جدید در Disrupt، مرحله هوش مصنوعی

ما خوشحالیم که اعلام کنیم که Disrupt، کنفرانس سالانه پرچمدار TechCrunch، امسال دارای مرحله جدیدی است: مرحله هوش مصنوعی.

در مرحله هوش مصنوعی، کارشناسانی از سراسر چشم انداز هوش مصنوعی، از جمله اخلاق شناسان، کارآفرینان و سرمایه گذارانی که در تحولات پیرامون هوش مصنوعی و فناوری های یادگیری ماشین مشارکت دارند، حضور خواهند داشت. حوزه‌های تخصصی آن‌ها به هوش مصنوعی مولد، اما همچنین مسائل مربوط به حق نسخه‌برداری مرتبط با هوش مصنوعی است، مانند اینکه آیا آموزش سیستم‌های هوش مصنوعی در مورد مطالب دارای حق چاپ ممکن است استفاده منصفانه در نظر گرفته شود.

AI Stage میزبان چندین پنل به موقع خواهد بود، از پانل هایی که استارتاپ ها را در فضای هوش مصنوعی پوشش می دهند تا تنوع در هوش مصنوعی و اینکه چگونه استارتاپ های هوش مصنوعی می توانند یک طرح جذاب برای VC ها ایجاد کنند.

جای بحث زیاد است امسال، هوش مصنوعی مولد بر گفت و گوها مسلط بوده و همچنان بر آن مسلط است، چه با انتشار سیستم های هوش مصنوعی تولید متن مانند GPT-4 OpenAI. همانطور که فناوری وارد جریان اصلی می شود، هر روز جدید یک شکایت جدید را به همراه دارد – که کارشناسان در مرحله هوش مصنوعی به تفصیل آن را بررسی خواهند کرد.

از جمله موضوعات دیگر، مرحله هوش مصنوعی هوش مصنوعی مولد هنر و بحث‌های فراوان پیرامون آن و همچنین کاربرد آن در زمینه‌های مختلف از بازاریابی گرفته تا روزنامه‌نگاری را پوشش خواهد داد. همچنین به اتوماسیون، از جمله نحوه استفاده از هوش مصنوعی برای ساده‌سازی جریان‌های کاری که قبلاً توسط کارگران انسانی انجام می‌شد، نیز اشاره می‌کند.

منتظر چی هستی؟ همین امروز کارت پرنده زودرس خود را بگیرید و 800 دلار پس انداز کنید تا قیمت ها در 12 مه افزایش یابد.