در شنیدن اسنپ، تیک تاک و یوتیوب، قانونگذاران قوانین جدیدی را برای محافظت از کودکان آنلاین ارائه می کنند – TechCrunch

پیامدهای افشاگری در مورد سلامت روان نوجوانان در اینستاگرام همچنان ادامه دارد – و نه فقط برای فیس بوک. در روز سه‌شنبه، نمایندگان سیاست‌گذاری YouTube، Snap و TikTok برای صحبت در مورد کودکان و امنیت آنلاین با کنگره روبرو شدند و اولین بار بود که دو شرکت اخیر در یک جلسه استماع فناوری بزرگ ظاهر شدند.

جلسه استماع، که توسط کمیته فرعی سنا در مورد حمایت از مصرف کننده، ایمنی محصول و امنیت داده ها برگزار شد، تقریباً نیمی از مواقع در موضوع باقی ماند. اعضای جمهوری خواه کمیته مشتاق بودند که زمان کمیاب خود را با یکی از مدیران TikTok به سمت سؤالاتی در مورد نگرانی های مربوط به حریم خصوصی در مورد رابطه این شرکت با دولت چین هدایت کنند.

با وجود انحرافات، در چند لحظه مفیدتر جلسه، سه خط مشی برای پاسخ دادن به سؤالات بله/خیر در مورد پیشنهادهای سیاستی خاص که در کنگره در حال خزیدن بودند، تحت فشار قرار گرفتند. در این جلسه شهادت جنیفر استوت معاون Snap سیاست عمومی جهانی، معاون TikTok و رئیس سیاست عمومی مایکل بکرمن و لزلی میلر، که امور دولتی و سیاست عمومی در YouTube را رهبری می کند، ارائه شد.

هم یوتیوب و هم TikTok از ایالات متحده خواستند تا قوانین جامعی در مورد حریم خصوصی آنلاین ایجاد کند و بکرمن یک چارچوب قانونی برای قوانین ملی حریم خصوصی را «موقع» می‌داند. هر سه شرکت توافق کردند که والدین باید توانایی پاک کردن تمام داده‌های آنلاین کودکان یا نوجوانان خود را داشته باشند و Stout اشاره کرد که داده‌های Snapchat با طراحی ناپدید می‌شوند. با این حال، صفحه حریم خصوصی خود اسنپ چت اشاره می کند که این شرکت داده های مکان را برای “مدت های مختلف بر اساس میزان دقیق بودن آن و خدماتی که استفاده می کنید” حفظ می کند.

سناتور اد مارکی (D-MA)، که خود یک حس غیر محتمل TikTok است، در طول جلسه استماع آنچه را «منشور حقوق حریم خصوصی برای قرن بیست و یکم» کودکان می‌نامد، تحت فشار قرار داد. مارکی به تغییرات پیشنهادی خود در قانون حفاظت از حریم خصوصی آنلاین کودکان و نوجوانان (COPPA) اشاره کرد که حفاظت از کاربران جوان رسانه های اجتماعی را تقویت می کند. این قانون، شرکت‌های فناوری را از جمع‌آوری داده‌های کاربران 13 تا 15 ساله بدون رضایت صریح منع می‌کند، «دکمه پاک‌کن» را پیاده‌سازی می‌کند که حذف داده‌های شخصی خردسالان را آسان‌تر می‌کند و به‌طور گسترده‌تر، نوع اطلاعاتی را محدود می‌کند. پلتفرم های رسانه های اجتماعی می توانند برای شروع جمع آوری شوند.

مارکی هر نماینده شرکت را تحت فشار قرار داد که آیا آنها از تغییرات COPPA حمایت کنند. بکرمن که برای TikTok صحبت می‌کرد، گفت که این شرکت از این پیشنهاد پشتیبانی می‌کند، اما یک روش استاندارد برای پلتفرم‌ها برای تأیید سن کاربرانشان به همان اندازه ضروری است، اگر نه بیشتر.

اسنپ ​​به پیشنهاد COPPA متعهد نشد و مارکی Stout را به دلیل انجام «بازی قدیمی» شرکت‌های فناوری که از تعهد به جزئیات خودداری می‌کردند مورد تمسخر قرار داد. یوتیوب که در گذشته با جریمه تاریخی 170 میلیون دلاری FTC به دلیل نقض COPPA مورد انتقاد قرار گرفت، به صراحت به هیچ چیز متعهد نشد اما به مذاکرات “سازنده” این شرکت با کارکنان مارکی اشاره کرد.

در این جلسه، مارکی و بلومنتال همچنین بر معرفی مجدد قانون KIDS (طراحی اینترنت و ایمنی کودکان) در ماه گذشته تاکید کردند. این لایحه از کاربران آنلاین زیر 16 سال در برابر ویژگی‌هایی مانند پخش خودکار، هشدارهای فشاری و دکمه‌های مشابه محافظت می‌کند. همچنین اینفلوئنسر مارکتینگ را برای کودکان زیر ۱۶ سال ممنوع می‌کند و پلتفرم‌ها را مجبور می‌کند تا یک سیستم گزارش‌دهی برای مواردی که محتوای مضر به کاربران جوان ارائه می‌دهند ایجاد کنند.