میز Disrupt به شما کمک می کند تا همه چیزهایی را که در Disrupt 2021 از دست داده اید – TechCrunch – بدست آورید

امسال در TechCrunch Disrupt (هفته آینده اتفاق می افتد) ، چیزهای بیشتری برای کشف وجود دارد. از نمرات شرکتهای Startup Alley گرفته تا ارائه های Startup Battlefield تا Disrupt Stage ، Extra Crunch Stage و فراتر از آن.

ما از VC های معروف مانند Chamath Palihapatiya ، a16z’s Katie Haun ، GC از Niko Bonatsos ، Forerunner’s Kirsten Green و بیشتر خواهیم شنید. بنیانگذاران ، مانند استوارت باترفیلد (Slack) ، Tope Awotona (Calendly) ، برایان آرمسترانگ (Coinbase) و ملانی پرکینز (Canva) ، نحوه تبدیل ایده خود به یک اسب شاخدار را به اشتراک خواهند گذاشت. ما حتی سیاستمداران مانند وزیر حمل و نقل پیت بوتیگیگ و ارین اشنایدر از SEC را در نمایشگاه خواهیم داشت ، با حضور افراد مشهور رایان رینولدز و ست روگن.

در مرحله Extra Crunch ، پانل هایی در مورد نحوه جمع آوری اولین دلار ، چگونگی ساختن عرشه ، نحوه جذب اولین مشتریان B2B و نحوه یافتن تناسب بازار محصول شامل پرسش و پاسخ مخاطبان است تا اطمینان حاصل شود که همه چیز را نیاز دارید. دانستن موفق بودن

بدیهی است ، غیرممکن است که همه آنها را در زمان واقعی بگیرم. اما میز مختل کننده پس از آغاز به کار در سال 2020 در حال بازگشت بزرگ است.

میز مختل کننده با تجزیه و تحلیل اخبار فوری و بینش های معنادار از بلندگوهای ما ، بزرگترین نکات برجسته را در اختیار شما قرار می دهد. به علاوه ، Disrupt Desk دارای چند نسخه نمایشی و اعلانات خبری فوری خواهد بود.

البته ، در کنار رسیدن به میز Disrupt ، شرکت کنندگان در Disrupt می توانند همه چیز را از نمایش درخواستی با عضویت 3 ماهه اضافی Extra Crunch تکمیل کنند.

TechCrunch Disrupt 2021 تنها در چند روز (به طور دقیق 21-23 سپتامبر) به پایان می رسد ، بنابراین زودتر از آنکه دیر شود گذرنامه خود را بگیرید! قیمتها برای دسترسی به همه کمتر از 100 دلار است اما فقط تا دوشنبه که قیمتها 200 دلار افزایش می یابد.