بازی کارت NFT علمی تخیلی Parallel از Paradigm به ارزش 500 میلیون دلار افزایش می یابد-TechCrunch

بر هیچ کس پوشیده نیست که NFT ها فضایی داغ برای دلالان رمزنگاری در اکوسیستم اتریوم برای ایجاد تنوع در دارایی های خود بوده اند ، و در حالی که برخی از آنها فرصتی طلایی برای نمایش هنرهای بد به مکنده ها می دانند ، برخی دیگر معتقدند که بازی های مبتنی بر NFT برای جریان اصلی طراحی شده است. محصولاتی که مکانیک را زود میخکوب کنند غنیمت خواهند شد.

موازی ، یک بازی علمی تخیلی مبتنی بر بلاک چین اتریوم ، نسبت به اکثر پروژه های رمزنگاری و سرمایه گذاران متوجه افزایش شهابی شده است. این پلت فرم به TechCrunch می گوید که آنها 50 میلیون دلار با ارزش نیم میلیارد دلار از شرکت رمزنگاری VC Paradigm جمع آوری کرده اند. سرمایه گذاران قبلی شامل موسس YouTube Chad Hurley ، Focus Labs ، OSS Capital و Yunt Capital و دیگران هستند.

“بهترین بازی های رمزنگاری آنهایی هستند که بتوانند از محتوای شخص اول فراتر رفته و به جامعه ای از بازیکنان و توسعه دهندگان الهام بخشند تا بر خود بازی تکیه کنند. تحت تأثیر قرار گرفتیم موازیرویکرد منحصر به فرد و جامعه پرشور اولیه ، و هیجان زده برای حمایت از آنها برای مرحله بعدی رشد آنها ، “مت هوانگ ، بنیانگذار پارادایم در ایمیلی گفت.

این پروژه بر اساس یک داستان فانتزی در مورد فرار بشریت از فضا به دنبال تلاش آخرالزمانی برای حل بحران جهانی انرژی است. برخلاف برخی از پروژه های NFT پیکسلی بسیار ارزشمند دیگر مانند CryptoPunks ، سبک هنری پارالل بر واقع گرایی متمرکز است – البته از طریق یک لنز علمی تخیلی.

NFT از افت آینده Parallel

بازی کارتی علمی تخیلی NFT در ماه آگوست پس از افت اولین بسته در میان موج فزاینده حدس و گمان های NFT آتش گرفت. به گفته ردیاب رمزنگاری Cryptoslam ، حجم معاملات این پلتفرم تقریباً 105 میلیون دلار بوده است. یکی از عناوین کارت های “شاهکار” به ارزش 1.1 میلیون دلار ارز رمزنگاری شده اتریوم فروخته شد. حتی با کاهش فروش در سپتامبر به بیش از 11 میلیون دلار ، ماه عظیمی مانند آن می تواند برای ارزش بلند مدت یک پروژه NFT کارهای بزرگی انجام دهد ، زیرا خریدهای نادرتر در آن مدت که در بلند مدت انجام می شود می تواند پایه ثابتی را ایجاد کند. قيمت داراييهاي جديد كه در زنجيره ضرب شده اند.

هیچ استرسی مانند هزاران دلالان باهوش در فن آوری که سعی می کنند سیستم مذکور را برای ثروتمند کثیف خراب کنند ، استرس را آزمایش نمی کند. در نتیجه ، “افت” NFT با هر نوع سناریوی کابوس وار مواجه شده است. تا کنون همه چیز برای Parallel که سیستم قطره خود را ایجاد کرده است بسیار خوب پیش رفته است ، اما با قطره بعدی آن که چند روز دیگر فاصله دارد و ارزش بالقوه این کارت ها بالاتر می رود ، بسیاری از چشم ها بر روی هموار بودن امور متمرکز شده اند.

عنصر بازی پروژه در واقع هنوز وجود ندارد ، بودجه اولیه برای توسعه آن استفاده شده است. Parallel مبلغ قابل توجهی 10 ro از فروش NFT دریافت می کند که نیمی از آن به جایزه های بازی و بقیه به شرکت تعلق می گیرد. این پول می تواند به معنای درآمد بزرگتر برای پلتفرم اصلی باشد ، اما وقتی نقطه شروع بازی به چند هزار دلار برسد ، ماهیت “بازی” کاملاً متفاوت می شود. ایجاد توازن در بازار که سرمایه گذاران را به ندرت وسوسه می کند اما برای کاربران جدید نیز دوستانه است ، چالشی بزرگ برای پروژه های بازی NFT است.