تراشه ساز AI Hailo 136 میلیون دلار افزایش می دهد زیرا فرصت های جدید ماژول های AI را در دستگاه های لبه دو برابر می کند – TechCrunch

در بحبوحه کمبود جهانی نیمه رساناها ، یک مبتدی در دنیای تراشه های هوش مصنوعی اعلام کرده است که برای تامین تقاضا برای فناوری خود ، دور زیادی از منابع مالی خود را تامین می کند. Hailo ، که تراشه های دستگاه لبه را برای کار با حجم کار AI سفارشی می کند-پیاده سازی های معمولی شامل شهرهای هوشمند ، محیط های خرده فروشی ، تنظیمات صنعتی و سیستم های نسل بعدی خودرو است-136 میلیون دلار در دور C از منابع مالی جمع آوری کرده است ، یکی از بزرگترین تاریخ در بازار تراشه های هوش مصنوعی ما با منابع نزدیک به هایلو تأیید کرده ایم که سرمایه گذاری آن حدود 1 میلیارد دلار است.

Poalim Equity و Gil Agmon با مشارکت حامیان قبلی Hailo Zohar Zisapel ، ABB Technology Ventures (ATV) ، Latitude Ventures ، OurCrowd ، گرداننده این دور بودند. و سرمایه گذاران جدید Carasso Motors ، Comasco ، Shlomo Group ، Talcar Corporation Ltd. و Automotive Equipment (AEV). این شرکت در حال حاضر حدود 224 میلیون دلار سرمایه جمع آوری کرده است.

این آخرین دور حدود 18 ماه پس از 60 میلیون دلار از سری B هایلو و حدود یک سال پس از انتشار جدیدترین ماژول های هوش مصنوعی این شرکت بر اساس تراشه Hailo 8 آن ، برای رقابت در برابر شرکت هایی مانند اینتل و انویدیا ، انجام می شود.

اور دانون ، بنیانگذار و مدیرعامل ، در مصاحبه ای گفت که در این میان ، شرکت شاهد افزایش چشمگیری در بازار بوده است-تنها در سه ماهه گذشته ، وی گفت که هایلو تعداد پروژه هایی را که روی آن کار می کند دو برابر کرده است. 100 – بنابراین این آخرین دور در مورد مقیاس بندی برای برآوردن این تقاضا ، و همچنین برای سفارشی سازی نحوه و مکان استفاده از پردازنده های آن است.

وی گفت: “ما اکنون با Hailo 8 در بازار هستیم و مردم به دلیل کارآیی آن بسیار هیجان زده هستند.” یکی از جنبه های منحصر به فرد تراشه های حاشیه ای Hailo این است که برای انطباق با منابع موجود برای کار با شبکه های عصبی سفارشی طراحی شده اند ، بنابراین نه تنها سریع هستند بلکه برای اجرا به انرژی کمتری نسبت به مقدار معادل قدرت پردازشی که در غیر این صورت ممکن است نیاز داشته باشید ، نیاز دارند. کامپیوتر مرکز داده برای انجام یک کار مشابه. “با این حال ، ما می خواهیم پیشنهاد خود را گسترش دهیم. این یک اندازه نیست و همه ما در نرم افزار سرمایه گذاری می کنیم. “

این بودجه در پی یک سال پیچیده در دنیای تراشه ها می آید ، جایی که بیماری همه گیر تقاضای زیادی را در برخی زمینه ها ایجاد کرده است (به عنوان مثال در محیط های مصرف کننده ، جایی که کاربران چرخه تجدید را برای دستگاه های بهتر در همان زمان شروع کرده اند. سایر فعالیتها محدود بوده است) ؛ افت شدید فعالیت در میان دیگران (به عنوان مثال ، پروژه های بلندپروازانه در مناطقی مانند وسایل نقلیه خودران) ؛ و كاهش كل تولید در كل. برای شرکتی که در دستگاه های لبه ای مانند Hailo کار می کند ، فرصتی برای ایجاد سیستم های کارآمد و مقرون به صرفه ارائه می شود ، به این دلیل که می تواند با شبکه های عصبی خود کاربران و چارچوب های توسعه ترجیحی مانند TensorFlow یا ONNX

دانون می گوید در حالی که Hailo در برخی بخشها – به عنوان مثال خودرو ، تقاضا را کاهش داده است – تنوع کسب و کار باعث شده است که تقاضا به طور کلی همچنان در حال افزایش باشد. حتی خودرو نیز پس از یک دوره بسیار کثیف و در نتیجه برخی از عواقب در حال بازگشت است. به عنوان مثال ، در حالی که ممکن است تعداد پروژه های متمرکز بر خودروهای کاملاً خودران کاهش یافته باشد ، هنوز تعدادی از تلاش ها بر روی سیستم های نیمه خودمختار کار می کنند ، که به گفته وی هنوز برای Hailo به کسب و کار تبدیل می شود.

وی گفت: “شرکت ها در حال حاضر به دنبال استقرار واقع بینانه هستند و با چالش های واقعی روبرو هستند.” “خوب ، شاید ما برای رانندگی در اتوبان نیازی به اتومبیل های خودران خود نداریم ، اما هنوز باید کارهای جدید را یاد بگیریم.”

در کنار این ، او گفت که این شرکت با استقبال شدید مشتریان صنعتی ، کسانی که در صنعت خرده فروشی (که در آن دستگاه های پیشرفته برای برنامه های بینایی رایانه ای استفاده می شود ، مانند مواردی که ممکن است در یک سیستم امنیتی یا یک چک خودکار داشته باشید ، استفاده می شود). خدمات خارج ، یا برای تجزیه و تحلیل) ، و در شهرهای هوشمند ، که حمل و نقل نیز همچنان محرک اصلی تجارت خواهد بود. این برای فرصتهای پیش رو به همان اندازه برای مشاغل فعلی است که سرمایه گذاران از شرکت حمایت می کنند.

“در سالهای آینده ، هوش مصنوعی به ویژگی تعیین کننده ای برای ایجاد ارزش تجاری جدید و تغییر شکل تجربه کاربری همانطور که می شناسیم تبدیل خواهد شد. مولی ادن ، که اخیرا اینتل را ترک کرده ، نزدیک 40 سال در آنجا کار کرد و اخیراً رئیس عملیات آن در اسرائیل بود ، گفت: توانایی ارائه ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی به بازار به طور فزاینده ای عامل تعیین کننده در موفقیت یا شکست شرکت ها خواهد بود. ، و اکنون در هیئت مدیره هایلو قرار دارد. “معماری پردازنده نوآورانه و بسیار کارآمد Hailo تقاضای روزافزون برای نوع جدیدی از تراشه ها را برای رسیدگی به این نوع بارهای جدید و چالش برانگیز راه حل های رایانشی سنتی برطرف می کند.”