دومین پرتاب خدمه Blue Origin شامل ستاره مهمان ویلیام شاتنر – TechCrunch است

برای دریافت خلاصه ای از بزرگترین و مهمترین داستانهای TechCrunch که هر روز ساعت 3 بعد از ظهر به PDT به صندوق ورودی شما تحویل داده می شود ، اینجا را مشترک شوید.

سلام و به Daily Crunch برای 13 اکتبر 2021 خوش آمدید! خبرنامه امروز شامل موارد مورد علاقه طرفداران در فضا ، استارتاپی به نام “Karat” و آخرین محل استراحت ClassPass است. اما قبل از اینکه به جدیدترین مورد از startupland بپردازیم ، اگر شما در حوزه امنیت دیجیتال هستید ، این برای شما مناسب است. – الکس

TechCrunch Top 3

  • استریپ دوباره به رمزنگاری باز می گردد: غول پرداخت آنلاین Stripe علیرغم حمایت خود از پرداخت های بیت کوین در سال 2018 ، یک تیم رمزنگاری می کند. تصمیم Stripe – یکی از معتبرترین تک شاخ های فناوری جهانی – برای بازگشت به دنیای بلاک چین مورد استقبال طرفداران رمزنگاری قرار گرفت. این که این حرکت چه تأثیر رقابتی بر سایر شرکتها می تواند داشته باشد ، چندان روشن نبود.
  • Mindbody ClassPass را خریداری می کند ، 500 میلیون دلار افزایش می دهد: پس از تعدادی محور ، ClassPass به اندازه کافی برای یافتن خانه جدید روی سطح شناور ماند ، امروز یاد گرفتیم. فروش خود به Mindbody در یک معامله تمام نقدی احتمالاً آن چیزی نبود که ClassPass در ابتدا در نظر داشت ، اما این قرارداد دارای هم افزایی آشکاری است و با سرمایه زیاد جدید ، واحد تجاری ترکیبی می تواند آینده ای شفاف داشته باشد.
  • شاتنر در فضا: اگر شما از طرفداران پیشتازان فضاپیما هستید و باید اعتراف کنم که من چنین نیست ، هفته بزرگی بود زیرا بازیگر سریال ویلیام شاتنر با یک موشک جف بزوس سریع به فضا رفت. به طور طبیعی ، شور و هیجان بازار در چنین رویدادهایی در سالهای آینده کم رنگ می شود ، زیرا چنین پروازهایی معمولی تر می شوند – اما امروزه ، مردم هنوز اهمیت زیادی می دهند. علاقه زیادی به پروازهای فضایی وجود دارد که خوب ، ما نمی توانیم به نوشتن در مورد آنها ادامه دهیم.

استارتاپ ها/VC

قبل از اینکه به گزارش معمول اخبار راه اندازی بپردازیم ، اگر IPO GitLab را دنبال می کنید ، ما آخرین اطلاعات را در مورد ارزش شرکت (تعداد زیادی) و ارزش گذاری احتمالی آن در برابر بسیاری از بازارهای بازار (خوب) برای شما داریم.

  • دور ببر امروز کارات است: بله ، خدمات مصاحبه فنی سرمایه ای را از Tiger جمع آوری کرده است و مبلغ 110 میلیون دلار را به ارزش 1.1 میلیارد دلار جمع آوری کرده است. این دور برای یک شرکت مستقر در سیاتل قابل توجه است و نشان دهنده میزان گرسنگی بازار برای استعدادهای فنی است. کارات به سختی در بازار بالادست خود در بالادست شنا می کند.
  • چگونه TripActions کسب و کار خود را متمرکز کرد و ارزش آن را بازسازی کرد: اگر به روزهای اولیه COVID-19 فکر کنید ، استارتاپ هایی که خدمات مربوط به مسافرت را ارائه می کردند ، با از بین رفتن بازارشان از زیرساخت ها ، بسیار ضعیف شدند. یکی از این شرکتها TripActions بود. اما ماری آن آزودو برای TechCrunch گزارش می دهد که شرکت بازگشته است. و دارای قیمت جدید و بزرگتر برای راه اندازی است.
  • مقیاس تعدیل محتوا شما را شگفت زده خواهد کرد: چه چیزی لازم است تا یک پلتفرم مهم اجتماعی عاری از هرگونه مشکل باشد؟ یا حداقل به اندازه کافی عاری از چرندیات؟ بسیاری ، TikTok به ما می گوید. این شرکت 81،518،334 ویدیو را در سه ماهه دوم 2021 حذف کرد تنهابه این احتمالاً کار کمی ارزان نیست.
  • ScienceIO در حال استفاده از داده های آشفته پزشکی است: و TechCrunch گزارش می دهد که 8 میلیون دلار برای تلاش های خود جمع آوری کرده است. ScienceIO “از پردازش زبان طبیعی و تجزیه و تحلیل داده ها برای ایجاد یک پایگاه داده عظیم از داده های بیماران استفاده می کند که می تواند به ذینفعان کمک کند تا افراد را بهتر بشناسند و به طور جامع آنها را درمان کنند.” ScienceIO به ما یادآوری می کند a کمی از آنچه ترووتا تلاش می کند انجام دهد. Truveta است تلاش عمده برای به اشتراک گذاری داده های مراقبت های بهداشتی هدایت شده توسط مایک مایک سابق مایکروسافت که قبلاً در مورد آن نوشتیم.
  • Weights & Biases سری C بزرگی را برای کارهای MLOps ایجاد می کند: DevOps یک دسته نرم افزاری شناخته شده است. MLOps ، یا عملیات یادگیری ماشین ، کمتر تثبیت شده است اما Weights & Biases فقط 9 رقم برای خدمات MLOps خود ارائه کرده است و تعداد زیادی از شرکت های سرمایه گذاری خطرپذیر از تلاش های آن حمایت می کنند. خواندن ما؟ ایجاد ابزار برای استعدادهای فنی به سختی یک کار کامل است.
  • و از کانادا: یکی از بهترین بخش های پوشش استارتاپ ها ، صحبت با افرادی در سراسر جهان است که شرکت ها و محصولات جدیدی را مرتب می کنند. ما همیشه در حال یادگیری صنایع و بازارهایی هستیم که با زندگی فعلی ما کمتر آشنا هستند. این مورد در مورد رز راکت ، یک استارتاپ مستقر در تورنتو است که با نرم افزارهای جدید TMS یا سیستم مدیریت حمل و نقل را به بازار عرضه می کند. به نظر می رسد دنیای حمل و نقل بار کاملاً دیجیتالی نیست و این استارتاپ می خواهد این واقعیت را تغییر دهد.

