تقاضای بازار DevOps باعث چرخش سریع سری C برای Esper – TechCrunch می شود

با ادامه توسعه پلتفرم DevOps SaaS Esper و افزایش تعداد دستگاه های متصل ، این شرکت دور دیگری از بودجه را برای پیشگیری از تقاضا بر عهده گرفت.

تنها پنج ماه پس از اعلام دور 30 ​​میلیون دلاری سری B ، این شرکت با تزریق سرمایه ای حتی بزرگتر – 60 میلیون دلار در بودجه سری C به رهبری Insight Partners ، بازگشته است. سرمایه گذاران فعلی ، از جمله سری B ، Scale Venture Partners ، Madrona Ventures و Root Ventures نیز مشارکت کردند. این سرمایه گذاری مجموع بودجه اسپر را به 100 میلیون دلار می رساند.

بنیانگذار و مدیر عامل شرکت یادو گوپالان به TechCrunch گفت که در حال حاضر میلیاردها دستگاه اینترنت اشیا در خارج از کشور وجود دارد و هر سال به طور تصاعدی در حال رشد است. این رشد ناشی از نوآوری در فناوری است و شرکت ها اولویت خود را برای انجام این کار ، به ویژه در شرایط همه گیری جهانی ، در نظر می گیرند.

وی افزود: “آنها دلایلی را می بینند ، از نیاز به جایگزین گرفته تا تجارت از راه دور تا استفاده های جدید در مقابل مشتریان.” “این روند زودتر شروع شد زیرا دستگاه ها به ابر متصل شدند. این نکته کلیدی است ، شرکت هایی که از راه حل های بسته به ابر برمی گردند و می خواهند تجربیات خوبی از مشتریان ارائه دهند. ما در حال حل مشکل برای استفاده هستیم. “

با استفاده از اسپر ، سازمان ها می توانند از راه دور مقیاس ، مدیریت ، ایمن سازی و به روزرسانی آن دستگاه ها و برنامه های سفارشی را با استفاده از شیوه های DevOps انجام دهند که گوپالان گفته است در حال حاضر عملیات استاندارد محسوب می شوند.

با این حال ، او خاطرنشان می کند که این صنعت “هنوز حدود 10 سال از جایی که باید باشد عقب مانده است” و این همان نیازی است که اسپر به آن پرداخته است.

اگرچه ممکن است پشت سر باشد ، اما اینترنت اشیا برای دیگران کم نمی کند. پیش بینی می شود که تا سال 2027 در حدود 1.1 تریلیون دلار باشد و تعداد دستگاه های فعال متصل به اینترنت اشیاء تا سال 2025 به 30.9 میلیارد دستگاه برسد. بخش تجاری آن شامل دستگاه هایی مانند تبلت هایی است که در سفر ، رستوران ها و انبارها استفاده می شود ، دستگاه های پزشکی ، تجهیزات تناسب اندام و کیوسک های فروشگاه.

امروزه ، اسپر مستقر در سیاتل دارای بیش از 200 مشتری پولی و بیش از 2000 توسعه دهنده است که از پلتفرم آن برای توسعه محصول استفاده می کنند. گوپالان گفت ، رشد درآمدها چهار برابر بیشتر از سال گذشته است و اسپر امسال تعداد افراد خود را چهار برابر کرد.

برخی از روش هایی که شرکت با تقاضا مطابقت دارد این است که سازمان ها قادر به ثبت نام و شروع رایگان 100 دستگاه برای مشاهده نحوه عملکرد این پلتفرم هستند. همچنین در حال همکاری با شرکا و ایجاد کانال های دیگر است.

وی افزود: “گذشته از آنچه در دسترس است ، ما می خواهیم مشتریان بالقوه قبل از صحبت با آنها در مورد انجام تمام وقت این ویژگی را تجربه کنند.” “این واقعاً به آنها مکانیزمی می دهد تا ویژگی ها و تفاوت آن را مشاهده کنند. اگر آنها تصمیم به ادامه یافتند ، می توانند از ابزارهای مشابه استفاده کنند ، لازم نیست تغییر حالت دهند. “

پایتخت جدید نیز در این امر نقش خواهد داشت. گوپالان گفت ، اینسایت بصورت پیشگیرانه به این شرکت نزدیک شد و اسپر “از این فرصت استفاده کرد و با آنها همکاری کرد تا مسیر ما را تسریع کرده و رشد بازار را سریعتر پیش بینی کند.”

او قصد دارد از منابع مالی جدید برای دسترسی به مشتریان بیشتر استفاده کند و توضیح می دهد که اگرچه این شرکت یکی از پیشگامان این فضا است ، اما همیشه جایی برای پیشرفت وجود دارد و اسپر از طریق بازاریابی و مشارکت به آنجا می رسد.

مراحل بعدی شرکت در مورد ادامه ساخت محصول و بهبود تجربه و پشتیبانی مشتری است.

گوپالان افزود: “به زودی ، ناوگان مجردی از میلیون ها دستگاه خواهیم داشت و باید به مشتریان کمک کنیم تا نحوه مدیریت آنها را تشخیص دهند و تفاوت آنها با آنچه که امروز انجام می دهند متفاوت باشد.” وی گفت: “ما خود را رهبران فضا می دانیم و مقوله ای که ما در حال ساخت آن هستیم ، دستگاه های مهم ماموریت را مورد بررسی قرار می دهد. مشتریان به آنها نیاز دارند تا به طور مداوم کار کنند و به طور مداوم بهبود یابند ، و ما می توانیم آن را فعال کنیم. “