داستانهای Ray-Ban فیس بوک باعث ایجاد عینک هوشمند می شود-TechCrunch

اولین جفت فیس بوک عینک های هوشمند بیشتر شبیه یک محصول فیس بوک نیستند.

شما نماد فیس بوک را که روی آنها نقش بسته یا حتی نام آن به صورت کوچک با کد سریال مشخص شده است ، پیدا نخواهید کرد. آنها نیستند داستان های فیس بوک یا داستانهای فیس بوک ریبان یا حتی داستانهای Ray-Ban با همکاری فیس بوک. برخلاف دیگر سخت افزارهای طراحی شده توسط فیس بوک مانند Quest 2 یا Portal ، داستان های ری بن احساس خودآگاهی و خویشتنداری بیشتری نشان می دهد که گویی شرکت دقیقاً می داند چه مواردی برای استفاده باید مورد استفاده قرار گیرد ، و خود را از انجام کارهای بیشتر از این بازداشته است.

عینک هایی که با همکاری غول عینک EssilorLuxottica ساخته شده اند مطمئناً اساسی ترین دستگاهی هستند که فیس بوک ارسال کرده است. آنها فقط چند کار را انجام می دهند ، می توانید عکس و فیلم بگیرید ، می توانید تماس تلفنی بگیرید و می توانید به موسیقی گوش دهید. خودشه. اما وارد کردن صدا از طریق بلندگوهای نزدیک گوش که در بازوهای قاب تعبیه شده اند ، این دستگاه را بسیار بیشتر از Snap’s Spectacles که پنج سال پیش عرضه کرده بود ، می سازد.


Wayfarers کلاسیک Ray-Ban (سمت چپ) در کنار Wayfarers هوشمند Ray-Ban Stories (راست)

بیایید کمی در مورد کارکرد این دستگاه و احساس استفاده از آن در زندگی روزمره صحبت کنیم.

نکته قابل توجه در مورد 299 دلار داستان های ری بن این است که می توان آنها را به طور نامحسوس پوشید. احتمالاً مردم بیشتر از ابعاد کمی متورم آنها متوجه دوربین ها می شوند. این در حال حاضر یک پیشرفت انقلابی است ، که باعث می شود این سطح از “اسباب بازی” که عینک هرگز واقعاً در آن گرفتگی را پشت سر نمی گذارد ، عبور کند. مشارکت Ray-Ban با توجه به فریم های ضخیم تر از حد معمول در طراحی Wayfarer استاندارد آنها بسیار جذاب بود.

تماشاچیان بیشتر به آن توجه می کنند این است که شما برای کنترل آنها روی قاب عینک خود ضربه می زنید. با فشردن دکمه در بازوی راست ، یک فیلم 30 ثانیه ای گرفته می شود ، با یک فشار طولانی یک عکس عکاسی می شود. همچنین می توانید از فرمان صوتی “هی فیس بوک ، فیلم بگیرید” استفاده کنید و همین کار را برای عکس ها انجام دهید – برای ضبط ، مطمئن نیستم که این جمله ای است که از شنیدن یک غریبه در مجاورت عمومی در من احساس خوبی می کند یا خیر. گفتن. هنگامی که دوربین در حال فیلمبرداری است ، چراغ LED کوچک جرقه می زند ، هرچند که این یک نشانگر بسیار کم کلید است.

کیفیت عکس و فیلم عینک بسیار مبهم است ، اما با توجه به اندازه دستگاه می توان بخشش زیادی را جبران کرد. دوربین های دوقلوی 5 مگاپیکسلی می توانند 2592 194 1944 پیکسل عکس و ویدئوهایی با فرمت مربع 1184 11 1184 پیکسل تهیه کنند. به نظر می رسد کیفیت در مقایسه با دوربین های تلفن های هوشمند در حدود ده سال پیش بود ، بنابراین واضح است که فضای زیادی برای بهبود وجود دارد. پردازش پس از تلفن هنگام بارگذاری عکس ها را افزایش می دهد و برخی از مشکلات آنها را با نور کم پنهان می کند در حالی که باعث می شود عکس ها با اشباع کمی بیشتر ظاهر شوند.

تنظیم دوربین دوقلو برای افزودن جلوه های سه بعدی به عکس های شما استفاده می شود ، اما در حال حاضر فیلترها عالی نیستند و راستش چیزهای زیادی در آنجا وجود ندارد. امیدوارم فیس بوک در طول زمان کمی بیشتر روی نرم افزار سرمایه گذاری کند اما با عکس های نسبتاً پایین ، من دلیل اصلی دو دوربین را در ابتدا نمی بینم.

همچنین شایان ذکر است که استفاده از عینک مستلزم پیوند آنها به یک برنامه جدید فیس بوک به نام View است که در اصل یک برنامه ساده بیننده رسانه است و محدودیت هایی در نحوه بارگذاری رسانه از دستگاه های خارجی بر روی تلفن شما دارد. اینجاست که می توانید عکس ها و ویدئوهای خود را قبل از ریختن در عکس خود یا به اشتراک گذاری آنها در فیس بوک یا اینستاگرام ، ویرایش سریع کنید.

