آمازون اولین فروشگاه 4 ستاره خود را در خارج از ایالات متحده-TechCrunch افتتاح کرد

آمازون یک فروشگاه 4 ستاره در Bluewater ، مرکز خرید واقع در جنوب شرقی مرکز لندن افتتاح کرده است. و این تنها اولین فروشگاه 4 ستاره خارج از ایالات متحده نیست ، همچنین اولین فروشگاه این شرکت در انگلستان است که اقلام غیر خوراکی و فاسدشدنی را به فروش می رساند. مشابه فروشگاههای 4 ستاره آمازون در نیویورک و دیگر مناطق ایالات متحده ، فروشگاه Bluewater محصولات دارای رتبه 4 ستاره و بالاتر را به فروش می رساند ، پرفروش ترین ها هستند یا در وب سایت غول تجارت الکترونیک در انگلستان رواج دارند.

از آنجا که این فروشگاه نمی تواند همه محصولات دارای رتبه بالا را که آمازون بصورت آنلاین می فروشد حمل کند ، انتخاب فروشگاه در نظر گرفته می شود ، اگرچه کالاهایی در دسته های برتر مانند لوازم الکترونیکی مصرفی ، اسباب بازی ، بازی ، کتاب ، آشپزخانه و خانه را شامل می شود. این محصول از مشاغل کوچک در سراسر انگلستان و همچنین دستگاه های خود شرکت از جمله Kindle e-Readers ، تبلت های Fire و بلندگوهای اکو به فروش می رسد.

این فروشگاه دارای بخشهایی است که مربوط به بخشهای خاصی از وب سایت است ، مانند بیشترین آرزوها ، که شامل محصولات لیستهای آرزو می شود. “Trending in Bluewater” مواردی را که مشتریان محلی خریداری کرده اند نشان می دهد ، در حالی که “Most Gifted” موارد برتر را که به عنوان هدیه سفارش داده شده اند نشان می دهد. آمازون می گوید که محصولات خود را به طور منظم بر اساس بازخورد مشتری و با آخرین روندها مطابقت می دهد.

محصولات موجود در فروشگاه با برچسب های دیجیتالی حاوی قیمت کالا ، میانگین رتبه ستاره و تعداد نظرات مشتریان مشخص می شوند. علاوه بر این ، مشتریان لازم نیست که اعضای Prime باشند تا بتوانند در آنجا خرید کنند. گفته می شود ، این فروشگاه مانند فروشگاه مواد غذایی Fresh در لندن از فناوری Just Walk Out آمازون برخوردار نخواهد بود. Just Walk Out به خریداران این امکان را می دهد تا آنچه را که نیاز دارند از قفسه ها بردارند و خوب ، بدون نیاز به پرداخت هزینه در پیشخوان سرنشین دار یا خودنشین از خانه خارج شوند. با این حال ، آنها می توانند از وب سایت آمازون در انگلستان خرید کنند و روز بعد سفارش خود را از فروشگاه دریافت کنند.

یادداشت ویراستار: این مقاله در اصل در Engadget ظاهر شد.