در اینجا همه چیزهایی است که آمازون صبح امروز اعلام کرد ، از ترموستات های هوشمند گرفته تا روبات های امنیتی – TechCrunch

آمازون صبح امروز رویدادی را برگزار کرد و اوه اوه وای آنها چیزهای زیادی را اعلام کردند. ترموستات هوشمند! پرواز دوربین های امنیتی! همراهان ربات!

آیا تنظیم نکرده اید یا وقت ندارید همه چیز را بفهمید؟ در اینجا خلاصه ای از بزرگترین خبرها آمده است:

ترموستات هوشمند

ترموستات هوشمند آمازون 2021

اعتبار تصویر: آمازون

آمازون در حال ساخت یک ترموستات است که با Honeywell همکاری می کند تا این کار را انجام دهد. البته با الکسا سازگار خواهد بود و به شما امکان می دهد چیزهایی مانند “الکسا ، AC را خاموش کنید” بگویید. آنها فقط با 60 دلار (تقریباً نصف هزینه ارزان ترین Nest) قصد دارند بازار را در اینجا پایین بیاورند.

اکو نمایش 15

Amazon Echo Show 15

اعتبار تصویر: آمازون

Echo Show قابل نصب روی دیوار که شبیه یک تصویر قاب شده است ، به این معنی است که به راحتی در اتاق قرار می گیرد و در عین حال دسترسی به مواردی مانند یادآوری ها ، تقویم ها و نمای دوربین های امنیتی را با یک ضربه ایجاد می کند. آثار به صورت عمودی یا افقی ساخته شده است. هزینه آن 250 دلار است

تشخیص صدای سفارشی

اکنون می توانید به الکسا بیاموزید که صداهای جدید را بشناسد و با شنیدن آنها اقداماتی را انجام دهد. مثال ذکر شده آموزش الکسا برای تشخیص صدای بوق یخچال شما هنگام باز ماندن و اطلاع رسانی برای شما بود.

هی دیزنی

اعتبار تصویر: آمازون/دیزنی

فناوری دستیار صوتی آمازون به “ده ها هزار” اتاق هتل والت دیزنی ورلد ریزورت می آید و به مهمانان اجازه می دهد “هی دیزنی” بگویند و درباره مواردی مانند باز شدن پارک ، زمان رسیدن شاتل بعدی یا درخواست حوله بپرسند. زیرا اگر چیزی در اتاقهای هتل افراد دوست داشته باشند ، میکروفون است. درست؟ هر کسی؟

درخشش آمازون

اعتبار تصویر: آمازون

آمازون با تمرکز شدید در بخش “تماس ویدیویی با پدربزرگ و مادربزرگ” در همه گیری ، در حال ساخت یک تبلت/پروژکتور تعاملی برای کودکان و خانواده ها است. صفحه نمایش 8 اینچی کودک را با یکی از اعضای خانواده از راه دور متصل می کند ، در حالی که یک پروژکتور داخلی یک بازی را به سطح حساس به لمس جلوی آن هدایت می کند. یکی دیگر از اعضای خانواده در طرف دیگر تماس تصویری می تواند در حین چت بازی کند و از طریق رایانه لوحی با بازی ارتباط برقرار کند. آمازون با همکاری Disney ، Mattel و Nickelodeon بر روی بازی ها کار می کند. “قیمت دسترسی زودهنگام” 250 دلار خواهد بود ، اما هیچ اطلاعاتی در مورد هزینه آن پس از آن وجود ندارد.

سلام مشاهده

لوازم جانبی آمازون

آمازون عمیق تر وارد فضای ورزش و سلامتی می شود ، این بار یک مچ بند ضد آب و 80 دلار به سبک Fitbit با صفحه نمایش داخلی راه اندازی کرد. همچنین Halo Fitness ، مجموعه ای از صدها تمرین ویدیویی قابل پخش و Halo Nutrition ، که به منظور برنامه ریزی غذا و خرید مواد غذایی کمک می کند ، راه اندازی می شود.

دوربین امنیتی پرنده

زنگ همیشه خانه بادامک

آن دوربین پهپادی وحشی را که رینگ سال گذشته معرفی کرد به خاطر دارید؟ یکی که دور خانه شما پرواز می کند تا هنگام دور بودن فیلم ضبط کند؟ آنها در ابتدا اعلام نکردند که چه زمانی واقعاً در دسترس خواهد بود (احتمالاً به این دلیل که آنها می خواستند منتظر بمانند تا همه مراجع Half-Life خود را از سر راه خارج کنند) ، اما این شرکت می گوید که در حال حاضر به صورت فقط دعوت به خرید می پردازد.

حلقه گارد امنیتی مجازی

رینگ سرویس نظارت بر اشتراک را برای زنگ درها و دوربین های بیرونی راه اندازی می کند. هنگامی که به آنها امکان دسترسی به یک دوربین خاص را دادید ، “ماموران گارد امنیتی مجازی” Ring می توانند با تنظیم در فید زنده ، برقراری ارتباط با هر کسی که می بینند ، فعال کردن آژیر روی دستگاه یا تماس با خدمات اضطراری به هشدارها پاسخ دهند.

Ring Jobsite Security

Ring همچنین در حال ساختن یک کیت مخصوص سخت افزار است که برای ساخت و ساز و پیمانکار طراحی شده است. اگر دروازه ها باز یا بسته باشند ، می تواند به انجام کارهایی مانند مانیتور کمک کند و برای جابجایی سیستم از سایت به سایت دیگر در یک حروف سخت فانتزی وجود دارد. و همه آن نارنجی است ، زیرا ساخت و ساز!

موارد جدید پلک زدن

آمازون چشمک می زند

اعتبار تصویر: آمازون

آمازون Blink را در سال 2017 خریداری کرد ، سپس در سال 2018 یک سازنده دوربین امنیتی دیگر با Ring خرید. به جای ادغام دو مارک تجاری در یک ، Blink به عنوان خطی مقرون به صرفه باقی می ماند. صبح امروز آنها یک زنگ هوشمند 50 دلاری با ویدئوی 1080p و دو سال عمر باتری ، یک دوربین امنیتی نورافکن در فضای باز 140 دلار و یک افزودنی پنل خورشیدی 40 دلاری اختیاری برای نورافکن ذکر شده اعلام کردند.

آسترو

اعتبار تصویر: آمازون

آمازون در حال ساخت یک ربات 999 دلاری است که مانند یک Wall-E مجهز به الکسا در خانه شما می چرخد. از نقشه برداری خانه تا قابلیت های امنیتی ، کارهای زیادی در این زمینه انجام می شود ، بنابراین احتمالاً باید شیرجه عمیق برایان هیتر را در اینجا ببینید.