روتین یک برنامه بهره وری جدید است که ترکیبی از مدیریت وظیفه و یادداشت ها است – TechCrunch

Meet Routine، استارت‌آپ جدیدی است که بر روی ابزار بهره‌وری کار می‌کند و به شما کمک می‌کند روز کاری خود را کارآمدتر مدیریت کنید. این یک برداشت کاملاً جدید در لیست کارهای انجام شده است زیرا هر دو کار، یادداشت های غیرقابل اجرا و برنامه ریز روزانه را ترکیب می کند.

دو بنیانگذار روتین عبارتند از ژولین کوئینتارد و کوئنتین هوکت ، دو کارآفرین فرانسوی که قبلاً Infinit را ایجاد کردند ، استارتاپی که من چندین بار تحت پوشش آن بودم. داکر Infinit را در سال 2016 خریداری کرد.

آنها یک بار دیگر برای ایجاد روتین با هم متحد می شوند. در حال حاضر، روتین یک برنامه برای macOS و iOS است که با حساب Google شما کار می کند. پس از راه‌اندازی حساب خود، روتین به شما کمک می‌کند تا بفهمید “در حال حاضر چه کاری باید انجام دهم؟” در هر زمان از زمان

یکی از مهمترین ویژگی های روتین داشبورد است. هر کاری که در رایانه خود انجام می دهید، می توانید داشبورد روتین را با یک میانبر صفحه کلید ساده بالا بکشید. به طور پیش فرض ، آن میانبر Ctrl-Space است.

برنامه روتین با چند ویجت یک پوشش در بالای صفحه شما اضافه می کند. به نظر می رسد کمی شبیه داشبورد موجود در macOS است. در آن داشبورد ، تعداد انگشت شماری از چیزها را خواهید یافت. در سمت چپ، می‌توانید کارهایی را که امروز باید انجام دهید، ببینید.

در سمت راست ، می توانید مقدار زمانی را که قبل از جلسه بعدی خود باقی مانده است و اطلاعات مربوط به آن رویداد را مشاهده کنید. تاریخ مستقیماً از حساب Google Calendar شما خارج می شود.

در مرکز صفحه ، روتین یک قسمت ورودی بزرگ به نام کنسول را نمایش می دهد. می توانید متن را تایپ کنید و سپس Enter را فشار دهید تا از آنجا یک کار جدید ایجاد شود. این کار کمی شبیه ویژگی «افزودن سریع» در Todoist است.

اعتبار تصویر: روتین

ایده این است که می توانید بدون هدر دادن زمان برای بازکردن برنامه کار خود ، حرکت به پروژه مناسب ، کلیک روی دکمه افزودن وظیفه و وارد کردن متن در چندین زمینه ، یک کار را اضافه کنید. با روتین، می توانید Ctrl-Space را فشار دهید، متنی را تایپ کنید، اینتر را فشار دهید و کارتان تمام شد.

البته، می‌توانید از کنسول برای برنامه‌ریزی مستقیم کارها با استفاده از زبان طبیعی نیز استفاده کنید. به عنوان مثال ، می توانید “هر چهارشنبه ساعت 7 بعد از ظهر زباله را بیرون بیاورید” تایپ کنید و روتین هر چهارشنبه یک مورد جدید ایجاد می کند.

هنگامی که وظایف شما در روال قرار گرفت ، می توانید آنها را از برنامه روتین مدیریت کنید. علاوه بر اقدامات منظم برنامه ای ، مانند برنامه ریزی مجدد یک کار یا علامت گذاری آن به عنوان کامل ، می توانید کمی زمان را برای کارهای بزرگتر اختصاص دهید. از رابط Today ، می توانید یک کار را از لیست وظایف به تقویم خود منتقل کنید. به طور خودکار یک رویداد تقویم را با آن کار ایجاد می کند.

اعتبار تصویر: روتین

این برنامه به عنوان یک برنامه یادداشت برداری بسیار یک برنامه برای انجام دادن است. هر کار نمایانگر یک صفحه است. از آن صفحه، یک ویرایشگر Notion مانند دریافت می کنید. می‌توانید متن بنویسید، عنوان‌ها، تقسیم‌کننده‌ها و عکس‌ها را اضافه کنید، فهرست‌های گلوله‌دار ایجاد کنید و موارد دیگر.

و اگر در داخل یک کار یک کار ایجاد کنید ، به طور خودکار به یک کار معمولی کامل تبدیل می شود. می توانید آن را زمان بندی کنید، آن را در تقویم خود وارد کنید و موارد دیگر. این کار کمی شبیه به‌روزرسانی اخیر Evernote با برداشت جدید آن از وظایف است. در اصل ، وظایف در زمینه باقی می مانند.

از آنجا که روتین مستقیماً با تقویم شما ادغام می شود ، می توانید هر رویدادی را در تقویم خود باز کنید و از آنجا یادداشت برداری کنید. در اصل، هر رویداد به تنهایی یک یادداشت است.

اعتبار تصویر: روتین

در نهایت ، روتین به شما امکان می دهد صفحات ایجاد کنید. هر صفحه سندی است که می تواند وظایف یا یادداشت ها را در خود جای دهد. می توانید از آن برای ایجاد لیست های مختلف مانند لیست های مواد غذایی، لیست های بسته بندی و لیست های تماشا استفاده کنید. شما همچنین می توانید از آن برای ذخیره اطلاعات همیشه سبز مانند دستور العمل ها یا رستوران هایی که دوست دارید استفاده کنید.

روال در حال حاضر در حالت بتا بسته است. این استارتاپ در دسته W Combinator W21 شرکت کرده است و 2.7 میلیون دلار پیش فروش از BoxGroup و TargetGlobal جمع آوری کرده است. چندین فرشته تجاری نیز مانند Matt Robinson ، Clément Delangue و Ian Hogarth شرکت کردند.

من با برنامه بازی کردم و این یک برداشت جالب در لیست کارهای انجام شده و یادداشت برداری است. برخی از افراد به یک برنامه کار تکیه می کنند ، اما نمی توانند به راحتی یادداشت ها را در آنجا ذخیره کنند. افراد دیگر همه چیز را در یک برنامه یادداشت برداری ذخیره می کنند. اما آنها نمی توانند به راحتی همه وظایف خود را یکجا مشاهده کنند. هدف معمول از بین بردن این شکاف است ، بنابراین جالب است که ببینیم آیا این شرکت موفق به ایجاد یک جامعه وفادار می شود یا خیر.

اعتبار تصویر: روتین