سرویس ذخیره سازی ابری Dropbox مانند Shadow Drive قیمت آن را کاهش می دهد

Shadow تصمیم گرفته است که قیمت سرویس ذخیره سازی ابری Shadow Drive خود را کاهش دهد. کاربران اکنون می توانند 2 ترابایت فضای ذخیره سازی را با 4.99 یورو در ماه به جای 8.99 یورو در ماه دریافت کنند. در مورد سطح آزاد، همه چیز تغییر نمی کند. کاربرانی که ثبت نام می کنند 20 گیگابایت فضای ذخیره آنلاین رایگان دریافت می کنند.

Shadow همچنین شرکتی است که در پشت Shadow PC، یک سرویس محاسبات ابری است که به شما امکان می‌دهد یک نمونه مجازی از رایانه شخصی ویندوزی را در یک مرکز داده در نزدیکی خود اجاره کنید. اجرای بازی‌های کامپیوتری سخت‌گیرانه روی هر دستگاهی، مانند لپ‌تاپ ارزان، تلویزیون متصل یا تلفن هوشمند، به‌خوبی کار می‌کند.

با بازگشت به Shadow Drive، همانطور که از نام آن پیداست، Shadow Drive بسیار شبیه به Google Drive، OneDrive، iCloud Drive یا Dropbox است. کاربران می توانند فایل ها را از یک مرورگر وب آپلود و دانلود کنند. آنها در یک مرکز داده مستقر در فرانسه ذخیره می شوند تا بتوانید بعداً به آنها دسترسی داشته باشید.

این شرکت همچنین برنامه های دسکتاپ و تلفن همراه را ارائه می دهد – فایل های شما به طور خودکار با دستگاه های محلی شما همگام می شوند. وقتی فایل‌ها و پوشه‌ها را در Shadow Drive خود بکشید و رها کنید، به‌طور خودکار با سرور همگام‌سازی می‌شوند و در دستگاه‌های دیگر شما که با همان حساب همگام‌سازی شده‌اند نشان داده می‌شوند.

در پشت صحنه، Shadow Drive بر اساس Nextcloud، یک برنامه ذخیره سازی آنلاین منبع باز محبوب است که می توانید روی سرور خود اجرا کنید. با Shadow Drive، این شرکت نمونه Nextcloud را برای شما مدیریت می کند.

به لطف این پایه محکم، Shadow Drive بسیاری از ویژگی‌های پیشرفته، مانند توانایی اشتراک‌گذاری فایل‌ها و پوشه‌ها با پیوند، یا پشتیبانی از WebDAV را ارائه می‌دهد. در تلفن همراه، Shadow می‌تواند به‌طور خودکار جدیدترین عکس‌های شما را در کتابخانه عکس آپلود کند تا به‌طور خودکار از آنها نسخه پشتیبان تهیه شود.

علاوه بر این قیمت اشتراک جدید و پایین تر، Shadow Drive اکنون در iOS نیز در دسترس است که یک حذف عجیب بود. این برنامه قبلاً در اندروید، ویندوز، macOS و اوبونتو در دسترس بود.

Shadow Drive در حال حاضر در 12 کشور اروپای غربی در دسترس است. همچنین در بریتانیا در دسترس است، جایی که هزینه اشتراک حق بیمه 4.99 پوند در ماه است. این شرکت می گوید که قصد دارد خدمات خود را در مقطعی در آینده در آمریکای شمالی عرضه کند.