چه زمانی استراتژی های تأمین مالی غیر سنتی منطقی است؟ – TechCrunch

آمریکا تولید می کند هر سال بیشتر از هر کشور دیگری در جهان استارتاپ های جدید و تکشاخ های جدید وجود دارد ، اما 90 درصد از استارتاپ ها شکست می خورند و جریان نقدینگی اغلب یک چالش بزرگ است.

کارآفرینانی که سعی در تأمین بودجه برای مشاغل جدید خود دارند با هزاران گزینه روبرو هستند که اکثر آنها مسیر مشترک دورهای سهام را انتخاب می کنند. واضح است که سرمایه گذاری زیادی برای جمع آوری وجود دارد – و اکثر کارآفرینان فناوری با خوشحالی آن را در ازای حقوق خالص دریافت می کنند. این برای برخی از افراد مفید است ، اما اغلب اوقات بنیانگذاران خود را در حال کاهش ارزش سهام خود به بخشهای غیرقابل جبران می دانند و نه سایر گزینه های تأمین مالی که به آنها اجازه می دهد تا به شرکت خود ادامه دهند – گزینه هایی مانند سرمایه بدهی.

حتی اگر به سرعت در حال رشد هستید ، همه بنیانگذاران نمی خواهند برای شرکت خود ارزش گذاری کنند. در این صورت ، می توانید “بدهی قابل تبدیل” به سرمایه گذاران ارائه دهید.

علیرغم سرازیر شدن VC در سال 2020 ایجاد یک اکوسیستم از حقوق صاحبان سهام به ظاهر بی پایان ، این برای کارآفرینان و بنیانگذاران مهم است که بفهمند هیچ الگوی واحدی برای افزایش سرمایه وجود ندارد. سرمایه بدهی ، که به سرمایه ای که از طریق اخذ وام جمع آوری می شود اشاره دارد ، یک راه جایگزین است که کارآفرینان باید در نظر بگیرند.

درک هزینه واقعی بدهی های خطرپذیر و زمانی که معقول تر از روش سرمایه گذاری سنتی است ، متکی بر درک آنچه شما و شرکت شما امیدوار به دستیابی به آن هستید است.

درک اهداف خود

امروزه ما عمدتا شاهد دو نوع استارتاپ هستیم: آنهایی که می خواهند چیز جدیدی را امتحان کنند و آنهایی که تمرکز خود را بر سریعتر ، ارزان تر یا ساده تر شدن کارها متمرکز می کنند. فیس بوک ، توییتر و اینستاگرام نمونه های خوبی از نوع اول هستند – رسانه های اجتماعی قبل از اینترنت وجود نداشت. خطوط هوایی با تخفیف ، تلفن های همراه (نه تلفن های هوشمند) و مدارهای مجتمع نمونه های خوبی از انواع “سریعتر ، ارزان تر ، ساده تر” هستند ، زیرا آنها به سادگی مقامات فعلی آشنا را جابجا کردند.

بسیاری از کارآفرینان مشتاق هستند که داستان موفقیت بعدی “سعی کنید چیز جدیدی را امتحان کنید” باشند ، و من آنها را به خاطر چنین حسی تحسین می کنم. اگر موفق هستید ، طراحی بازار شخصی راهی سریع برای کارآفرینی است. اما مگر اینکه هدف اصلی شما معروف شدن باشد ، اغلب غیرعملی و حواس شما را پرت می کند.

مردم تمایل دارند فکر کنند که ایجاد دسته بندی کمتر از اختلال فعلی است. با این حال ، تا زمانی که واقعاً سریعتر ، ارزان تر و ساده تر باشید ، صبر و استراتژی می تواند شما را به جایی که می خواهید برساند.

همانطور که رویکردهای متفاوتی در بازار وجود دارد ، تعدادی استراتژی تأمین مالی نیز وجود دارد که برای اهداف شما بهتر عمل می کند. سرمایه گذاری از سوی شرکت های پیشرو VC دارای مزایایی است و اگر شما یک استارتاپ جوان هستید که در بازار کار می کنید و نیاز به اعتبار و تجربه دارید ، راه خوبی برای انتخاب است. این شرکت ها مشاوران معتمدی را متمرکز می کنند که بر رشد متمرکز شده اند و منابع و تجربه لازم برای حرکت در آب های تیره ایجاد گروه را دارند.