این استارت‌آپ فین‌تک در حالت ایده‌آل می‌خواهد «خیلی خسته‌کننده‌تر» از رابین‌هود باشد

بلافاصله پس از راه اندازی Ocho، استارت آپی که پشتیبانی مالی شخصی را برای صاحبان مشاغل ارائه می دهد. آنکور ناگپال متوجه شد که اولین محصول شرکت – یک حساب بازنشستگی انفرادی 401 (k) – به خودی خود “یک تجارت با پشتوانه سرمایه گذاری نیست”. علیرغم جذب نزدیک به 300 مشتری با آن گوه اولیه، کارآفرین در حال حاضر روی گسترش خدمات به منظور جامع‌تر شدن تمرکز کرده است، و برای صاحبان کسب‌وکار فقط سعی می‌کنند بفهمند که چگونه به پول فکر کنند، واقع‌بینانه‌تر.

ناگپال گفت: «ما هنوز یک کاربر را پیدا نکرده‌ایم که با دانش مالی خود احساس اطمینان یا راحتی کند. در کنار خدمات Solo 401(k)، Ocho اکنون یک کارگزاری است که به افراد امکان می دهد در انواع ETF و سهام سرمایه گذاری کنند، خدمات پشتیبانی مشاور مالی دارد و در حال کار بر روی ارائه انواع دیگر حساب ها مانند IRA و حساب های پس انداز سلامت است.

او می گوید که Robinhood اغلب یک اپلیکیشن مرتبط با خرید و فروش است. او امیدوار است که Ocho، به دلیل اینکه برای بازنشستگی است، همه چیز در مورد “خرید و نگه داشتن” است. Ocho به شدت بر آموزش و شرط بندی محافظه کارانه متمرکز است. هرگز گزینه های معامله پلتفرم وجود نخواهد داشت. ما بسیار محافظه کار هستیم – برای مثال اگر کسی بخواهد سهام اپل را در پلتفرم ما بخرد، مطمئناً می تواند. اما ما همچنین از آنها می خواهیم که قبل از انجام این کار خرید یک صندوق شاخص را در نظر بگیرند، فقط به این دلیل که از نظر تاریخی این گزینه مطمئن تری بوده است.

ناگپال در مقایسه با رابینهود گفت: «در حالت ایده‌آل، ما خیلی خسته‌تر هستیم. «در یک دنیای ایده‌آل، من دوست دارم با کسی که می‌شناسید، مجموعه‌ای از اتوماسیون‌های مشابه راه‌اندازی کند تا دوستش داشته باشیم، به‌طور خودکار درصدی از دستمزد او را سرمایه‌گذاری کنیم و ما بقیه را مدیریت خواهیم کرد. معاملات فعال زیادی وجود ندارد.” این شرکت تنها از 299 دلار در سال هزینه اشتراک سالانه درآمد کسب می کند.

خودداری از “همه در یک راه حل” در دنیای فین تک بسیار رایج است، زیرا شرکت ها خدمات خود را برای رسیدن به مقیاس بزرگ تر محور و گسترش می دهند. Ocho می‌خواهد از برخی از این رقابت‌های نرخ، به‌ویژه در مورد هزینه‌های جذب مشتری اجتناب کند.

Ocho همچنین دارای نظم و انضباط در مورد یک بودجه بسیار خاص است: این شرکت 0 دلار برای بازاریابی پولی هزینه کرده است، و قصد دارد آن را برای چند سال آینده حفظ کند. Nagpal همچنین اضافه کرد که تیم 9 نفره احتمالاً امسال افراد جدیدی را استخدام نخواهد کرد و آنها به کار با مترجمان آزاد و پیمانکاران برای مدیریت تقاضا بدون هزینه اضافی ادامه می دهند.

در حال حاضر، به دنبال جلب اعتماد مشتریان و برند از طریق ارائه ارزش سهام به برخی از بزرگترین تأثیرگذاران فناوری و سازندگان در این فضا است. Nagpal به TechCrunch می‌گوید که Ocho سرمایه‌گذاری 4.5 میلیون دلاری را به رهبری Vibe Capital، که صندوق سرمایه‌گذاری خود ناگپال است، جمع‌آوری کرده است. او می‌گوید که از همه LP‌هایش تأییدیه گرفته و دور با ارزش ۱۲ میلیون دلار بسته شد. این دور همچنین شامل سرمایه‌گذاری بیش از 200 فناور از جمله عماد آخوند مرکوری، آولوک کوهلی از AngelList و Hustle Fund Elizabeth Yin است. هر سرمایه‌گذار فقط مجاز بود حداکثر تا 10000 دلار کمک کند، که ناگپال می‌گوید برای کمک به آنها برای ایجاد «ارتشی از سهامداران و حامیان و افرادی که در موفقیت ما هستند» کلیدی است.

اگر در مورد اتفاقات دنیای مخاطره‌آمیز نکته‌ای آبدار یا سرنخ دارید، می‌توانید در توییتر به ناتاشا ماسکریناس برسید. @nmasc_ یا در سیگنال در +1 925 271 0912. درخواست های ناشناس رعایت خواهد شد.