در داخل برنامه های پلید برای ایجاد یک شبکه مالی جدید و جهانی

به نظر می رسد ژانویه 2020 خیلی وقت پیش بود: بیلی ایلیش برنده جوایز گرمی شد ، تسلا در بازار آن را به ارزشمندترین شرکت خودروسازی آمریکا تبدیل کرد و ویزا اعلام کرد قصد دارد Plaid را با قیمت 5.3 میلیارد دلار خریداری کند.

یک سال بعد ، غول کارت اعتباری پس از جلب نظر نظارتی از این توافق منصرف شد ، اما رایان لولر گزارش می دهد که “این سال یک ضرر کل برای راه اندازی اتصال داده نبود.”

او با مدیرعامل Zach Perret ، CTO Jean-Denis Greze و COO Eric Sager در مورد آنچه در حین کار با Visa آموخته بودند صحبت کرد و برخی از ویژگی های پلتفرم جدیدی را که برای ایجاد اعتماد مشتری طراحی شده است در نظر می گیرد و بینش بهتری را به دنبال دارد.

پرت می گوید: “علیرغم اینکه نتیجه کار آن چیزی نبود که ما هنگام ورود به آن پیش بینی می کردیم ، من فکر می کنم ما به عنوان یک شرکت بسیار رشد کردیم و چیزهای زیادی آموختیم.”

(TechCrunch+ برنامه عضویت ما است ، که به بنیانگذاران و تیم های استارتاپی کمک می کند تا پیش قدم شوند. شما می توانید اینجا ثبت نام کنید.)

شرکت بزرگ فناوری

  • بررسی TechCrunch اپل واچ سری 7 در اینجا آمده است: هنگام نوشتن این مطلب برای شما در حالی که اپل واچ استفاده می کنید ، کاملاً طعنه نظر زیر را درک می کنم ، اما لعنتی چه کسی این چیزها را نام می برد؟ اپل واچ سری 7 – که اتفاقاً ما آن را دوست داشتیم – به اندازه Microsoft Windows Vista Home Premium نام خوبی دارد. شوخی ها را کنار بگذاریم ، برایان هیتر خودمان برای مرور بالا چند تصویر زیبا تهیه کرد که می خواستیم آنها را برجسته و ستایش کنیم.
  • پیش نویس تصمیم ایرلندی علیه فیس بوک می تواند بی دندان باشد: پیش نویس تصمیم در مورد فیس بوک ، کمیسیون حفاظت از داده های ایرلندی و GDPR می تواند غول اجتماعی را حدود 36 میلیون دلار جریمه کند. که با جریمه شدن تا آخر عمر مشابه است. این یک مجازات زیاد نیست و تا آنجا که به هشدارها می رسد ، کاملا برعکس است. مراقب این فضا باشید.

کارشناسان TechCrunch

تصویرسازی دانش خلاق

اعتبار تصویر: SEAN GLADWELL / گتی ایماژ

ما با بنیانگذاران استارتاپ ها تماس می گیریم تا به ما بگویند وقتی می خواهند به روزترین شیوه های بازاریابی رشد را داشته باشند ، به چه کسانی مراجعه می کنند. نظرسنجی را اینجا پر کنید.

یکی از توصیفاتی را که در زیر دریافت کرده ایم بخوانید!

بازاریاب: کاوه از داخل

توصیه شده توسط: ناشناس

شهادت: “کاوه یکی از بازاریابان همدل و مشارکتی است که من تا به حال با آن کار کرده ام. تیم ما عمدتا بازاریاب های تجاری بود و کاوه در کنار هم قرار دادن دنیای خود و استراتژی رسانه ای ما بهینه سازی سود کرد (حتی اگر این به معنی جلسه بازاریابی بعد از ساعت باشد). نه تنها این ، بلکه می توانید به او بگویید که او واقعاً به مارک اهمیت می دهد ، مشکلات کوچکی را در سایت پیدا می کند و آنها را با تیم به اشتراک می گذارد و غیره. “

انجمن

جلد کتاب سیم های جنگ

اعتبار تصویر: سیمون و شوستر ، شرکت

روز پنجشنبه ، 14 اکتبر ، ساعت 2 بعد از ظهر PDT/5 بعد از ظهر EDT برای دنی کریچتون بپیوندید فضاهای توییتر مصاحبه با یعقوب هلبرگ ، نویسنده کتاب “سیم های جنگ” ، که فردا منتشر می شود.