حلقه تناسب اندام Oura Gen-3 با حسگرهای بهبود یافته، محتوای سفارشی وارد می شود – TechCrunch

در اوایل سال 2017، Motiv با نشان دادن اینکه چگونه ردیابی تناسب اندام پوشیدنی می تواند فراتر از مچ دست زندگی کند، تخیل مطبوعات فناوری را به خود جلب کرد. با این حال، در نهایت، ورزش برای این شرکت کافی نبود، زیرا به سرعت به دنبال توسعه مواردی مانند باز کردن قفل دستگاه بیومتریک بود. از طرف دیگر برای اورا سلامتی بیش از حد کافی بوده است.

در واقع، این شرکت دارای یک بنر 2020 بود، زیرا سازمان ها به دنبال راه حلی خارج از جعبه در میان همه گیری همه گیر بودند. این استارتاپ نشان داد که چگونه معیارهای مختلف سلامتی خود می تواند به تشخیص زودهنگام COVID-19 و سایر شرایط بهداشتی کمک کند، و برخی از بزرگترین سازمان های ورزشی ایالات متحده با خوشحالی در صف ایستادند، از جمله NBA، WNBA، لیگ جهانی موج سواری، موج سواری ایالات متحده + لیگ جهانی موج سواری. ردبول ریسینگ، سیاتل مارینرز، UFC و نسکار.

اعتبار تصویر: اورا

اورا در طول زندگی خود خاطرنشان می کند که “صدها هزار” حلقه فروخته است. در دنیای لوازم الکترونیکی مصرفی، اعداد و ارقام تکان دهنده نیست، اما یک پیشرفت چشمگیر برای یک استارتاپ سخت افزاری – به ویژه در بازاری که بیش از حد اشباع شده از ساعت های هوشمند مختلف و باندهای تناسب اندام است.

Oura توانسته است تعداد قابل توجهی از حسگرها را در یک بسته مجزا جمع کند و بینش هایی با کیفیت در مورد چیزهایی مانند تمرین و خواب ارائه دهد. حلقه جدید نسل 3 تعهد این شرکت به نان و کره خود را مجدداً تأیید می کند – البته جای تعجب نیست، در دوره ای که تقریباً همه سازندگان پوشیدنی ها بازی بزرگی برای سلامت و تندرستی انجام می دهند.

ویژگی برتر در اینجا ردیابی سلامت 24 ساعته و 24 ساعته است که بخشی از نظارت بر قلب در طول روز / زنده است. سایر ویژگی های اصلی شامل بهبود نظارت بر دما، ردیابی خواب بهتر و پیش بینی دوره است. در مورد دومی، شرکت می نویسد:

Oura 30 روز قبل پریود بعدی شما را به دقت پیش بینی می کند و 6 روز قبل از شروع آن به شما هشدار می دهد، بنابراین همیشه آماده باشید. اورا به جای تکیه بر روش تقویم، رویکردی جامع‌تر برای پیش‌بینی قاعدگی شما اتخاذ می‌کند، زیرا دمای بدن شما به طور طبیعی در طول چرخه قاعدگی تغییر می‌کند. در حالی که اکثر روش‌های ردیابی فرض می‌کنند که چرخه شما هر ماه یکسان است، پیش‌بینی دوره Oura با تغییر چرخه شما، پیش‌بینی‌های خود را تطبیق می‌دهد.

این خبر همچنین نشان می‌دهد که این شرکت در محتوای تمرینی بسیار عمیق‌تر است و به شرکت‌هایی مانند اپل، فیت بیت و سامسونگ می‌پیوندد. این کتابخانه که در حال حاضر به‌عنوان «به زودی» فهرست شده است، با بیش از 50 جلسه ویدیویی و صوتی راه‌اندازی می‌شود که بر تمرینات، مدیتیشن، خواب و تنفس متمرکز است.

اعتبار تصویر: اورا

ما به گسترش آن کتابخانه ادامه خواهیم داد. هارپریت رای، مدیر عامل شرکت به TechCrunch می گوید: هم محتوای آموزشی – درک اثرات چیزهایی مانند کافئین و خواب – و هم محتوای هدایت شده. در ابتدا، مراقبه و صداهای خواب زیادی خواهید دید. ما آن کتابخانه را به شدت گسترش داده ایم. بیشتر و بیشتر خواهید دید که به آنجا می آیند. این یک فروشگاه برای سلامتی شماست.»

این ویدیوها، همراه با بینش سلامتی عمیق‌تر، از طریق سرویس عضویت 6 دلاری در ماه اورا به تازگی راه‌اندازی شده است.

رای می‌گوید: «اگر به Peloton، Tonal، Tempo، Hydro و تمام تناسب اندام متصل خود نگاه کنید، سخت‌افزار به علاوه اشتراک است. «شما هم دیده‌اید که پوشیدنی‌ها هم به این سمت می‌روند. آیا من فکر می کنم در طول زمان، ما می توانیم به طور کامل مدل اشتراک؟ ممکن است راه‌های مختلفی برای تامین مالی این چیزها وجود داشته باشد – فکر می‌کنم شما می‌توانید. ما آن را رد نکرده ایم. اما ما شاهد بوده ایم که به دلیل کل هزینه مالکیت، مصرف کنندگان بیشتری به این سمت گرایش پیدا کرده اند.

این حلقه همچنان به افزودن ویژگی‌های جدید ادامه می‌دهد، از جمله سنجش اکسیژن خون SpO2، که قرار است در سال آینده وارد شود. قیمت این انگشتر 300 دلار است و اکنون قابل پیش خرید است. ارسال آن از اواسط نوامبر آغاز می شود.