ما در خدمات سئو خود به ناوبری و لینک ها توجه می کنیم. میتوانیم به تحقیق کلمههای کلیدی اشاره کنیم. زیرا با تحقیق کلمههای کلیدی میتوان هدف سایت را دقیقا مشخص کرده و موضوع آن را به موتورهای جستجو فهماند؛ به همین دلیل نیاز است که برای این کار زمان کافی صرف شود. اما همچنان این سئو نیز با برخورد شدید موتورهای جستجو به خصوص گوگل قرار میگیرد. با گذشت چند ماه از فعالیت یک سایت، میتوان با به کارگیری تکنیک های لینک سازی داخلی و خارجی جایگاه آن را در نتایج جستجو گوگل بهبود بخشید. این مجموعه فعالیت خود را بصورت فردی از سال 1384 با محوریت طراحی و نصب شبکه و همچنین طراحی وب سایت های اچ تی ام ال و استاتیک آغاز نمود. در برخی پروژه ها تنها اقدام به تولید محتوای صحیح و حرفه ای برای دستیابی به رتبه های بالا، پاسخ گو است اما هرچه سطح رقابت وسیع تر و سنگین تر شود، نیاز به بهره گیری از تکنیک های پیشرفته تر و پر ریسک تر، بیشتر می شود. با توجه به ریسک و مسئولیتی که برای رساندن یک پروژه به جایگاهه مطلوب وجود دارد، شرکت های سئو اقدام به اعلام هزینه و زمان می کنند.

اگر دارای یک سایت فعال هستید و یا می خواهید یک وبسایت راه اندازی کنید، بهتر است برای دریافت خدمات سئو نیز اقدام نمایید. همچنین اگر مطالب تولیدی شما باکیفیت باشد اما اصول سئو در ان رعایت نشده باشد، نمیتوانید مخاطبان زیادی را به خود جلب کنید. برای اینکه بتوانید هزینه های سئو خود را کاهش دهید، ابتدا باید با وجود مشغله های فراوانتان کمی زمان بگذارید و راجب این کار مطالعه کنید. افزایش زمان ماندگاری کاربر در سایت: همین که یک کاربر وارد سایت می شود و با اسکرول کردن سعی در خواند عناوین سایت تا انتها را دارد در مقایسه با زمان ماندگاری کاربر در سایت هایی که طول محتوای آن ها کوتاه است، بیشتر خواهد بود. بهینه سازی برای موتورهای جستجو به معنای برداشتن یک قطعه از محتوای آنلاین و بهینه سازی آن است ، بنابراین موتورهای جستجو مانند گوگل وقتی کسی چیزی را جستجو میکند ، آن را در بالای صفحه نمایش میدهد. نوشتن یک محتوای عالی برای وب سایت به معنای ادغام محتوای جذاب و مرتبط برای کاربران اینترنتی با کلمات کلیدی ای است که توسط موتورهای جستجو باید پیدا شوند.

در این حالت کارشناس سئو، با توجه به نیازهای سایت، استراتژی و تقویم محتوایی را آماده کرده و محتوای سایت را به صورت برون سپاری یا درون شرکتی تولید میکند. در این حالت، کارشناس سئو با بررسی رقبای شما، فهرستی از سایتهایی را که میتوانید در آنها رپورتاژ منتشر کرده یا بک لینک بسازید تهیه کرده و برای طبیعی بودن این فرایند، برنامه ریزی میکند. استراتژی سئو در واقع یک نقشه راه است که مشخص میکند در ابتدای مسیر چه تغییراتی باید بر روی سایت اعمال شود و چه مواردی در منو یا صفحه اصلی قرار بگیرند. آیا نقشه سایت به درستی تعریف شده است؟ آیا حجم و فرمت تصاویر بهینه هستند؟ در صورت نیاز تصاویر موجود را بهینه کرده یا جذابتر کند. خدمات سئو سایت شما موجود در سایت را بررسی کرده و بهینه سازی کند. به همین دلیل حتما باید خدمات سئو فنی سایت را از کسی دریافت کنید که بر روی این حیطه مسلط است و میتواند خطاهای موجود را با راه حلهای مناسب برطرف کند. بررسی کردن این موارد نیاز به دانش فنی زیاد و آگاهی نسبت به کدهای آن دارد. باید سئو تکنیکال یا فنی را نام ببریم. در صورتی که کارهای مربوط به سئو داخلی سایت را به درستی انجام داده و هنوز به رتبه دلخواه خود نرسیده اید، باید به سراغ سئو خارجی بروید.

منظورم آنهایی است که بدون کسب اطلاع قبلی، به سراغ یک شرکت سئو رفته، هزینه زیادی را برای سئو کردن سایتشان به آنها پرداخته و بعد از مدتی، بدون دریافت بازخورد مناسب قراردادشان را فسخ کرده اند. از آن جایی که سایت شما به عنوان یک مرکز، فروشگاه یا دفتر، بدون هیچ محدودیت مکانی و زمانی در دسترس کاربران سطح اینترنت است، برای کسب و کار شما بسیار مهم است که در این فضا موثر واقع شوید و سهم خود را از این بازار پر رفت آمد بردارید. از دیگر خدمات مهم در سئو سایت میتوان به سئو خارجی یا آف پیج اشاره کرد که مربوط به لینک سازی خارجی یا تدوین کمپینهای رپورتاژ میشود. به همین دلیل مهم است که این خدمات را بشناسید و حتما انجام آنها را به بهترین شرکت سئو در اصفهان بسپارید. در فهرست معرفی خدمات سئو معمولا این مورد در نظر گرفته نمیشود و به عنوان زیر مجموعه ای از خدمات گرافیکی سایت در نظر گرفته خواهد شد؛ اما باید بدانید که UI و UX بخش مهمی از سئو سایت هستند و یک کارشناس سئو، حتما باید این دو مورد را برای بهینه سازی سایت در نظر بگیرد.