از آنجایی که من نمی توانم دور استعدادمان دیوار بسازم ، در اینجا چگونه می توانم گردش مالی را کاهش دهم – TechCrunch

من به عنوان مدیرعامل یک شرکت فناوری به مدت 15 سال ، دلایل زیادی را برای رفت و آمد کارکنان خود دیده ام. اما در چهار ماه گذشته ، شاهد گردش مالی بیشتری نسبت به دو سال گذشته در مجموع بودیم. ما تقریباً 20 درصد از تیم 50 نفره خود را از دست داده ایم. این کار فشار زیادی به کارکنان فعلی ما وارد می کند.

این را چه می کند؟ در طول کمبود نیروی کار ، بسیاری از کارگران با استعداد اکنون فرصتهای بی سابقه ای برای افزایش حقوق خود با جهش به یک شرکت دیگر دارند. در سطح ملی ، نیروی کار 3.5 میلیون نفر کاهش یافته است – سطحی که از دهه 1970 دیده نشده است – و کارکنان قدرت مذاکره ای بیشتری نسبت به هر زمان دیگری در تاریخ اخیر دارند.

در چهار ماه گذشته ، شاهد گردش مالی بیشتری نسبت به دو سال گذشته در مجموع بودیم. ما تقریباً 20 درصد از تیم 50 نفره خود را از دست داده ایم. این کار فشار زیادی به کارکنان فعلی ما وارد می کند.

با توجه به اینکه کارفرمایان بزرگ به دنبال استعدادهای دور افتاده در سراسر کشور هستند ، گاهی اوقات می توانند حقوق 20 تا 30 درصد بیشتر از آنچه که ما به طور سنتی به عنوان یک شرکت کوچک در بازار کوچکتر پرداخت می کردیم ، ارائه دهند.

برای جلوگیری از خطر شکار غیرقابل استعداد ، که مدتهاست در دنیای فناوری نقش داشته است ، ما سرمایه گذاری زیادی روی فرهنگ و کارکنان خود کرده ایم. حتی قبل از همه گیری ، کارکنان 40 درصد از شرکت را از طریق طرح مالکیت سهام کارکنان که در سال 2016 تأسیس شد ، در اختیار داشتند. اما برای اطمینان از اینکه بسته جبران خسارت ما همچنان مرتبط است ، ما آن را به طور مداوم از طریق همه گیری تغییر داده ایم.

یکی از بزرگترین اقدامات ما این بود که بخشی از پولی را که به طور سنتی برای توسعه کارکنان اختصاص داده بودیم برای کمک به اعضای تیم در پرداخت بدهی دانشجویی ، تغییر دهیم ، زیرا می دانیم که بسیاری مانند سالهای اخیر تمایل به گذراندن دوره های توسعه حرفه ای ندارند و تعداد زیادی نیز وجود دارد. دلارهای توسعه حرفه ای بلااستفاده در بودجه. پس از ماه ها زندگی پاندمیک ، مردم وقت یا تمایلی برای شرکت در کنفرانس های حرفه ای نداشتند و بسیاری از این کنفرانس ها به هر حال اتفاق نمی افتاد.

به ما اجازه داده شد که وجوه خود را تغییر دهیم به دلیل مقررات کمی شناخته شده از قانون کمک رسانی ، امداد و امنیت اقتصادی (CARES) که وقتی برخی از اعضای تیم ما توییتی در مورد آن دیدند ، از آن مطلع شدیم. کارفرمایان مجازند تا سالانه 5،250 دلار بدهی دانشجویی را برای کارکنان بپردازند بدون این که مجبور باشند از سال 2020 تا 2025 آن را به عنوان درآمد تلقی کنند. این برنامه یک ساله را شروع کرد اما در دسامبر 2020 تمدید شد.

برای اطمینان از اینکه برنامه مربوط به شرکت ما است ، قبل از ارائه آن ، نظرسنجی کارکنان را انجام دادیم. ما دریافتیم که از بین 40 تا 45 کارمند ما ، 20 نفر گفتند که برنامه بازپرداخت تأثیر مثبتی بر آنها خواهد داشت. این به ما اعتماد به نفس می داد تا جلو برویم.

ما برنامه را به صورت پایلوت آغاز کردیم و سالانه 1200 دلار به هر کارمند بازپرداخت می دهیم. وقتی این کار خوب انجام شد ، ما آن را دو برابر کردیم و به 2400 دلار در سال رساندیم. این راهی برای ماست که به عنوان کارفرما برجسته شویم: طبق اعلام انجمن مدیریت منابع انسانی ، تنها 8 درصد از کارفرمایان از سال 2019 برنامه بازپرداخت وام دانشجویی داشتند.

