توییتر یک برچسب جدید معرفی می کند که به ربات های خوب اجازه می دهد خود را شناسایی کنند – TechCrunch

توییتر امروز ویژگی جدیدی را معرفی می کند که به حساب ها اجازه می دهد با افزودن برچسب به نمایه خود ، خود را به عنوان ربات شناسایی کنند. این ویژگی به منظور کمک به افراد برای تمایز بهتر بین حساب های خودکار – مانند ربات هایی که اخبار ، اطلاعیه های خدمات عمومی یا سایر به روزرسانی ها – را از مواردی که توسط انسان اداره می شود ، متمایز می کند. با این حال ، این برنامه برای کمک به کاربران برای شناسایی “ربات های بد” که همان افرادی هستند که اغلب برای انتشار اطلاعات غلط یا هرزنامه طراحی شده اند ، طراحی نشده است.

این شرکت سالهاست برچسب گذاری ربات ها را در نظر دارد.

در سال 2018 ، مدیرعامل توییتر ، جک دورسی ، در جلسه کمیته اطلاعات سنا از وی س askedال شد که آیا او معتقد است که کاربران در صورتی که با پلتفرم توییتر با یک ربات یا یک انسان صحبت می کنند “حق آگاهی” دارند. او موافقت کرد که توییتر باید زمینه بیشتری را به توییت ها اضافه کند و تا آنجا که می تواند در حال شناسایی ربات ها است. با این حال ، دورسی همچنین اشاره کرد که تشخیص ربات هایی که از اسکریپت برای ظاهر انسان استفاده می کردند ، در مقایسه با آنهایی که از API توییتر استفاده می کردند ، دشوارتر بود.

سال گذشته ، این شرکت سرانجام این برنامه ها را محکم کرد و گفت بعداً ویژگی های جدیدی را معرفی می کند که به کاربران اجازه می دهد بین حسابهای مدیریت شده توسط انسان و حسابهای خودکار تمایز قائل شوند. هنگامی که توییتر سیستم تأیید حساب خود را در ماه مه راه اندازی کرد ، به کاربران یادآوری کرد که به زودی راه های دیگری را برای شناسایی انواع مختلف حساب ها فراتر از نشان آبی مورد علاقه ارائه می دهد-مانند برچسب ربات ها.

اعتبار تصویر: توییتر

امروز ، توییتر می گوید برچسب جدید “حساب خودکار” خود که “ربات های خوب” را شناسایی می کند در دسترس بیش از 500 حساب توسعه دهنده قرار می گیرد. این گروه قبل از اینکه به طور گسترده تری برای توسعه دهندگان توییتر باز شود ، ویژگی را آزمایش کرده و بازخورد ارائه می دهد. از آنجا که فعلا هنوز یک آزمایش است ، برچسب مورد نیاز نخواهد بود.

با این حال ، هنگامی که توییتر سال گذشته سیاست توسعه دهندگان خود را به روز کرد ، از توسعه دهندگان خواست در مشخصات حساب کاربری خود یا بیوگرافی خود مشخص کنند که آیا این حساب ربات است ، این حساب چیست و چه کسی پشت آن است. این برچسب های حساب به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا راحت تر با آن خط مشی مطابقت داشته باشند نه اینکه مجبور شوند این اطلاعات را در بیوگرافی خود دست نویس کنند.

توییتر به TechCrunch می گوید که بر اساس آنچه در این آزمایش می آموزد ، ممکن است تصمیم بگیرد که پس از در دسترس قرار گرفتن گسترده ، استفاده از این برچسب را برای همه توسعه دهندگانی که حساب های خودکار را در آینده اجرا می کنند ، الزامی کند.

اعتبار تصویر: توییتر

برای واضح تر ، توییتر با کسانی که ربات های خوبی را اجرا می کنند مشکلی ندارد ، زیرا می داند چگونه اتوماسیون می تواند به حساب ها اجازه دهد تا افراد را با اطلاعات مفید ، مرتبط یا گاهی اوقات فقط سرگرم کننده به روز کنند. این شرکت حتی هنگام اعلام اخبار توسعه دهندگان امروز ، از جمله حساب خدمات عمومی ، چند ربات مورد علاقه خود را جشن گرفت earthquakesSF؛ رباتی که به روز رسانی COVID-19 را ارائه می دهد ، vax_progress؛ یک ربات که به طور مداوم 100 صورتحساب اخیر ارائه شده در کنگره را ارائه می دهد ، @last100 قبض؛ یک ربات متمرکز بر قابلیت دسترسی ، AltTxtReminder؛ و دیگران که فقط به روش خود ارزش افزوده می کنند ، مانند met_drawings، که آثار حوزه عمومی از بخش The Drawings & Prints یا افراد مسخره را به اشتراک می گذارد EmojiMashupBot، درمیان دیگران.

همه اینها بخشی از گروه آزمایشی اولیه خواهند بود.

توییتر همچنین نگران این نیست که چگونه مصرف کنندگان می توانند از اتوماسیون برای به روز رسانی حساب های خود استفاده کنند ، شاید با استفاده از ابزارهای شخص ثالثی مانند IFTTT برای ارسال پیوندها یا سایر مطالب.

توییتر می گوید: “شما در نهایت مسئول اقدامات انجام شده با حساب خود یا برنامه های مرتبط با حساب خود هستید.” خط مشی به کاربران توییتر توصیه می کند “قبل از اینکه به یک برنامه شخص ثالث اجازه دسترسی یا استفاده از حساب خود را بدهید ، مطمئن شوید که برنامه را به طور کامل بررسی کرده اید و می دانید که چه کاری انجام خواهد داد.” همچنین می افزاید که کاربران توییتر که از اتوماسیون استفاده می کنند هنوز باید به دستورالعمل های توییتر پایبند باشند.

این شرکت اخیراً از نظر ارائه ویژگی های جدید دچار اشکال شده است. همین هفته ، انجمن ها ، آزمایش عکس العمل های ایموجی ، پشتیبانی از عکس ها و فیلم های عرض کامل و راهی برای “مسدود کردن نرمال” دنبال کنندگان ، و موارد دیگر را راه اندازی کرده است.

توییتر اعلام نکرده است که این آزمایش چه مدت طول می کشد تا برچسب های حساب خودکار به طور گسترده تری منتشر شود.