شراکت Oura/Best Buy حلقه هوشمند را به 850 فروشگاه در سراسر ایالات متحده می آورد

این چند سال برای اورا یک گردباد بود. این سازنده سخت‌افزار در روزهای اولیه همه‌گیری به صدر رده‌های پوشیدنی رسید و خود را به‌عنوان برترین سازنده حلقه‌های هوشمند با فاصله یک مایل تثبیت کرد.

این شرکت با وعده شناسایی سیگنال‌های هشدار زودهنگام کووید، با برخی از لیگ‌های ورزشی پیشرو در جهان همکاری کرد. Oura در این مسیر بحث‌های زیادی را به همراه داشته است، از جمله افزودن یک سرویس ممتاز که ویژگی‌های موجود را در پشت یک دیوار پرداخت قفل می‌کند.

سال گذشته در این زمان، این شرکت اعلام کرد که تام هیل به عنوان مدیر عامل شرکت ملحق شد، با هدف اعلام شده گسترش شرکت. اخبار امروز یک گام بزرگ در این مسیر است، زیرا این شرکت قراردادی را با Best Buy اعلام می کند که حلقه خود را به حدود 850 مکان در سراسر ایالات متحده می آورد.

هیل در انتشار بیانیه‌ای می‌گوید: «خرده‌فروشی آجر و ملات گام بعدی طبیعی برای Oura است و لحظه‌ای مهم برای کسب‌وکار است زیرا ما همچنان به سمت جریان اصلی گسترش می‌دهیم. “معرفی افراد بیشتر با مزایای فناوری Oura و ارائه یک تجربه تاثیرگذار در فروشگاه و آنلاین با کمک Best Buy برای ما به عنوان یک شرکت گامی هیجان انگیز به جلو است.”

تجربه حضوری برای ابزارهای پوشیدنی بسیار مهم است. به هر حال، محصولاتی که برای پوشیدن روی شخص شما طراحی شده اند، سطح بیشتری از صمیمیت را نشان می دهند که با لوازم الکترونیکی مصرفی استاندارد دریافت نمی کنید. این ایده بسیار خوبی است که قبل از کاهش چند صد دلاری به اضافه هزینه اشتراک، چیزی را امتحان کنید.

اورا در حال حاضر برخی از آجر و ملات حضور دارد، اما هیچ چیزی که رقیب معامله Best Buy باشد. این لیست شامل در دسترس بودن محدود در فروشگاه های گوچی و ترابدی و همچنین مکان های خرده فروشی SoftBank در ژاپن است.