صدا شاید جالب ترین قطعه این عینک ها باشد. بلندگوهای نزدیک گوش شما را با کیفیت خود در فضاهای آرام شگفت زده کرده و هنگامی که در محیطی پر سر و صدا قرار گرفتید ناراضی خواهید بود. متأسفانه برای فیس بوک ، اکثر فضاهای بیرونی کمی بلندتر هستند و از عینک آفتابی بیشتر در خارج از منزل استفاده می شود. صدا در خارج از منزل برای گوش دادن به آهنگ ها کمی کار می کند ، اما من صادقانه نمی توانم آنها را به زودی ببینم که جایگزین ایرپاد من شده اند. صدا برای فعالیتهای با وفاداری پایین مانند تماسهای تلفنی بسیار مناسبتر است ، اما من همچنین در هنگام راه رفتن در خارج از من با برخی از آرایه های سه میکروفونی که صدای زیاد پس زمینه را افزایش می دهند ، مشکلاتی داشتم.

عمر باتری به طرز شگفت انگیزی جامد است ، اما آنها همچنین دارای مزیت یک قاب باتری شارژ هستند که اتفاقا بهترین مکان برای ذخیره آنها است. بدنه کمی حجیم است اما همچنین دارای یک کیسه میکرو فیبر برای محافظت از لنزها است. فیس بوک می گوید در غیر این صورت می توانید 6 ساعت صدا مستقیم و “تمام روز” استفاده کنید.

یکی از ویژگی های عجیب آنها عدم وجود آب ضد آب یا حتی ضد آب است ، چیزی که برای یک عینک آفتابی کیفیت فوق العاده ای به نظر نمی رسد. این فقط یک چیز دیگر است که نشان می دهد در حالی که زیبایی فریم ضخیم تر عینک آفتابی برای طراحی عینک هوشمند منطقی تر است ، این محصول واقعاً در داخل خانه بیشتر رونق می گیرد.


این اولین حرکت فیس بوک در زمینه سخت افزار نیست و می توانید بلوغ این شرکت را مشاهده کنید.

آنها یک دستگاه AR/VR نیستند ، اما شما همچنین می توانید نسل هایی از محصولات Oculus را در آن مشاهده کنید داستان های ری بن‘ طرح. صدای داخلی که از Oculus Go متولد شده است ، رابط صفحه لمسی یادآور Gear VR ، کنترل های صوتی ساده و مهار شده اولین بار در Quest راه اندازی شد. این سخت افزار تقطیر ویژگی ها و درس هایی است که از فروش VR به عموم عموم مردم بی تفاوت آموخته است و به نظر می رسد در طول این سالها کمی به آن نزدیک شده است.

در همین حال ، شما همچنین می توانید سالها فیس بوک را که پیام های خود را خراب کرده و نام تجاری خود را به آتش کشیده است ، مشاهده کنید ، که خود را شخص احمق هر دو حزب سیاسی می داند ، از دشمنان در مطبوعات استقبال می کند و از بین کاربران عادی اینترنت بی اعتمادی می کند. این احتمالاً منجر به حمل نام تجاری کمی در فیس بوک شده است. داستان های Ray-Ban مطمئناً مخالفان خود را خواهد داشت ، اما فیس بوک انتخاب می کند که در عملکرد خود محافظه کار باشد و در بسیاری از سنسورهای منفعل پرتاب نشود ، به احتمال زیاد به آنها لطف خواهد کرد. برنامه Facebook View دارای استخوان های خالی و جزئیات فیس بوک است که از عکس ها و فیلم های ضبط شده با استفاده از Stories برای ارائه تبلیغات استفاده نمی شود. با وجود این ، مطمئناً ما از زمان معرفی Google Glass در سال 2013 راه زیادی را طی کرده ایم ، دوربین های مجهز به چهره هنوز در مورد حریم خصوصی در مکان عمومی احساس بدی می کنند و بدون شک این دستگاه این مکالمه را تا حد زیادی تجدید می کند.

چمدان را کنار بگذاریم ، وسیع ترین راه من این است که داستان های ری بن احساس می کنید یک محصول بسیار مهم است-محصولی که در واقع ایده پوشیدنی های صورت را به فروش می رساند.

شیشه ها هوشمندانه طراحی شده اند و می توان با احتیاط از آنها استفاده کرد. با این اوصاف ، مشخص است که فیس بوک فداکاری های زیادی را برای دستیابی به چنین عامل تهاجمی انجام داده است. صادقانه بگویم که عینک هیچ کار خاصی را انجام نمی دهد-کیفیت عکس و فیلم بسیار مبهم است ، بلندگوهای درون فریم در خارج از خانه ضعیف عمل می کنند و تماس ها خوشایندترین تجربه نیست. با قیمت 299 دلار ، این ممکن است فروش اول را برای برخی سخت کند ، اما با توجه به همه اینها ، من فکر می کنم فیس بوک عمدتا سازگاری مناسبی برای محصولی انجام داد که آنها بارها و بارها اعلام کرده اند که به عنوان قدم در راه رسیدن به آینده واقعیت افزوده

داستان های هوشمند Ray-Ban فیس بوک در کنار جفت کلاسیک Ray-Ban 2140 Wayfarers من