سرمایه گذاران می گویند بودجه استارتاپ های هند پس از رکورد سه ماهه سوم حتی بیشتر می شود – TechCrunch

هر مشترک در خبرنامه Daily Crunch با این نکته آشنا است که استارتاپ های هندی اغلب در پوشش ما از شرکت های فناوری نوظهور در سراسر جهان توجه دارند. شاید با ارتقاء بازار سرمایه خطرپذیر چین در مواجهه با تغییر محیط نظارتی ، اهمیت این کشور نیز افزایش یافته است.

تعدادی از شرکت های هندی به تازگی در معرض دید عموم قرار گرفته یا فرآیند IPO را آغاز کرده اند. این خروجی ها بیش از صرفاً برای بازیافت سرمایه در بازار هند مفید بوده است. آنها تمام مراحل سرمایه گذاران جهانی را نشان می دهند که استارتاپ های کشور می توانند از بذر به چوب قرمز برسند.


بورس استارتاپ ها ، بازارها و پول را بررسی می کند.

آن را هر روز صبح در Extra Crunch بخوانید یا هر شنبه خبرنامه The Exchange را دریافت کنید.


نتیجه یک افزایش طولانی مدت در فعالیت سرمایه گذاری خطرپذیر از پایین ترین سطح ناشی از COVID-19 در اوایل سال 2020 ، یک بازار استارتاپی در هند است که در حال پیشرفت است. داده های سرمایه گذاری خطرپذیر از کشور حتی برای سال 2021 شگفت آور است.

برای اینکه بتوانیم آنچه را که در کشور در حال رخ دادن است به سرانجام برسانیم ، صرافی از آن استقبال کرد GV Ravishankar، مدیر عامل در Sequoia India ، و کونال باجاج، رئیس شبکه سرمایه در Blume Ventures.

امروز بازار هند چقدر فعال است؟ راویشانکار اظهار داشت که هند “بدون شک یکی از بهترین دوره ها برای استارتاپ ها را در رابطه با توانایی آنها در افزایش منابع مالی به طور مداوم می گذراند.”

VC ها به ما کمک کردند بفهمیم چه چیزی باعث می شود استارتاپ های هندی نه تنها رکوردهای جدیدی را از نظر جذب سرمایه ثبت نکنند ، بلکه به سودهای قبلی تسریع می کنند که شاید تا مدتی پس از پایان کار ابرچرخه تجاری فعلی دیگر شاهد آن نباشیم.

رکوردهای جدید برای بازار استارتاپی هند

وقتی داده های سرمایه گذاری Q3 کاهش یافت ، صرافی مشغول هضم صدها نقطه داده شد. جستجوی داده های فصلی تازه از نظر پر کردن شکاف در درک بازار ما تقریباً به اندازه یک پرونده جدید S-1 خوب است.

اما نادر است نمودار که ما را مجبور می کند در واقع با صدای بلند فریاد بزنیم: صبر کن ، چی ؟! در مورد مجموعه داده های هندی CB Insights در مورد مجموع سرمایه گذاری سه ماهه در طول زمان چنین بود: