به هفته سخت افزار bigtech خوش آمدید – TechCrunch

با سلام و بازگشت به Equity ، پادکست TechCrunch با تمرکز بر سرمایه گذاری خطرپذیر ، جایی که ما اعداد پشت سرفصل ها را باز می کنیم.

این Equity Monday است ، شروع هفتگی ما که آخرین اخبار بازار خصوصی را ردیابی می کند ، در مورد هفته آینده صحبت می کند ، در چند دور بودجه اخیر تحقیق می کند و در مورد یک موضوع یا روایت بزرگتر از بازارهای خصوصی بحث می کند. می توانید نمایش را در توییتر دنبال کنید اینجابه من همچنین توییت کنیدبه

  • این هفته ، هفته 18 اکتبر 2021 ، با تصویر بازارهای مختلط آغاز شد. سهام آسیایی در اروپا مخلوط و در ایالات متحده کاهش یافت. چین همچنان نگران کننده است.
  • این هفته رویدادهای سخت افزاری از طرف اپل ، سامسونگ و گوگل برگزار می شود. همراه با درآمد Netflix ، IBM و Qualtrics.
  • آمازون با نهادهای نظارتی آمریکایی در ارتباط داغ است ، چین ممکن است غول های فناوری خود را مجبور به جستجوی بین پلتفرم کند و فیس بوک می خواهد تعداد زیادی از اروپایی ها را استخدام کند.
  • از ابتدای راه اندازی ، Enpal مقدار زیادی پول نقد برای کارهای خورشیدی خود به دست آورد ، در حالی که OfficeRnD برای آینده کاری ترکیبی شرط بندی کرد. به زودی نکاتی درباره Expensify fileing IPO ارائه می شود.

نمایش چهارشنبه باز می گردد! پس چت کن!

ارزش سهام هر دوشنبه در 7:00 صبح PST ، چهارشنبه و جمعه در 6:00 صبح PST کاهش می یابد ، بنابراین در ما مشترک شوید پادکست های اپل، ابری، Spotify و همه بازیگران!