آمازون با 80 دلار Halo View – TechCrunch از Fitbit استفاده می کند

یک سال پس از راه اندازی گروه تمرین اصلی Halo ، آمازون پیگیری Halo View را کنار گذاشت. این شرکت هنوز آمادگی کامل برای ورود به بخش ساعت های هوشمند را ندارد ، اما به وضوح مارک Fitbit متعلق به Google را مستقیماً با Halo View تازه معرفی شده مورد توجه قرار می دهد.

دستگاه کاملاً رده پایینی گروه تناسب اندام را که در حال حاضر در انحصار هوآوی قرار دارد به چالش نمی کشد ، اما قیمت 80 دلار (که شامل یک سال خدمات Halo این شرکت می شود) مطمئناً در رده میانی بازار رقابتی است. – به ویژه در میان کسانی که دارای صفحه نمایش داخلی هستند.

این محصول دارای صفحه نمایش لمسی AMOLED رنگی ، همراه با بازخورد لمسی است که برای واکنش به فعالیت شما در زمان واقعی طراحی شده است. این پوشیدنی برای شنا و ورزش یک هفته عمر باتری دارد و می تواند در 90 دقیقه به طور کامل شارژ شود. سنسورهای داخلی فعالیت ها را ردیابی می کنند ، به طور زنده ردیابی ، خواب و سطح اکسیژن خون را کنترل می کنند.

Amazon Halo نمایش و برنامه

همراه با دستگاه جدید ، تعدادی ویژگی محتوای مختلف ارائه می شود. Halo Fitness با صدها دوره آموزشی ویدئویی داخلی از مربیانی مانند Apple Fitness+ همراه است مایکل هیلدبراند ، النا چونگ و الیزابت اندروز. همچنین Halo Nutrition جدید است که برای کمک به کاربران در ایجاد عادات غذایی سالم طراحی شده است. همه اینها به عنوان بخشی از ارائه نرم افزار Halo در دسترس است. مانند Fitness+، معیارهای تناسب اندام زمان واقعی ضبط شده با دستگاه در حین تمرینات Halo Fitness به صورت زمان واقعی روی صفحه نمایش داده می شود.

آشپزخانه آمازون هالو

نمای Halo در سه رنگ باند (با فروش بیشتر نوارها به صورت جداگانه) ، “به موقع تعطیلات” در دسترس خواهد بود. سناتور ایمی کلوبوچار ، هاله اصلی به طور خاص نگرانی های مربوط به حریم خصوصی را جلب کرد ، “گزارش های اخیر نگرانی هایی در مورد دسترسی هاله به این اطلاعات بهداشتی شخصی و خصوصی گسترده ایجاد کرده است. در میان دستگاه های بهداشتی عمومی که در دسترس عموم است ، به نظر می رسد Halo سطح بی سابقه ای از اطلاعات شخصی را جمع آوری می کند. “

رویداد سخت افزاری آمازون پاییز 2021