روندها ، توصیه ها و ارزش ها را در این جلسات ویژه شکست در طول TC Disrupt 2021 – TechCrunch بیابید

TechCrunch Disrupt 2021 در تاریخ 21 تا 23 سپتامبر برگزار می شود و ما اینجا هستیم تا برخی از مطالب فوق العاده ای را که در سه روز بسیار شلوغ برنامه ریزی کرده ایم ، بیان کنیم. دستور کار Disrupt تا کنون شامل بیش از 80 مصاحبه ، بحث پنل ، رویدادها و جلسات شکست است که طیف فناوری نوپا را در بر می گیرد … در آینده بیشتر!

برای بازی باید پول پرداخت کنید: در اینجا گذرنامه خود را برای Disrupt 2021 بخرید و دری را به فرصت باز کنید.

بیایید در مورد جلسات ویژه شکست ، که توسط شرکای ما میزبانی می شود صحبت کنیم. این جلسات کوچکتر ارزش واقعی را ارائه می دهند و طبق بازخورد شرکت کنندگان ، این امر در همه رویدادهای TechCrunch صادق است.

من از سخنرانان بزرگ شرکت هایی مانند Uber لذت بردم ، اما این ارائه های فردی بود که شما واقعاً شروع به صحبت کردید و دیدید که چگونه این مشارکت های تلفن همراه زنده می شوند. – کارین ماآک ، مدیر ارشد ارتباطات در FlashParking

در یکی از جلسات شکست همیشه اتفاق جالبی می افتاد و من از کیفیت افراد شرکت کننده تحت تأثیر قرار گرفتم. شرکای شرکت های معروف VC صحبت کردند ، آنها در دسترس بودند و از قطعات هوشمند و بصیرتی استفاده کردند. شما نمی توانید این سطح از افراد را در دسترس و در یک مکان در جای دیگر پیدا کنید. – مایکل مک کارتی ، مدیرعامل Repositax

اکنون زمان شروع برنامه ریزی برنامه Disrupt 2021 است ، و نمی خواهید این ارائه های آموزنده را از دست بدهید.

بلوک گمشده برای رساندن رمزنگاری به مردم

با ظهور مفاهیمی مانند NFT و GameFi ، رونق اجتماعی شدن انرژی جدیدی را به دنیای رمزنگاری وارد می کند. KuCoin که به عنوان تبادل مردم شناخته می شود ، متعهد به کشف فناوری های مخرب و ایده های نابغه برای نزدیک کردن رمزنگاری به توده مردم است. در این جلسه ، شما با جانی لیو ، مدیرعامل KuCoin ، در مورد چشم انداز در حال تحول بازار رمزنگاری و چگونگی دستیابی به تجربه تجاری بهتر برای سرمایه گذاران ارزهای رمزنگاری شده ، خواهید شنید. توسط KuCoin برای شما آورده شده است.

انسانی سازی هوش مصنوعی: چگونه مارک ها در مشتری در دنیای دیجیتال به طور فزاینده ای تجربه مشتری را متحول می کنند

کسری همدلی بزرگترین تهدید قریب الوقوع برای رشد مشاغل است ، اما امید وجود دارد. هوش مصنوعی انسانی به برندها اجازه می دهد تا با ارائه تعاملات شخصی منحصر به فرد با افراد دیجیتالی ، تجربه مشتریان همدلانه را ایجاد کنند. اما واقعاً همدلی چیست؟ و چگونه می تواند به مارک ها و قصه گوها کمک کند تا در دنیای بدون کوکی با مخاطبان خود ارتباط بهتری برقرار کنند؟ م founderسس Soul Machines و CBO Greg Cross توضیح می دهد که چگونه پذیرش هوش مصنوعی می تواند مزیت رقابتی مورد نیاز نام تجاری شما باشد. توسط Soul Machines برای شما آورده شده است.

انقلابی در اقتصاد جهانی متاورس

Together Labs از قدرت فناوری بلاک چین برای ایجاد اقتصاد جدید متاورس استفاده می کند که در آن کاربران می توانند خرید ، فروش ، سرمایه گذاری و آینده خود را رقم بزنند. در اوایل سال جاری ، Together Labs VCOIN را راه اندازی کرد ، اولین ارز جهانی دیجیتالی که می تواند در خارج و خارج از متا مورد استفاده قرار گیرد. VCOIN این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا بتوانند ارزش واقعی را بدست آورند و سپس این مقدار را به پول نقد تبدیل کنند. به زودی ، آزمایشگاه Together پیشنهادات بلاک چین دیگری را برای تسریع گذار به اقتصاد کامل بلاک چین معرفی می کند و الگوی اقتصادی را برای سایر فرادستان ها دنبال می کند. توسط VCOIN برای شما آورده شده است.

