ردیاب (دزدیاب) آهنربایی لندر مدل G41

آگاه باشید و همچنین مسیرهای پیموده شده خودرو تا ۶ ماه گذشته را مشاهده کنید. البته میزان نگهداری شارژ باطری با توجه به نوع باطری مورد استفاده تعیین می شود که در این ردیاب سعی شده است تا از باتری های با کیفیتی استفاده شود که دارای عمر طولانی و حفظ ذخیره انرژی الکتریکی بیشتری باشند. در زیر آورده شده است. این دستگاه دارای قابلیت های زیر می باشد: قابلیت شنود قابلیت پرینت نقاط توقف- زمانهای توقف- آدرس محل توقف لیست توقفات غیرمجاز لیست سرعت غیرمجاز ارسال اطلاعات مسیرحرکت آهنربایی ۳۰ روز شارژ نگه می دارد. جی پی اس آهنربایی خودرو مدل 1500 (یک سال شارژ) یکی از قدرتمندترین و پیشرفته ترین ردیاب مگنتی بوده که بدون نیاز به سیم کشی و نصب و توسط 8 آهنربایی پرقدرت خود زیر ماشین (یا بدنه فلزی هر چیزی ) چسبیده و مکان آن را لحظه به لحظه توسط اپلیکیشن مخصوص ردیابی می کند.این ردیاب آهنربایی با قابلیت شنود دارای باطری پر قدرت 30 هزار میلی آمپری بوده و بدون نیاز به شارژ تا یکسال کار میکند.

به کمک این ردیاب و با استفاده از تلفن هوشمند، لپ تاپ یا کامپیوتر شخصی می توان تعداد زیادی از خودروهای مجهز به GPS را کنترل کرد. برای اولین بار در ایران گروه مهندسی همگام نماینده رسمی شرکت concox و jimilab اقدام به اجاره دادن انواع دستگاه های ردیاب خودروآهنربایی کرده است تا هر شخصی بتواند به راحتی از با کیفیت ترین دستگاه ها بهره ببرد و پس از اتمام کارش دستگاه را عودت دهد. این دستگاه هم برای شخص و هم برای خودرو قابل استفاده می باشد و همچنین دارای باطری داخلی است در ضمن این دستگاه ضد آب می باشد.

ردیابهای سیمی حدود 20 دقیقه زمان برای نصب لازم دارند که این کار هم نیاز به هزینه برای نصب دارد. این ردیاب دارای آنتن دهی قدرتمندی بوده و ارتباط با این دستگاه هم به صورت ردیابی آنلاین و هم به شکل آفلاین می باشد. قابلیت این دستگاه به شما این امکان را می دهد تا در صورت جدا کردن دستگاه از محل، جابجایی خودرو در حالت خاموش، ضربه یا تصادف خودرو، خروج از محدوده یا ورود به محدوده تعیین شده توسط شما و … قابلیت ریست شدن به وسیله کلید سخت افزاری و از طریق SMS در صورت پیش آمدن مشکل برای ردیاب آهنربایی at4 دستگاه ردیاب خودرو.

این دستگاه دارای حسگر نور است که در زمان جدا شدن از محل نصب شده، به مالک دستگاه هشدار می دهد. فوری از طریق پیامک، تماس و هشدار برنامه (اپلیکیشن) و وبسایت از آن آگاه شوید. حتما قبل از سفارش با شرکت تماس بگیرید و از موجودی آن مطلع شوید. ردیاب شارژی آهنربایی NG190 یکی از پرفروش ترین جی پی اس های شرکت نیکان جی پی اس می باشد.. ردیاب شارژی آهنربایی NG190 یک از جدیدترین دستگاه های پیشرفته امنیتی برای محافظت از انواع خودرو و یا وسایل نقلیه دیگر می باشد.در طراحی این ردیاب ها نوآوریهای مختلفی به کار رفته است که موجب عدم شناسایی آن در خودرو می شود.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد ردیاب آهنربایی نظامی بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.