ال جی در حال خرید استارتاپ امنیت سایبری خودرو Cybellum با قراردادی 240 میلیون دلاری است – TechCrunch

ال جی الکترونیکس ، غول فناوری کره ای که زمانی پیشرو در زمینه تلفن های همراه بود اما اکنون در حال پایان دادن به این تجارت است ، در حال دستیابی به تمایلاتی است که به بلندپروازی های آن در زمینه دیگری ، در حال ظهور ، اشاره می کند: سخت افزارها و خدمات نسل بعدی خودرو. امروز این شرکت اعلام کرد که Cybellum ، یک متخصص امنیت سایبری خودروی اسرائیلی ، که آسیب پذیری خدمات و سخت افزارهای خودروهای متصل را تشخیص داده و ارزیابی می کند ، با استفاده از رویکرد “دوقلو دیجیتالی” به دست می آورد.

ال جی گفت ، این معامله در چند قسمت انجام می شود. در ابتدا ، 64 درصد از سهام Cybellum را به مبلغ 140 میلیون دلار در اختیار دارد و 20 میلیون دلار دیگر در قالب یک توافقنامه ساده برای ارزش ویژه سهام آینده (SAFE) ، “پس از پایان روند معاملات در سه ماهه چهارم ، کمک خواهد کرد. ” سپس سهام باقیمانده در “آینده نزدیک” (بدون تاریخ مشخص) خریداری می شود ، که در آن زمان ارزیابی نهایی و سرمایه گذاری نیز تأیید می شود. در حال حاضر ، در صورت ثابت ماندن ارزش گذاری ، مجموع معامله حدود 240 میلیون دلار خواهد بود (نیروهای بازار یا قیف تجاری شرکت می تواند بر این امر تأثیر بگذارد).

برای ال جی ، این شرکت به عنوان سرمایه گذار در استارتاپ های جالب خودروسازی فعالیت می کند ، اما این اولین خرید آن در خارج از اسرائیل است – Cybellum در تل آویو مستقر است – و به علاقه شرکت بزرگتر نه تنها در زمینه سخت افزار بلکه در ارائه نرم افزار اشاره می کند. راه حل هایی برای صنعت خودرو

دکتر کیم جین یونگ ، رئیس شرکت راه حل های قطعات خودروهای الکترونیکی ال جی ، در بیانیه ای گفت: “این هیچ رازی نیست که نرم افزار نقش مهمی در صنعت خودرو ایفا می کند و با آن نیاز به راه حل های م effectiveثر در امنیت سایبری وجود دارد.” “این آخرین معامله پایه محکم ال جی در امنیت سایبری را تقویت می کند و ما را قادر می سازد تا بیشتر برای دوران خودروهای متصل آماده باشیم.” این موضوعی است که ال جی مدتی است به آن توجه کرده است.

این یک بازگشت خوب برای سرمایه گذاران Cybellum است ، که شامل Blumberg Capital ، Target Global و RSBG Ventures (بازرگانی غول صنعتی آلمان RAG) است. Cybellum پیش از این کمی بیش از 14 میلیون دلار جمع آوری کرده بود.

این شرکت-که در سال 2016 توسط اسلاوا برونفمن و مایکل انگستلر ، دو دانشمند امنیت سایبری از نیروهای دفاعی اسرائیل تأسیس شد-در طول این سالها تعدادی از مشتریان معروف را با استفاده از فناوری خود ، از جمله جگوار لندرور و نیسان ، با خود جذب کرده است. شرکایی از جمله Harman ، Toyota Tsusho و PTC.

برونفمن در مصاحبه ایمیلی به ما گفت که برنامه این است که در حال حاضر همکاری با همه این شرکت ها را ادامه دهیم و به عنوان یک نهاد مستقل به فعالیت خود ادامه دهیم.

رویکرد Cybellum و دستیابی LG به آن ، برخی از روندهای قابل توجه در دنیای خودروهای متصل ، امنیت سایبری را نشان می دهد. وسایل نقلیه متصل نشان دهنده یک حمله جدید برای هکرهای مخرب و بسیار پیچیده هستند ، هنگامی که اجزای متعددی را که در وسایل نقلیه قرار می گیرند و تعداد زیادی از تولیدکنندگان و شرکت های خودروسازی در حال کار در اکوسیستم بزرگتر خودرو را در نظر بگیرید. یکی از چالش های بزرگ داشتن رویکرد مشترک برای امنیت سایبری در همه این موارد است. ال جی ، به عنوان یک بازیگر موجود در بازار با جاه طلبی برای ارتقاء موقعیت خود در بازار ، هم در تجارت آینده خود و هم در جهت رفع نیازهای خدمات گسترده تر در بازار سرمایه گذاری می کند.

برونفمن گفت: “این قبل از هر چیز یک سرمایه گذاری امنیتی است.” Cybellum یک شرکت امنیت سایبری است. ال جی به عنوان یکی از تأمین کنندگان پیشرو خودرو ، امنیت سایبری را در اولویت قرار می دهد زیرا آنها می دانند که این بخش مهمی از عصر کنونی وسایل نقلیه متصل و انتقال به خودروهای خودران است. “

رویکرد Cybellum ایجاد یک به اصطلاح “دوقلو دیجیتالی” از سیستم است (رویکردی که در دنیای فناوری اطلاعات شرکت نیز اتخاذ شده است) و نظارت بر این امر به عنوان راهی برای ثبت تصویر کامل برای شناسایی و ارزیابی تهدیدها.

جالب است بدانید که ال جی در حال حاضر شریک Cybellum نیست اما برونفمن می گوید اولین ادغام بین این دو احتمالاً در سال 2022 منتشر می شود.