جراحی زیبایی گوش

به مدت دو هفته بعد از جراحی ، از مصرف هرگونه محصولات حاوی آسپرین خودداری کنید. کبودی خفیف در اطراف گوش : این ممکن است تا دو هفته پس از جراحی ادامه یابد. ممکن است منطقه اطراف برش آلوده شده باشد ، که می تواند منجر به بد شکلی دائمی گوش شود. تغییر بیش از اندازه گوش: اتوپلاستی باعث ایجاد خطوط غیر نرمالی می شود که موجب به عقب برگشتن گوش ها می شود. در طی عمل جراحی یک برش کوچک برای ایجاد غضروف در پشت گوش ایجاد می شود. کودکان کوچک تر ممکن است نیاز به یک بیهوشی عمومی داشته باشند. 3. همراه داشتن عکس و آزمایش قبل از جراحی الزمی است. جراحی بازسازی گوش (اتوپلاستی ، پینو پلاستی ) و اسپلینت گوش ، همه روش هایی مطمئن همراه با نتایج ایده ال می باشند. گوش هایی که بیش از اندازه بزرگ هستند را می توان به وسیله ی جراحی پلاستیک گوش به تنهایی یا به همراه دیگر روش های جراحی که به گوش مرتبط می شوند به اندازه متناسب رساند. بعد از اینکه گوش به اندازه کامل رسید ، می توان اتوپلاستی یا پینوپلاستی انجام داد.

اکثر افرادی که جراحی زیبایی گوش اتوپلاستی یا پینوپلاستی انجام می دهند ، با دیدن نتایج خوشحال هستند. بخیه ها که معمولا دائمی است به منظور نگهداشتن شکل جدید گوش ، زیر پوست پشت گوش قرار می گیرند. عمل حدوداً ۱.۵ تا ۲ ساعت طول میکشد و معمولا بیمار همان روز مرخص میشود. این روش معمولا یک تا دو ساعت طول می کشد. اسب خزر به لحاظ ظاهری، تناسب اندام یک اسب بزرگ را دارد برخلاف بسیاری از پونیها که دارای دست و پای کوتاه و تنه درشت میباشند، دقیقاً یک اسب مینیاتوری است که شناخت آن از روی عکس و تصویر به راحتی امکانپذیر نیست و از آن جا شناخت زیادی با اسب نژاد عرب دارد، باید آن را در کنار یک شاخص قرار داد تا بتوان آن را تشخیص داد. بازگشت فرم اولیه گوش : در 5٪ موارد گوش ها دوبار به موقعیت قبلی خود برمی گردند. جراحی زیبایی گوش برای اصلاح انواع بدشکلیهای مادرزادی گوش خارجی یا در برخی موارد مشکلات ناشی از آسیبهای فیزیکی استفاده میشود.

قبل از جراحی باید از داروهایی که در انعقاد خون اختلال ایجاد می کنند یا تاثیر دارند، قطع شود. شواهد بسیار خوبی در مورد کیفیت دراز مدت یا ایمنی این روش وجود ندارد. غضروف پس از برداشتن قطعات کوچک ، دوباره در موقعیت مورد نظر، جایگزین و شکل می گیرد. اسپلینت ها به حفظ گوش در موقعیت جدید کمک می کند و از تغییر شکل آنها جلوگیری می کند. تکنیکهای تغییر شکل غضروف شامل استفاده از بخیهها میشود تا در شکل و موقعیت گوش تغییر ایجاد شود. در طول اولین جلسه معاینه بعد از جراحی ، پانسمان ها تعویض شده و زخم ها کنترل می شوند ، و شستشو با مواد ضد عفونی کننده انجام می پذیرد. اسپلینت گوش در ماه های اولیه پس از تولد نوزاد و در اولین فرصت باید انجام شود. عفونت در محل برش : عفونت معمولاً با آنتی بیوتیک ها درمان می شود و ممکن است نیاز به تخلیه ناحیه آسیب دیده باشد.

عوارض ایجاد شده توسط این اختلال ساختاری ممکن است شامل انواع عفونت های گوش میانی و داخلی مانند اوتیت میانی عودکننده، کلستئاتوم و ماستوئیدیت باشد. ممکن است از یک سوزن برای رسیدن به سطح غضروف گوش برای ایجاد انعطاف پذیری هزینه جراحی گوش برجسته در اصفهان بیشتر استفاده شود. از مهمترین نکاتی که فرد بایستی بدان اهمیت دهد نوع خوابیدن است که به مدت دو تا سه هفته از خوابیدن بر روی گوش ها بپرهیزد. دانش این نوع عمل جراحی نزد جراحان فوق تخصص گوش و حلق و بینی و همچنین جراحان پلاستیک و جراحان سر و گردن یافت می شود. ایشان در سال ۱۳۸۹ یادبود پزشک نمونه گوش حلق و بینی در اصفهان را دریافت کردند. معمولاً در طی یک یا دو هفته بعد گوشها ظاهر”عادی” خود را باز خواهد یافت. • بهتر است هنگام خوابیدن چند بالشت زیر سرتان قرار دهید تا تا حدی بالاتر از بدنتان قرار گیرد زیرا به کاهش تورم در هفته اول کمک خواهد کرد. • با یک هفته استراحت کامل بهبود می یابید. به عنوان مثال اگر گذاشتن اسپلینت زمانی انجام شود که نوزاد چند هفته ای است ، فقط برای حدود دو هفته لازم است.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد ترمیم گوش برجسته بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.