آنچه IPO اجاره Runway در مورد پوشاک وام گیرنده می گوید – TechCrunch

خبر خوب برای همه: چرخه IPO Q4 در حال حاضر به خوبی و به طور واقعی در حال انجام است.

برای کسانی از ما که ترجیح می دهیم پرونده های IPO را نسبت به اعلانات مالی بخوانیم ، اسناد جدید S-1 از Udemy ، Rent the Runway و دیگران به تازگی ذکر شده است. اما ما بیشترین اهمیت را به این دو می دهیم ، زیرا آنها لیست هایی از شرکت های تحت حمایت سرمایه گذاری هستند که طی سالها در اینجا در TechCrunch پوشش داده ایم.


بورس استارتاپ ها ، بازارها و پول را بررسی می کند.

هر روز صبح آن را در Extra Crunch بخوانید یا هر شنبه خبرنامه The Exchange را دریافت کنید.


امروز صبح ، ما قصد داریم به نتایج اصلی کسب و کار هر شرکت بپردازیم و در مورد نحوه درآمدزایی آنها و وضعیت نتایج اخیر آنها بحث کنیم. این ورودی به اجاره باند فرود می رود. پس از آن ، ما به Udemy می پردازیم. امروز یک روز نادر دو روز مبادله است. خواهش میکنم.

از بالا ، من بسیار کنجکاو هستم که این همه گیری چه تاثیری در تعداد اجاره باند فرودگاه داشت – به هر حال ، هیچ کس ماه ها و ماه ها به لباس وام گیرنده نیاز نداشت – و اینکه حاشیه های ناخالص آن چقدر قوی شده است در طول زمان. من همچنین می خواهم درک کنم که خرید تمام پوشاک مورد نیاز شرکت چقدر گران است و چگونه این هزینه ها در گزارش آن لحاظ می شود.

در حالی که خصوصی بود ، Rent the Runway صدها میلیون دلار بودجه از طریق حقوق صاحبان سهام و دور بدهی های عجیب و غریب جمع آوری کرد. آخرین سرمایه گذاری عمده این شرکت 125 میلیون دلار سری F اعلام شده در مارس 2019 بود. داده های Crunchbase نشان می دهد که این شرکت پس از آن معامله 1.0 میلیارد دلار ارزش داشت. Fidelity ، Bain Capital Ventures ، Highland Capital Partners ، Kleiner Perkins ، TCV و دیگران در طول زندگی خصوصی این شرکت سرمایه گذاری کردند. بیایید ببینیم چگونه کار کرده است.

پرونده IPO باند اجاره کنید

شما احتمالاً با مدل Rent the Runway آشنایی دارید: لباس های گران قیمت را برای زنان خریداری می کند و این قطعات را برای مشترکین و مشتریان با کسری از قیمت خرده فروشی آنها اجاره می دهد. ایده این است که مشتریان یک کمد لباس متنوع تر می خواهند و می خواهند وسایلی را بپوشند که به تنهایی قادر به خرید آنها نیستند. مشتریان می توانند در خدمات شرکت مشترک شوند یا اقلام فردی را به صورت قطعه اجاره کنند.

به طور اتفاقی ، بنده چند روز پیش اولین تور واقعی خود را در مورد اجاره باند گذراند ، بنابراین من در مورد نحوه عملکرد آن در عمل متوسط ​​مطالعه می کنم. Rent the Runway مجموعه ای واقعاً حماسی از اقلام دارد و صراحتاً خرید اقلام طراح با قیمت اجاره سرگرمی خوبی است.

اما آیا تجارت خوبی است؟ گفتن آن کمی سخت است ، اما من به بله متمایل نیستم.

COVID-19 به اجاره باند فرودگاه لطف نکرد. این منطقی است. لباس برای پوشیدن مکان است و همه گیری همه ما را در خانه نگه داشته است. بنابراین ، به طور طبیعی ، درآمدهای این شرکت در طول سال مالی 2020 کاهش یافت ، یک دوره 12 ماهه که 31 ژانویه 2021 به پایان رسید: