یک گلدان طلا در تقاطع DevOps و هوش مصنوعی مولد؟

دبلیو
به TechCrunch Exchange، یک خبرنامه هفتگی استارت آپ ها و بازارها خوش آمدید. این از ستون روزانه TechCrunch+ الهام گرفته شده است، جایی که نام خود را دریافت می کند. هر شنبه آن را در صندوق ورودی خود می خواهید؟ اینجا ثبت نام کنید.

هوش مصنوعی مولد اینطور نیست فقط در مورد تلاش های خلاقانه و ترفندهای سالن. سرمایه‌گذاران و Big Tech به طور یکسان شرط می‌بندند که زیرساخت‌های سازمانی و امنیت سایبری را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد و آنها پول را به جایی می‌رسانند. – آنا

ابزارهای توسعه دهنده به همراه هوش مصنوعی مولد

Y Combinator Demo Days یک شاخص قوی از روندهایی است که سرمایه گذاران ممکن است به آنها علاقه مند باشند – و این یکی از دلایل اصلی است که TechCrunch همیشه آنها را از نزدیک تماشا می کند. شتاب دهنده گفت: در دسته زمستان 2023 خود، سه ناحیه برجسته بود: «متن باز، ابزارهای توسعه دهنده و هوش مصنوعی».

اینسایدر گزارش داد که استارتاپ‌های ابزارهای توسعه‌دهنده در آن دسته، توجه ویژه‌ای را در میان سرمایه‌گذاران به خود جلب کردند، به طوری که چهار نفر از آنها تنها چند هفته پس از روز نمایشی، بودجه بیشتری را جمع‌آوری کردند. از سوی دیگر، استارت‌آپ‌های مرتبط با هوش مصنوعی بین بنیان‌گذاران بسیار محبوب بودند و 34 درصد از گروه زمستانی را تشکیل می‌دادند.

در حالی که می توان به این مناطق به طور جداگانه نگاه کرد، من بیشتر به چگونگی همپوشانی آنها علاقه مند هستم، بنابراین من با وی سی گئول اسرائیلی رونا سگف تماس گرفتم تا ببینم او چه می گوید – نه تنها به این دلیل که اسرائیل خود را به عنوان یک کانون برای ابزارهای توسعه دهنده قرار داده است. بلکه به این دلیل که تقریباً نیمی از کارنامه او به نوعی شامل هوش مصنوعی است.

Segev، موسس و شریک مدیریت شرکت VC TLV Partners، فکر می‌کند که هوش مصنوعی مولد می‌تواند به راه‌های نوآورانه برای شرکت‌ها برای کاوش و مدیریت زیرساخت‌هایشان منجر شود.