در میزگرد TechCrunch Early Stage Ajay Agarwal شرکت کنید تا توصیه های او را به شرکت های نرم افزاری در مراحل اولیه بشنوید.

TechCrunch Early Stage در 20 آوریل 2023 برگزار می‌شود و ما بسیار هیجان‌زده هستیم که اضافه شدن دیرهنگام به برنامه را اعلام کنیم. آجی آگاروال، سرمایه گذار قدیمی و قدیمی، میزبان میزگردی است تا در مورد درس های آموخته شده با سایر شرکت کنندگان در مرحله اولیه بحث کند. Ajay از زمان پیوستن به Bain Capital Ventures در سال 2003، یک سرمایه‌گذار مهم بوده است. اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید، به محض اینکه به سرعت به ظرفیت ما نزدیک می‌شویم، مجوز خود را رزرو کنید.

در 20 سال گذشته، Ajay با بنیانگذاران اولیه کار کرد تا شرکت‌هایی از بذر تا تک شاخ مانند SendGrid، Clari، Gainsight، FourKites، 6sense و Bloomreach را ایجاد کند. آجی برخی از درس‌های آموخته شده از آن تجربیات و نحوه اعمال آن‌ها را در شرکت‌های جوان‌تر به اشتراک می‌گذارد. او بیشتر وقت خود را صرف سرمایه‌گذاری در شرکت‌های نرم‌افزار کاربردی در مراحل اولیه می‌کند، بنابراین اگر شما هستید، نمی‌خواهید این میزگرد را از دست بدهید.

Ajay تنها چند هفته پس از اعلام دو صندوق جدید توسط Bain Capital Ventures به مرحله اولیه می‌آید. بازوی مخاطره‌آمیز Bain 1.9 میلیارد دلار از دو صندوق جمع‌آوری کرد، یک صندوق 1.4 میلیارد دلاری برای استارت‌آپ‌های مرحله اولیه و یک صندوق 1.4 میلیارد دلاری برای فرصت‌های مرحله بعدی. امیدوارم دسته چکش را با خودش بیاورد.

مانند همه میزگردهای Early Stage، ظرفیت بسیار محدود است و صندلی ها بر اساس اولویت در دسترس هستند. این جلسات ضبط نمی شوند و بنابراین برای مشاهده بعدی در دسترس نیستند.

برای ناآگاهان، TC Early Stage نشست سالانه بنیانگذار ما است. کارگاه‌ها، میزگردها و میزگردها – که توسط بنیان‌گذاران تثبیت شده، کارشناسان برجسته موضوعی و VCها رهبری می‌شوند – موضوعات اصلی کارآفرینی را در جمع‌آوری سرمایه، بازاریابی و عملیات پوشش می‌دهند. دستور کار را اینجا بررسی کنید.

TC Early Stage به بنیانگذاران مشتاق و اولیه – از مرحله ایده گرفته تا سری A – اعتماد به نفس، مهارت ها، اطلاعات، ارتباطات و جامعه ای را که برای برداشتن گام های بعدی و رشد کسب و کار خود نیاز دارند، می دهد. کارت خود را همین امروز رزرو کنید – دانشجویان کالج فقط 99 دلار می پردازند!