با 55 میلیون دلار بودجه سوم ، Scout Ventures به جانبازان کمک مالی می کند تا آماده مقابله با سخت ترین چالش های فنی باشند – TechCrunch

وقتی صحبت از افرادی می شود که مرزهای علم را پیش می برند ، نهادهای کمی می توانند با استعدادهای وزارت دفاع ، سازمان های اطلاعاتی و سیستم آزمایشگاهی ملی ایالات متحده مطابقت داشته باشند. دانشمندان و مهندسین بلندپرواز با بودجه کافی و نظارت منعطف تحت آن هاله امنیت ملی ، روی همه چیز از محاسبات کوانتومی گرفته تا ماهواره های نسل بعدی کار می کنند.

این استعداد غنی اغلب در توسعه محصول دیوانه کننده و جمع آوری کمک های مالی دره سیلیکون باقی می ماند. لانگلی ، آرلینگتون و لوس آلاموس فاصله زیادی با پالو آلتو یا شهر نیویورک دارند. انتقال شغل حتی چالش برانگیزتر است: دولت ، خوب ، دولت است ، و بخش خصوصی ، خوب ، بخش خصوصی است. حرکت از یکی به بعدی می تواند کاملاً آزاردهنده باشد.

Scout Ventures می خواهد به عنوان پل ارتباطی بین دنیای استارتاپ و آن نیروی کار گسترده علم و فناوری عمل کند ، با تمرکز ویژه بر سربازان قدیمی ارتش ، سازمان های اطلاعاتی و آزمایشگاه های ملی. این شرکت حدود یک دهه پیش در سال 2012 توسط براد هریسون تأسیس شد و دو صندوق جمع آوری کرد و در ده ها شرکت در اولین مراحل سرمایه گذاری کرد ، از جمله پلت فرم تأیید هویت ID.me (که اکنون 1.5 میلیارد دلار ارزش دارد) ، سرویس اشتراک مردان Bespoke Post و جوانان پلت فرم مدیریت ورزش LeagueApps. همچنین شرکت هایی مانند شرکت خدمات درمانی Unite Us را در خود جای داد.

این شرکت صبح امروز اعلام کرد که سرمایه 55 میلیون دلاری خود را جمع آوری کرده است ، که تمرکز خود را بر حمایت از جانبازان و تمرکز تز سرمایه گذاری خود در زمینه فناوری های مرزی در زمینه هایی مانند یادگیری ماشین ، رباتیک ، هواپیماهای بدون سرنشین ، امنیت فیزیکی ، محاسبات کوانتومی و فضا ادامه خواهد داد. گفت ، این شرکت روی سلاح سرمایه گذاری نمی کند).

هریسون ، که پیش از تشکیل سرمایه گذاران فرشته قبل از تشکیل Scout Ventures مشغول به کار بوده است و از فارغ التحصیلان وست پوینت و نیروهای هوابرد ارتش است ، می گوید وقتی شروع به بررسی سوابق موفق ترین موسسان مورد حمایت خود کرد ، بسیاری از آنها اتفاق افتاد. جانباز بودن بنابراین او در مورد آن تز دو برابر کرد و سرانجام وس بلکول که از آکادمی نیروی دریایی فارغ التحصیل شد و سام الیس در بروکلین از وست پوینت را به عنوان شریک همکار خود استخدام کرد.

شرکای Scout Ventures وس بلکول ، برد هریسون و سام الیس. اعتبار تصویر: سرمایه گذاران پیشاهنگ.

پیشاهنگی یک صندوق سنتی مرحله بذر است و هریسون گفت که این شرکت یک معامله ماهانه را هدف قرار می دهد ، با یک چک معمولی بین 500،000 تا 1 میلیون دلار که 10 درصد مالکیت را هدف قرار می دهد. این شرکت همچنین 2-3 میلیون دلار سرمایه برای سرمایه گذاری های بعدی ذخیره می کند.

یکی از تمایزهای منحصر به فرد این شرکت ، استفاده از بودجه زیاد و غیر قابل کاهش از برنامه های دولتی و قفل کردن آن برای شرکت های نمونه کار خود است. هریسون گفت که این شرکت به طور معمول می تواند سه دلار از این صندوق ها را برای هر دلار سرمایه گذاری کند ، که به شرکت های نمونه کار خود اجازه می دهد سریعتر و برای مدت طولانی تر و با رقت کمتر رشد کنند. هریسون گفت: “ما شاهد فعال ترین پول هایی هستیم که از طریق نیروی هوایی شماره یک ، ارتش شماره دو جریان می یابد ، و سپس شما شاهد مقداری پول از طریق وزارت انرژی و بنیاد ملی علوم هستید.”

از نظر شرکت ها ، هدف استارتاپ های دو منظوره هستند که دارای برنامه های کاربردی هستند که می تواند توسط بخش های دولتی و خصوصی مورد استفاده قرار گیرد. وی گفت: “اینها فناوری های اصلی و مخدوش کننده ای هستند که ما معتقدیم تغییراتی را ایجاد خواهند کرد ، بنابراین آنها ذاتاً در وزارت دفاع و بخش تجاری کاربرد دارند.” “آنها به سختی پیدا می شوند و به همین دلیل است که ما با بسیاری از شرکت ها صحبت می کنیم.”

هریسون به عنوان نمونه ای از استارتاپ های این پایان نامه ، به چهار شرکت در زمینه محاسبات کوانتومی و شرکت های دیگر در جنگ الکترونیکی اشاره کرد ، جایی که برنامه ها می توانند برای NSA به اندازه مخابرات مانند Verizon و T-Mobile مهم باشند. وی همچنین به شرکت هایی مانند De-Ice اشاره کرد که از فناوری الکترومغناطیسی برای سریعتر و ایمن تر کردن هواپیماها و سایر تجهیزات استفاده می کند. چنین فناوری می تواند عملیات نیروی هوایی و حامل های غیرنظامی را بهبود بخشد.

هریسون گفت ، در نهایت ، Scout امیدوار است که شبکه منحصر به فرد و تمرکز آن به آن اجازه دسترسی به این موسسان “دسترسی سخت” را بدهد که “واقعاً به اکثر VC ها بی اعتماد هستند”. “این ما را رقابتی می کند.”

از جمله LP های صندوق جدید می توان به شورای سرمایه گذاری ایالت نیومکزیکو (محل آزمایشگاه ملی لوس آلاموس) ، ریچارد پارسونز رئیس سابق سیتی گروپ ، گروه سرمایه گذاری Auctus ، رستوران دار و آبجوسار دیوید کسلینگ و مایکل لوب اشاره کرد.