انکوباتورها و شتاب دهنده ها به ایجاد روابط مادام العمر کمک می کنند

راه اندازی یک شرکت کار سختی است حتی بنیانگذاران باتجربه چیزی را که نمی‌دانند نمی‌دانند، و داشتن ساختار و گروهی از افراد همفکر می‌تواند به شما کمک کند تا ایده خود را اصلاح کنید و محصول را از زمین شروع کنید.

یکی از راه های ایجاد این رفاقت از طریق انکوباتورها و برنامه های شتاب دهنده است. مت سگنیری، مدیر اجرایی آزمایشگاه نوآوری هاروارد، هفته گذشته در TechCrunch Early Stage بوستون، بر اهمیت یافتن همتایان و مربیان برای همراهی با شما در سفر استارت آپی تاکید کرد و انکوباتورها و شتاب دهنده ها می توانند به ایجاد این روابط حیاتی کمک کنند.

Segneri گفت: چرخاندن چرخ های خود به عنوان یک بنیانگذار استارتاپ بدون کمک آسان است و ارتباط با یک گروه متمرکز بر استارتاپ راه خوبی برای یافتن افرادی است که در موقعیت مشابهی هستند. سازمان او حدود 10 سال است که به 3300 بنیانگذار سرمایه گذاری از 150 کشور مختلف خدمت می کند، بنابراین او می داند از کجا صحبت می کند.

با این وجود، چه یک دستگاه جوجه کشی یا یک شتاب دهنده، به طور کلی خیلی زود به ایده خود رسیده اید، و این اشکالی ندارد. هدف از پیوستن به یکی از این برنامه ها همین است.

«در اصل، اینها [programs] Segneri گفت: فقط راه هایی برای حمایت از شما در مراحل اولیه استارت آپ شما. ما در حال کار با افرادی هستیم که از قبل ایده و سرمایه گذاری هستند، اما من می گویم برای بیشتر اینها، صرفه جویی در طعم دانشگاهی انکوباتورها، اینها واقعاً تلاش هایی هستند که در آن شما انجام می دهید. [may] در حال حاضر یک سرمایه گذاری دارید، اما ممکن است متناسب با بازار محصول نباشید، ممکن است هیچ درآمدی نداشته باشید، ممکن است هنوز در حال کشف مدل کسب و کار خود باشید.

صرف نظر از اینکه در یک شتاب دهنده، یک انکوباتور یا یک مسابقه شرکت می کنید، Segneri می گوید بزرگترین ارزشی که از این برنامه ها به دست می آورید، توانایی ایجاد روابط با افرادی است که در طول حرفه خود با خود همراه خواهید داشت. و ایده این است که به جای تلاش برای انجام آن به تنهایی، این ارتباطات و دوستی ها را ایجاد کنیم.

او گفت: «بنابراین این اساساً می‌گوید، چگونه می‌توان کارآفرینی را از ورزش انفرادی که برای بسیاری از افراد در اتاق است به یک تیم تبدیل کرد؟»