اپل در رویداد 18 اکتبر “Unleashed” (TechCrunch) شرکت می کند

فصل سخت افزار هنوز به پایان نرسیده است. یک روز قبل از رویداد بزرگ Pixel گوگل ، اپل در روز دوشنبه 18 اکتبر (احتمالاً) با رویدادی “Unleashed” در حال تغییر است. این شرکت دعوتنامه هایی را برای اعلامیه ارسال کرد ، که بار دیگر از دفتر مرکزی کوپرتینو این شرکت به صورت مستقیم پخش می شود. به

این رویداد ، که از ساعت 10 صبح PT آغاز می شود ، تنها یک ماه پس از آخرین رویداد بزرگ اپل که آیفون جدید و اپل واچ را به همراه دیگر برنامه ها به ارمغان آورد ، اتفاق می افتد. بنابراین ، این چه چیزی باقی می گذارد؟ مکینتاش جدید بزرگترین علامت سوال بعد از آخرین رویداد بود. این شرکت هنوز در حال برنامه ریزی دو ساله برای ارتقاء تمام کامپیوترهای رومیزی و لپ تاپ های خود به سیلیکون داخلی خود است. شاید ما آن مک بوک پرو جدید را با نسخه ارتقا یافته تراشه M1 سال گذشته ببینیم. شایعه شده است نسخه بزرگتری از iMac مبتنی بر Arm سال گذشته ، همراه با Mac Mini جدید نیز وجود دارد.

لوازم جانبی مانند AirPod های جدید نیز به نظر یک احتمال منطقی می رسد. بنابراین ، دقیقاً چه چیزی در همه این موارد “رها شده” است؟ اگر گرافیک نشانگر آن باشد ، اپل نوعی سفر در فضا با سرعت تاب را اختراع کرده است. گوش به زنگ باشید.