ترفند یا درمان – TechCrunch

در آخرین جلسه ضبط باند در اوایل اکتبر قبل از تولد اولین نوه مان، سعی کردم با حمله به دموکراتیک پیشروها به دلیل واژگونی دومین لایحه از دو لایحه زیرساخت، دیگ را به هم بزنم. میانه‌روها، به رهبری جو مانچین سرکش و کیرستن سیما، دستیار ساکت او، با موفقیت بهترین شانس دموکرات‌ها برای در دست گرفتن کنترل مجلس نمایندگان و شاید سنا را بدست آوردند. شما می گویید چه چیز جدیدی است؟

در اخبار فناوری، فیس‌بوک به شدت از سیاست ناشنوایان استفاده می‌کرد که با فشار فزاینده افشاگران، منتقدان سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر سابق که حرفه‌شان را بر پایه موفقیت اولیه شرکت بنا کرده‌اند و تیمی دو مشت از یک کنگره در بالای سرش، کمی عصبانی می‌شد. رسانه ها به دنبال یک داستان خوب برای جایگزینی واگذاری اختیارات دونالد ترامپ به عنوان تهدید معتبر هستند. امروزه، تبلیغات فیس بوک از اصلاح بخش 230 و در غیر این صورت قوانینی را برای شرکت ارائه می دهد که باید از آنها پیروی کند. یکنوع بازی شبیه لوتو زیرساختی هزینه را تا 60 درصد کاهش داده است. برنامه این است که به موقع تصویب شود تا بر انتخاب فرماندار ویرجینیا تأثیر بگذارد.

همین الان که این را می نویسم، آخر اکتبر است. من به کنفرانس CCE ری وانگ در ساحل در خلیج هاف مون رفتم. ریتز در یک پیچ زمانی وجود دارد، جایی که جزئیات دنیای بیرون در صدای اقیانوس آرام که در برابر چمنزارهای ملایم می چرخد ​​محو می شود. مانند ریتز، کنفرانس ها در حال آزمایش اصول آخرین اقتصاد در برابر درخشش اقتصاد بعدی هستند. می‌توانیم آن را Work from Anywhere یا Build Back Better یا آخرین رکورد بیتل بنامیم، اما من پیشنهاد می‌کنم به تغییر اساسی بپردازیم و در موج‌سواری یک واقعیت جدید بازی کنیم.

این یک واقعیت است که هر یک از ما با یک سکه در جیب و یک گوشی می توانیم در رسانه های جدید شرکت کنیم. این یک زمین بازی کاملاً یکنواخت نیست، زیرا جمع آوری مخاطب معنی دار با ابزارهای ابری موجود ارائه نمی شود. اما چیزی که برای شروع ارائه شده است بسیار است: یک ابزار خبرنامه رایگان، ابزارهای صوتی اجتماعی رایگان برای پخش و تبلیغ دستور کار سرمقاله خبرنامه، و بلیط برای مجموعه خیره کننده ای از خدمات و انتخاب های پخش جریانی برای توزیع مطالب شما. بنابراین، چند محصول فریمیوم برای شروع کار و سپس نگاه کردن، کیف پول خود را نگه دارید. نتیجه خالص این امر توسط فروشندگان و تولیدکنندگان احتمالی اقتصاد خالق نامیده می شود، اما به احتمال زیاد اقتصاد مصرف کننده است.

ما این را با وبلاگ‌ها و سپس پادکست‌ها دیدیم که از RSS و پسوند پیوست آن به وجود آمدند. RSS خوان ها به ما غیرنظامیان این توانایی را می دهند که چیزهایی را که می خواهیم در چیزی که شبیه یک سرویس گیرنده ایمیل و همچنین یک گروه خبری به نظر می رسد جمع آوری کنیم. توییتر لایه‌ای از نمودار اجتماعی اضافه کرد که ترجیحات ما را به یک ابر اجتماعی در حال ظهور محدود می‌کند، حوزه‌ای از نفوذ که هم رسانه‌ها را جمع‌آوری می‌کند و هم ما را در آن جریان رسانه‌ای با شرایط مساوی وارد می‌کند. به عنوان کسی که به اندازه کافی خوش شانس بودم که به پیش وبلاگ مطبوعات فناوری دسترسی پیدا کردم، به خوبی می دانستم که این فناوری جدید چه قدرت قدرتمندی را ارائه می دهد. من می‌توانم همان اثر انگشت را در این اقتصاد جدید ببینم، زیرا گره‌های خبرنامه خاصی برای آنچه من و گروه مجازی‌مان ارزشمند می‌دانیم، ترتیب نوک زدن ایجاد می‌کنند. سیگنال‌های اجتماعی سرنخ‌ها و مسیرهای اطلاع‌رسانی را برای شناسایی، تقویت و مذاکره با بلیط‌هایی که به‌عنوان کنفرانس جدید پس از همه‌گیری درک می‌کنم، ارائه می‌کنند.