سفر خود را به IPO از ابتدا تضمین کنید

بدون ابزارهای حکمرانی مناسب در بدو تأسیس یک شرکت ، یک کسب و کار با افزایش مقیاس مستعد خطرات می شود. اتخاذ شیوه های حکمرانی در مراحل اولیه رشد یک کسب و کار ، آنها را برای رشد بلند مدت و یک IPO موفق آماده می کند. چشم اندازهای رهبری را برای تضمین رشد کسب و کار خود در زمان تغییرات سریع بشنوید. توسط شرکت کوشا برای شما آورده شده است.

شما دانه خود را بالا برده اید – حالا چه؟ آماده شدن برای سری A شما

اولین مانع برطرف شد: بودجه اولیه در بانک است. شما استعدادهای بیشتری را استخدام می کنید ، شروع یک محصول نهایی را با شواهد واضح برای کشش مشاهده می کنید و رشد مطلوبی را تجربه می کنید که قبلاً دور از دسترس بود. قبل از آنکه بدانید ، تصمیم برای جمع آوری رقابتی ترین دور در چهره شما خیره شده است. در این پنل ، همراه دیوید لی سامسونگ در کنار بنیانگذاران Kadie Okwudili (Agapé) ، Andy Hoang (Aviron) و Jim Bugwadia (Nirmata) بپیوندید تا در مورد آموخته ها و تفاوت های پل ارتباطی به سری A. که توسط Samsung Next به شما ارائه شده است بحث کنند.

جلسه زمین پاویون کره – میزبانی شده توسط KOTRA

ما 13 شرکت پیشگام کره ای را معرفی می کنیم که با مزیت نوآورانه خود زندگی ما را غنی می کنند. این شرکت ها در زمینه فناوری های مختلف از جمله Green Tech ، AR/VR ، 3D Display ، AI & Big Data و Cybersecurity تخصص دارند. فرصت خود را از دست ندهید تا نگاهی به نبوغ از قدرت فناوری داشته باشید. توسط KOTRA برای شما آورده شده است.

حذف بسته بندی محافظ فوم پلی استایرن

سالانه بیش از 380 میلیون تن پلاستیک تولید می شود و 50 درصد آن برای اهداف یکبار مصرف مانند بسته بندی محصولات است. تا کنون ، شرکت ها برای یافتن جایگزینی برای Styrofoam برای محافظت از اقلام شکننده مانند لوازم الکترونیکی و لوازم خانگی تحت فشار بوده اند. جان فلتز از Cruz Foam در مورد توسعه مواد جایگزین زیست خوش خیم و کمپوست پذیر بحث خواهد کرد. تام چی از At One Ventures در مورد اهمیت سرمایه گذاری در کارآفرینان محیط زیست و آب و هوا صحبت خواهد کرد. مجری اسکات کسل از PSI بحث را در مورد چگونگی ایجاد زنجیره ارزش بسته بندی می تواند یک اقتصاد واقعاً دایره ای ایجاد کند. توسط Cruz Foam برای شما آورده شده است.

راهکارهای بعدی: بینش هایی از بازار نرم افزار Enterprise

با تحول دیجیتالی و تغییر اخیر به کار از راه دور ، صنعت نرم افزارهای سازمانی به شدت پیشرفت کرده و رقابت برای معاملات و ارزش گذاری در بالاترین حد خود قرار دارد. اگرچه تمایل سرمایه گذاران به نرم افزارهای سازمانی قوی است ، اما این بدان معنا نیست که همه مشاغل فناوری سرمایه گذاری شایسته ای انجام می دهند. در این پانل ، مایکل فسنو و مونتی سارویا ، سرپرست استراتژی سرمایه گذاری پرچمدار ویستا و منتخبی از مدیران عامل ویستا را در مورد ویژگی های بهترین شرکت های نرم افزاری در کلاس و روندهای پیشرو در صنعت بشنوید. توسط Vista Equity Partners برای شما ارائه شده است.

TechCrunch Disrupt 2021 از 21 تا 23 سپتامبر برگزار می شود. هنوز پاسپورت ندارید؟ یکی را از اینجا بخرید و جلسات موفقیت آمیز را بررسی کنید تا روندها ، توصیه ها و فرصت هایی را که به رشد کسب و کار شما کمک می کند ، بررسی کنید.

آیا شرکت شما علاقه مند به حمایت یا نمایشگاه در Disrupt 2021 است؟ با تیم فروش حامی ما تماس بگیرید پر کردن این فرمبه