گوگل نتایج جستجوی تلفن همراه ایالات متحده را با پیمایش مداوم مدرن می کند – TechCrunch

گوگل امروز اعلام کرد که نحوه کار جستجو در دستگاه های تلفن همراه را تغییر می دهد ، در ابتدا در ایالات متحده اکنون ، هنگامی که به انتهای مجموعه ای از نتایج جستجو در تلفن خود می رسید ، برای رفتن به صفحه بعدی نیازی به ضربه زدن ندارید. در عوض ، مجموعه بعدی نتایج به طور خودکار بارگیری می شود ، بنابراین می توانید برای مشاهده اطلاعات بیشتر به طور پیوسته به پایین حرکت کنید.

این تغییر در وب تلفن همراه اعمال می شود و در برنامه تلفن همراه Google برای iOS و Android در ایالات متحده برای اکثر جستجوهای انگلیسی زبان در حال حاضر پشتیبانی می شود. از آنجا که این نسخه مات و مبهم است ، ممکن است در ابتدا با برخی از نتایج روبرو شوید و با نتایج دیگر روبرو شوید.

گوگل می گوید در حالی که اکثر مردم آنچه را که در جستجوی آن هستند در چند نتیجه اول پیدا می کنند ، کسانی که به دنبال اطلاعات بیشتر هستند چهار صفحه از نتایج جستجو را مرور می کنند. به همین دلیل است که شرکت در حال تغییر است. اکنون ، این کاربران قادر خواهند بود بدون نیاز به کلیک بر روی دکمه “مشاهده بیشتر” در پایین صفحه ، بین صفحات یکپارچه حرکت کنند.

گوگل خاطرنشان می کند که این امر می تواند به ویژه در جستجویی که افراد به جای پاسخهای سریع به دنبال ایده ها یا الهامات مختلف در مورد موضوعی هستند ، مفید باشد.

با این حال ، مزایای دیگر این طرح نیز وجود دارد که گوگل به آنها اشاره نکرده است.

برای شروع ، پیمایش مداوم شما را مجبور نمی کند که در یک نقطه دلخواه در جستجوی خود متوقف شوید ، سپس برای پیشروی روی پیوندی ضربه بزنید – باقی مانده از عصر دسکتاپ جستجوی وب. این نوع طراحی “برای بیشتر کلیک کنید” در دنیایی قدیمی به نظر می رسد که فیدهای درون برنامه ای-برای مثال اخبار فیس بوک-جریان بی پایان اطلاعات و به روز رسانی را ارائه می دهند. و با ادامه پیمایش ، کاربران Google ممکن است زمان بیشتری را در برنامه بگذرانند و در آنجا تبلیغات بیشتری نیز مشاهده کنند.

پیمایش پیوسته همچنین می تواند انعطاف پذیری بیشتری از نظر قرار دادن آگهی در اختیار Google قرار دهد. به جای محدود کردن تبلیغات در بالای صفحه نتایج ، می توانید آنها را در میان نتایج جستجو در حین پایین رفتن قرار دهید – بیشتر شبیه نحوه نمایش تبلیغات در فیدهای شبکه های اجتماعی.

در حالی که گوگل برنامه های خود را برای تبلیغات با این تغییر به طور عمومی اعلام نکرد ، اما این شرکت پس از پیگیری به ما اعلام کرد که تعداد تبلیغات متنی که بین بالا و پایین صفحات برای جستجوهای تلفن همراه آمریکایی و انگلیسی ظاهر می شود را دوباره توزیع می کند. اکنون ، تبلیغات متنی در بالای صفحه دوم و فراتر از آن نمایش داده می شود ، در حالی که تبلیغات متنی کمتری در پایین هر صفحه نشان داده می شود. اما ، ما درک می کنیم که در نحوه نمایش تبلیغات خرید و محلی در حال حاضر هیچ تغییری وجود ندارد.

علاوه بر این ، از آنجا که جستجوی Google با جعبه های اطلاعات ، پیشنهادات جستجو ، محصولات برای خرید و دکمه هایی که شما را به سایر قسمت های جستجو مانند فیلم ها می برد ، شلوغ شده است ، ضربه زدن روی دکمه صحیح برای حرکت رو به جلو در نتایج جستجو دشوارتر شده است. این امر به ویژه صادق است زیرا Google به امید جلب توجه شما و تشویق کلیک به مقصد دیگر ، دکمه های دیگر را تیره تر می کند.

تغییر در جستجو به دنبال طراحی مجدد صفحه نتایج در تلفن همراه است که در اوایل سال جاری اعلام شد ، که بر سهولت خواندن نتایج جستجو از طریق استفاده از فضای خالی اضافی در برخی مناطق و رنگ در برخی مناطق تمرکز داشت. یک فونت بزرگتر و جسورانه (در واقع متعلق به Google است) ؛ و دور شدن از جعبه های گرد و سایه دار به نفع خطوط مستقیم. در میان چیز های دیگر.

با این حال ، این تغییر بیشتر در مورد ظاهر نتایج جستجو بود ، نه نحوه عملکرد آنها.

گوگل می گوید پیمایش پیوسته جدید از امروز در ایالات متحده آغاز به کار می کند