در CCE، یکی از همکاران Salesforce اجازه داد که چگونه او تماشای باند را متوقف کرده است، زیرا صحبت های ترامپ ما خیلی افسرده کننده است. البته، چه کسی واقعاً به یک پادکست دیگر نیاز دارد. منصفانه بگوییم، ترامپ تا حد زیادی با مانچین جایگزین شده است، اما نقطه درد بیشتر و بیشتر مشکل رسانه ها در تعریف منطقی برای پوشش خبری است که به دعوا و ترویج سبک زندگی اضطراب و عصبانیت برای رتبه بندی ها ختم نمی شود. این باید خبر خوبی برای اقتصاددانان جدید باشد، اما در خفا همه ما می‌خواهیم رسانه‌ای «واقعی» شویم و در مدلی مشابه سرمقاله قرار می‌گیریم. بنابراین شکایت من از تضاد منافع در رسانه ها به همان اندازه بی اهمیت است که نگرانی درباره ترامپ. اگر آن را دوست ندارم، آن را بهتر بساز.

خب، من می خواهم، اما باید مدتی دیگر صبر کنم تا عملکرد وعده داده شده ضبط/بازپخش در Clubhouse، توییتر و همه جا ارسال شود. من ماه ها توانایی ضبط را داشتم، اما چیزی که منتظرش هستم این است که همه به بازار دسترسی داشته باشند. استعدادها آشکار می شوند و نه فقط استعداد در کلمات یا پادکست های یک طرفه، بلکه در بازاریابی، بینش های تحلیلی، تبلیغات خالص و ایده های عملی که همه این حوزه ها را شکل می دهند. و این بدان معناست که این افراد در قبال وعده‌هایشان پاسخگو باشند. باشگاه هاوس بیش از یک ماه پیش گفت “هفته ها”.

یک روز پیش، توییتر ویژگی‌های جدیدی را برای سرویس اشتراک توییتر Labs خود اعلام کرد که متاسفانه در حال حاضر فقط در کانادا و استرالیا در دسترس است. من با کمال میل 4.95 دلار در ماه برای آزمایش ویژگی های جدید پرداخت می کنم. و مهمتر از آن، چه کسی دیگری این کار را انجام خواهد داد؟ بیایید، @jack، من حتی اگر مجبور باشم با بیت کوین پرداخت خواهم کرد. اما همه چیز به سرعت در حال حرکت است: توییتر به تازگی ابزار ضبط را اعلام کرده است که اکنون در نسخه بتا هستند و تا چند هفته دیگر برای سازندگان و شنوندگان ارسال می شود. و شما، باشگاه؟

در CCE من با پل گرینبرگ ملاقات کردم، که به همراه شریک خود (و عضو گیلمور گنگ) برنت لیری، در حال ساخت مجموعه ای از برنامه های پخش زنده در اطراف بنر CRM Playaz هستند. پل می گوید که مشتاقانه منتظر این ستون/خبرنامه است و من باید بیشتر و بیشتر بنویسم. من کاری را که پل و برنت در پخش زنده انجام می دهند به عنوان لبه اصلی آنچه در این لحظه انجام می دهند، می شناسم، بنابراین منظور آنها از تشویق این کار که من انجام می دهم را درک می کنم. این ابزارها، همراه با تجربیات و شبکه همکاران و دوستانی که در این راه جمع آوری کرده ام، فرصتی خارق العاده به من می دهد تا ایده ها، سبک ها و موسیقی واقعی آنچه را که به عنوان اقتصاد مصرف کننده میل می کنیم، گسترش دهم. وقتی کاری که انجام می‌دهم جواب می‌دهد، حتی من هم از آن قدردانی می‌کنم، و در واقع همیشه نور شمال من در صحبت با مخاطبان هر چقدر هم بزرگ یا غیرقابل کشف بوده است. و جوایز آن می تواند شگفت انگیز باشد.

همه ما می دانیم که چگونه گروه Grateful Dead جنگلی از ضبط کننده ها و میکروفون ها را در کنسرت های خود ایجاد کردند، نه تنها اجازه دادند، بلکه با اجازه دادن به برخی از آنها به میکس بورد زنده گروه، آن را تشویق کردند. در اواخر دهه هشتاد، گروهی که عمدتاً یک لباس تور بود، از تجارت ضبط فراتر رفت و به عنوان پردرآمدترین کنسرت زنده روی کره زمین شناخته شد. همچنین یک آلبوم موفق و تنها تک آهنگ Top Ten به نام Touch of Grey را از طریق نیروی خرد جامعه مردگان تولید کرد، نه برعکس.

آخرین خبرنامه گیلمور باند

__________________

باند گیلمور – فرانک رادیس، مایکل مارکمن، کیت تیر، دنیس پامبریانت، برنت لیری و استیو گیلمور. ضبط زنده جمعه 29 اکتبر 2021.

تهیه کنندگی و کارگردانی تینا چیس گیلمور @tinagillmor

@fradice، @mickeleh، @denispombriant، @kteare، @brentleary، @stevegillmor، @gillmorgang

در خبرنامه جدید گیلمور باند مشترک شوید و به بک کانال اینجا در تلگرام بپیوندید.

باند گیلمور در فیس بوک … و این هم خواهر ما G3 را در فیس بوک نشان می دهد.