سهام فیس بوک پس از هشدار شرکت برای حفظ حریم خصوصی اپل در سه ماهه سوم کاهش یافت – TechCrunch

فیس بوک امروز به روزرسانی نحوه تغییرات حریم خصوصی اپل بر تجارت تبلیغاتی آن را ارائه کرد. این شرکت قبلاً در جریان درآمد سه ماهه دوم خود به سرمایه گذاران هشدار داده بود که انتظار می رود تا سه ماهه سوم تأثیر قابل توجهی در تجارت هدف تبلیغات خود احساس کند. صبح امروز ، این نکته را مجدداً تکرار کرد ، اما همچنین اشاره کرد که تقریباً 15 درصد از تبدیل وب های iOS را گزارش کرده است ، که باعث شده تبلیغ کنندگان معتقد باشند تأثیر حتی بدتر از آن چیزی است که انتظار داشتند.

طبق اعلامیه فیس بوک که در وبلاگ تجاری آن منتشر شده است ، این درصد دقیق می تواند در بین تبلیغ کنندگان جداگانه متفاوت باشد. اما گفت که تبدیلات دنیای واقعی ، از جمله مواردی مانند فروش و نصب برنامه ، احتمالاً بیشتر از چیزی است که تبلیغ کنندگان هنگام استفاده از تجزیه و تحلیل فیس بوک مشاهده می کنند.

سهام فیس بوک تا زمان نگارش این خبر نزدیک به 4 درصد کاهش یافته است.

این اولین بار نیست که فیس بوک معیارهای گمراه کننده ای را به اشتراک می گذارد. با این حال ، در گذشته ، معیارهای تبلیغات ویدیویی خود را افزایش داده بود و به سرعت برای رفع مشکل اقدام نکرده بود ، که منجر به شکایت گروهی شد. با این حال ، در این مورد ، مسئله معیارها باعث نمی شود که فیس بوک بهتر از آنچه هست ، ظاهر شود ، بلکه بدتر است. این شرکت خاطرنشان کرد که از سوی جامعه تبلیغاتی خود شنیده است که آنها تأثیر بیش از برنامه ریزی شده را بر سرمایه گذاری های تبلیغاتی خود در شبکه مشاهده می کنند و نگرانی ها را افزایش می دهد.

فیسبوک نکاتی را برای تبلیغ کنندگان به منظور کمک به آنها در درک بهتر تأثیر و عملکرد کمپین در این دوره جدید ارائه کرد. این پیشنهاد کرد که حداقل 72 ساعت یا طول کامل پنجره بهینه سازی قبل از ارزیابی عملکرد منتظر بمانید تا به عنوان ارزیابی روزانه ، مانند گذشته. همچنین گفته می شود تبلیغ کنندگان باید گزارشات را در سطح کمپین ، در صورت امکان تجزیه و تحلیل کنند ، زیرا برخی از مکالمات تخمینی با تأخیر گزارش می شوند. و به تبلیغ کنندگان پیشنهاد شد که رویدادهای وب (مانند خرید یا ثبت نام) را انتخاب کنند که از جمله موارد دیگر با فعالیت اصلی آنها مطابقت دارد.

برای حل مشکلات مربوط به بهبود اندازه گیری ها ، فیس بوک اعلام کرد که در تلاش است تا مدل تبدیل خود را بهبود بخشد ، سرمایه گذاری های خود را برای رفع شکاف های گزارش تسریع کند ، قابلیت های جدیدی را برای ردیابی تبدیل وب ارائه دهد و توانایی خود را برای اندازه گیری تبدیل های درون برنامه ای در برنامه هایی که قبلاً انجام داده اند ، افزایش دهد. نصب شده است این شرکت اعلام کرد که به سرعت برای رفع اشکالات کار می کند ، از جمله یکی از مواردی که اخیراً منجر به عدم گزارش تقریباً 10 شده است ، که قبلاً با تبلیغ کنندگان به اشتراک گذاشته شده بود.

این شرکت در ماه آگوست توضیح داد که چگونه با توجه به تغییرات حریم خصوصی اپل و گوگل و چشم انداز نظارتی جدید ، برای تبلیغات شخصی خود کار می کند ، اما این تلاش ها زمان می برد.

فیس بوک علاوه بر به روز رسانی فناوری تبلیغات ، روی محصولات جدیدی کار می کند که به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد موقعیت خود را در برابر مصرف کنندگان در حال مرور برنامه های فیس بوک بهتر نشان دهند. به عنوان مثال ، هفته گذشته ، مجموعه ابزارهای تجاری خود را با معرفی ویژگی های جدید و گسترش آزمایشات کوچکتر که راههای بیشتری را برای کشف به مشاغل ارائه می داد ، تغییر داد. یکی از این آزمایشها در ایالات متحده ، مصرف کنندگان را به مشاغل دیگر و موضوعاتی که مستقیماً در زیر پست های خبری قرار دارند هدایت می کند. همچنین اکنون به مشاغل اجازه می دهد دکمه های WhatsApp را به نمایه اینستاگرام خود اضافه کرده و تبلیغاتی ایجاد کنند که کاربران اینستاگرام را به چت های تجاری WhatsApp ارسال کند.

فیس بوک مدتی است به تبلیغ کنندگان هشدار می دهد که ویژگی های جدید حریم خصوصی اپل ، که به کاربران تلفن همراه اجازه می دهد از ردیابی برنامه های iOS خود امتناع کنند ، باعث ایجاد مشکلاتی در نحوه عملکرد تجاری تبلیغات آن می شود. و بارها استدلال می کرد که تغییرات اپل بر مشاغل کوچکی که از تبلیغات فیس بوک برای دسترسی به مشتریان خود استفاده می کنند ، تأثیر می گذارد. با اعمال تغییرات ، نگرانی های فیس بوک تأیید شد زیرا مطالعات نشان می دهد تعداد کمی از مصرف کنندگان تصمیم به ردیابی در iOS دارند.