. “

وی افزود که همه این فعالیت های وحشیانه و دیوانه کننده یک تغییر مثبت است و زمینه بزرگتری را برای سرمایه گذاران بذر فراهم می کند. در حال حاضر شرکت های بیشتری هستند که می توانند چک های بزرگ بنویسند ، بنابراین اگر High Alpha بتواند شرکت ها را در سال اول راه اندازی کند ، استارتاپ ها برای مرحله بعدی رشد به سطح بعدی سرمایه نیاز خواهند داشت.

High Alpha Studio III 18 میلیون دلار از سرمایه گذاران مکرر ظهور سرمایه و گروه ریخته گری جمع آوری کرد. این اتفاق هفت ماه پس از اعلام سرمایه 110 میلیون دلاری توسط استودیوی سرمایه گذاری می افتد. به عنوان بخشی از این سرمایه گذاری ، Jaclyn Freeman Hester از گروه Foundry و Carlotta Siniscalco از Emergery Capital به هیئت مدیره آن پیوستند.

دورسی ، به همراه اریک توبیاس ، مایک فیتزجرالد و کریستیان اندرسن ، High Alpha را در سال 2015 تأسیس کردند. از آن زمان ، بیش از 260 میلیون دلار سرمایه جمع آوری کرده و بیش از 30 شرکت از جمله Zylo ، Lessonly ، MetaCX ، Mandolin ، Casted و Bolster تأسیس و راه اندازی کرده است.

دورسی گفت که استودیوی اول دارای 11 شرکت و دومی دارای 17 شرکت بود. در میان همه شرکت ها ، تاکنون هفت خروج وجود داشته است ، که اخیراً سیسمیک Lessonly ، یک شرکت آموزشی ، مربیگری و توانمندسازی را خریداری کرده است.

طی سالها ، High Alpha بخشهای مختلفی را بررسی کرده است ، از اقتصاد بزرگ تا بازار استعدادها تا دانش فناوری. وقتی نحوه کار مردم در سال 2020 تغییر کرد ، High Alpha به سرعت بالا رفت و تعداد بی سابقه ای از شرکت ها ، 10 ، در مقایسه با سه شرکت معمولی در سال ، ایجاد کرد.

دورسی افزود: “ما فرصتی را برای حل مشکلات برای شیوه جدید زندگی خود دیدیم.” “ما در حال حاضر در دنیای کاملاً جدیدی هستیم. بودجه بیشتر به این معناست که ما می توانیم سرمایه گذاری های معنی داری انجام دهیم و در بازار رقابت کنیم. “