سرمایه گذاری توییتر در راه اندازی آواتار Facemoji – TechCrunch

استارتاپ های آواتار در چند سال گذشته آمده و رفته اند ، اما آینده ای که بسیاری از کارآفرینان پشت آنها تصور می کردند کم و بیش دقیق بوده است. اپل به طور فزاینده ای به نمایندگی آواتار از طریق Memoji علاقه مند است ، مارک زاکربرگ می خواهد فیس بوک یک شرکت متاورس باشد و سیستم عامل هایی مانند Roblox ، جایی که کاربران وارد دنیای مجازی می شوند و لوازم جانبی برای شخصیت خود خریداری می کنند ، هرگز محبوبیت بیشتری نداشته اند.

Facemoji در حال ساختن یک پلت فرم فناوری plug-and-play است که به توسعه دهندگان بازی و برنامه کمک می کند تا سیستم های نماد را با SDK راه اندازی در برنامه های خود قرار دهند. Facemoji مبلغ 3 میلیون دلار به رهبری Play Ventures با مشارکت توییتر و Roosh Ventures در کنار برخی از سرمایه گذاران فرشته جمع آوری کرده است.

راه حل سبک این استارتاپ به خط رندر اختصاصی خود متکی است ، با توجه به این نکته که اکثر بازیکنان دیگر در فضا از افزونه های Unity استفاده می کنند که بسیاری از توسعه دهندگان نمی خواهند با آنها کنار بیایند. آنها همچنین در حال حاضر دارای یک سیستم کامل و متنوع از هنر آواتار هستند که توسعه دهندگان می توانند در صورت تمایل از آن استفاده کنند.

اعتبار تصویر: Facemoji

Facemoji معتقد است که بازی سازان بیشتری می خواهند به راحتی سیستم های نماد خود را بسازند ، اما لزوماً نمی خواهند به شبکه های دیگر متصل شوند. پاشنه آشیل در اکثر پلتفرم های اولیه آواتار اغلب جاه طلبی برای ایجاد یک سیستم آواتار چند پلتفرمی سازگار بوده است که به عنوان متاورس خود عمل می کرد. برای استارتاپی که محصول و کاربران را می سازد منطقی به نظر می رسد ، اما برای بازی سازان ، گذاشتن این تکه از فرصت پلتفرم روی میز اتلاف بود.

Facemoji می گوید آنها پیش بینی نمی کنند که Apple Memoji را به جامعه توسعه دهندگان باز کند و Snap یک رقیب برجسته تر است. رقبای استارتاپی Facemoji با سرعت فزاینده ای به دست آمده اند. در سال 2020 ، Roblox Loom.ai و Epic Games HyperSense را خرید.

بنیانگذاران این استارتاپ هنوز علاقه زیادی به تبلیغات metaverse و آخرین شوق NFT دارند و روی ویترین فروشگاه های NFT plug-and-play کار می کنند که توسعه دهندگان می توانند با یکدیگر ادغام کنند تا به کاربران خود اجازه خرید لوازم جانبی برای آواتارهای خود را بدهند. Facemoji برخی از موارد اولیه استفاده از عکس پروفایل رمزنگاری توییتر را نشانه ای از این می داند که مصرف کنندگان معمولی از فریب دادن آواتارهای خود هیجان زده خواهند شد.

رابین راسکا ، مدیرعامل Facemoji ، به TechCrunch می گوید: “در نهایت ، این امر به خودی خود می انجامد.” “چگونه نشان می دهید که یک کیف بیرکین دارید ، آواتارها در توییتر اصلی ترین املاک برای این کار هستند ، مردم فقط می خواهند خودنمایی کنند.”

این یک سرمایه گذاری بسیار جالب برای توییتر است ، که یک سرمایه گذار شرکتی نادر است. تیم Facemoji گفت که آنها قبل از خرید این استارتاپ توسط توییتر ، در مورد ادغام آواتارهای خود در تیم Squad برنامه اجتماعی به اشتراک گذاشتند. توییتر همچنین تعدادی از پروژه های NFT را در دست ساخت دارد و مدیرعامل جک دورسی یکی از تشویق کنندگان اصلی استارتاپ ها در فضا بوده است.

علاوه بر بازی ، تیم Facemoji امیدوار است که به زودی مردم این امکان را داشته باشند که به راحتی در Zoom بعدی خود به عنوان یک نماد یا حضور در یک کلاس شرکت کنند و این روکش های زنده نماد برخی از شهرت احمقانه خود را از دست بدهند و به عنوان رفتار با آنها رفتار کنند. یک محیط سالم بین روشن و خاموش بودن دوربین