آریانا سیمپسون در Disrupt درباره کریپتو صحبت می کند و اینکه چرا a16z میلیاردها شرط بندی می کند

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال برای افراد ضعیف نیست. چشم‌انداز فرار ارزهای دیجیتال مملو از بقایای فروپاشی‌های پرمخاطب، مانند Terraform Labs، Three Arrows Capital و FTX است. با این حال، برخی از شرکت‌های VC – به‌ویژه آندرسن هوروویتز (که معمولاً به عنوان a16z شناخته می‌شود) – قدرت سرمایه‌گذاری در حوزه کریپتو، همچنان صعودی هستند.

در ماه مه 2022، a16z چهارمین صندوق رمزنگاری را به مبلغ 4.5 میلیارد دلار اعلام کرد که مجموع سرمایه ای را که تنها برای رمزارز و وب 3 جمع آوری کرده است به بیش از 7.6 میلیارد دلار می رساند.

به نظر می رسد این شرکت قصد دارد در صنعتی بماند که بسیاری از VC های سنتی از آن کنار رفته اند. ما می خواهیم بدانیم چرا. ما همچنین سؤالاتی در مورد استراتژی سرمایه گذاری web3 آنها و موارد دیگر داریم. به همین دلیل است که ما خوشحالیم که آریانا سیمپسون، شریک عمومی a16z، برای یک گفتگوی کنار آتش در TechCrunch Disrupt 2023 در 19 تا 21 سپتامبر در سانفرانسیسکو به ما می پیوندد.

آریانا سیمپسون از a16z را در TechCrunch Disrupt 2023 بشنوید

مهم نیست که چگونه آن را سرمایه گذاری کنید، آن دور چهارم 4.5 میلیارد دلار عدد بزرگی است. از سیمپسون می‌پرسیم که آیا فرصت‌ها به همان اندازه بزرگ هستند و او کجا می‌بیند که آنها شکل می‌گیرند. ما همچنین کنجکاو هستیم که چگونه این شرکت نه تنها از بی ثباتی بدنام اکوسیستم، بلکه همچنین تأثیرات بسته شدن اخیر بانک های برجسته بر روی رمزارزها و مقررات در حال پیشروی عبور می کند.

ما علاقه مندیم که دیدگاه Simpson را در مورد آینده وب 3 دریافت کنیم – همانطور که صنعت رشد می کند و فراتر از علاقه مندان به فناوری و بازی می رسد و مخاطبان مصرف کننده بیشتری را شامل می شود. و این فقط برای شروع است. مطمئناً از هم اکنون تا سپتامبر با سؤالات بیشتری روبرو خواهیم شد.

آریانا سیمپسون، شریک عمومی a16z، در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری می کند. سیمپسون قبل از پیوستن به شرکت VC، Autonomous Partners را تأسیس کرد، یک صندوق سرمایه‌گذاری متمرکز بر ارزهای دیجیتال و دارایی‌های دیجیتال. او همچنین به راه‌اندازی Crystal Towers Capital کمک کرد، یک صندوق در مراحل اولیه که عمدتاً در شرکت‌های Y Combinator سرمایه‌گذاری می‌کرد.

پیش از این، سیمپسون در نقش‌های فروش و تولید در فیس‌بوک و BitGo، یک شرکت امنیتی سازمانی برای بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال، کار می‌کرد. او مدرک دوگانه سیاست بین‌الملل و اسپانیایی را از کالج شرایر Honors در دانشگاه پن استیت دریافت کرد.

TechCrunch Disrupt 2023 در 19 تا 21 سپتامبر در سانفرانسیسکو برگزار می شود. کارت خود را از قبل بخرید افزایش قیمت ها در 12 میو تا 800 دلار صرفه جویی کنید. مجوزهای دانشجویی، دولتی و غیرانتفاعی فقط با 95 دلار در دسترس هستند.

آیا شرکت شما علاقه مند به حمایت مالی یا نمایش در TechCrunch Disrupt 2023 است؟ با تیم فروش اسپانسر ما تماس بگیرید پر کردن این فرم.