اجرای برنامه ای از این قبیل کمی تنظیمات را شامل می شود. شما باید یک برنامه کمک آموزشی (EAP) را اجرا کنید که مطابق با بخش 127 کد درآمد داخلی باشد. و این برنامه باید برای همه کارکنان به طور مساوی مفید باشد – نه فقط یک گروه از کارکنان. برای اطمینان از اینکه کسانی که بدهی دانشجویی ندارند می توانند از این بودجه استفاده کنند ، ما برنامه توسعه حرفه ای خود را همزمان ادامه دادیم. هر کارمندی می تواند برای بازپرداخت هزینه های توسعه حرفه ای از همان مقدار پول تسلیم کند.

خوشبختانه راه اندازی آن طولی نکشید. هنگامی که تحقیق را انجام دادیم ، کمتر از یک ماه طول کشید تا سیاست خود را در مورد بازپرداخت وام دانشجویی تدوین کنیم ، آن را منتشر کنیم و کارکنان را از آن مطلع کنیم.

برای اجرای برنامه ، ما آن را در یک جلسه ویدیویی هفتگی با کارکنان خود اعلام کردیم. ما فرایند درخواست را بسیار ساده کردیم و از کارکنان خواستیم یک فرم اصلی تک صفحه ای را پر کنند. برای دریافت بازپرداخت ، کارکنان باید کپی قبض وام دانشجویی 12 ماه گذشته را ارائه دهند که نشان می دهد چگونه وام خود را پرداخت کرده اند. ما به عنوان بازپرداخت ، چک آنها را برش می دهیم.

تا کنون ، بازخورد در مورد این برنامه بسیار مثبت بوده است. بسیاری از کارکنان صنعت ما جوان تر هستند و با مشکل بدهی دانشجویی دست و پنجه نرم می کنند. بخشش بدهی های دانشجویی چیزی است که کارکنان ما به آن نیاز دارند.

مزیت دیگری برای این برنامه وجود دارد: پس انداز مالیاتی. کارکنان می توانند در مالیات فدرال خود و سهم خود از مالیات حقوق و دستمزد صرفه جویی کنند. ما ، به نوبه خود ، در مالیات حقوق و دستمزد صرفه جویی می کنیم و همچنین کسر غرامت معادل میزان بازپرداختی که ارائه می دهیم ، دریافت می کنیم.

اگرچه ما در مورد بازپرداخت وام دانشجویی سرسخت هستیم ، اما می دانیم که این مزیت ، به تنهایی ، برای کمک به ما در حفظ اهمیت و پیروزی در جنگ برای استعدادها کافی نیست. تنها راه برای دانستن آنچه برای آنها اهمیت دارد این است که به آنها گوش دهیم ، بنابراین زمان زیادی را صرف این کار می کنیم.

در پاسخ به نگرانی ها در مورد هزینه های زندگی ، ما در حال بررسی برنامه هایی مانند پاداش نگهداری و پاداش 10 ساله هستیم. چالش یک شرکت کوچک مانند شرکت ما پیدا کردن پول برای حمایت از این پاداش ها است. اکثر مشتریان ما قراردادهای یک یا دو ساله امضا می کنند ، بنابراین احتمالاً برای افزودن برنامه هایی مانند این ، مجبور به افزایش نرخ هستیم. و حتی اگر نرخ ها را افزایش دهیم ، مدتی طول می کشد تا آثار آن را در بودجه خود مشاهده کنیم.

با این وجود ، ما مایل هستیم به دنبال راه حل های خلاقانه باشیم. ما می خواهیم کارکنان ما بدانند که ما به خوبی از آنها مراقبت خواهیم کرد. این نه تنها کار درستی است ، بلکه تضمین می کند که آنها می توانند بهترین تلاش خود را برای شرکت ما انجام دهند و از نگرانی هایی مانند اینکه آیا می توانند مخزن بنزین خود را برای رسیدن به محل کار پر کنند ، منحرف نمی شوند.

امیدوارم در نهایت ، هنگامی که کارکنان برای ما کار می کنند ، بتوانیم بهترین استعدادها را با ارائه چیزی که هیچ ربطی به پول یا مزایا ندارد اما در بسیاری از مردم در طول همه گیری اهمیت بیشتری یافته است ، جذب کرده و نگه داریم. : احساس تعلق و هدف.

شغل در اینجا چیزی فراتر از یک شغل است. در یک شرکت کوچک مانند شرکت ما ، همه افراد تیم ما حساب می کنند. و در یک شهر کوچک مانند شهری که در آن قرار داریم ، هر کارفرمایی برای جامعه اهمیت دارد. با ارائه یک محل کار که در آن افراد باهوش می توانند برای تبادل ایده ها ، لذت بردن از همکاری یکدیگر و ایجاد تغییر در خارج از اجاق گاز تحت فشار سیلیکون ولی گرد هم آیند ، امیدواریم همچنان افرادی را که به دنبال آن چیزها هستند جذب کنیم.

آیا آنها مزایای رقابتی و غرامت دریافت خواهند کرد؟ آره. اما این موارد در نهایت بخشی از یک تجربه کلی است که ما همچنان به فکر آن خواهیم بود ، بنابراین می توانیم شرکت خود را در حال پیشرفت و پیشرفت نگه داریم.