شرکت موفقیت مشتری Totango 100 میلیون دلار سرمایه گذاری برای رشد – TechCrunch

Totango ، شرکتی که به شرکت های SaaS کمک می کند تا مشارکت مشتریان را برای یافتن و رفع خطاهای جریان و اصطکاک کاربر بررسی کنند ، چهارشنبه اعلام کرد که 100 میلیون دلار از منابع سری D را به رهبری Great Hill Partners جمع آوری کرده است.

سرمایه گذاران فعلی BGV ، Pitango Ventures و Canvas نیز در این دور شرکت کردند ، که از زمان تاسیس شرکت در سال 2010 مبلغ 132 میلیون دلار به شرکت کمک می کند. آخرین دور بودجه شرکت 8 میلیون دلار سری C در سال 2016 بود. قبلا 15.5 میلیون دلار در سری B در سال 2014 و در سال 2011 ، 3.8 میلیون دلار در بودجه سری A جمع آوری کرد.

فن آوری بدون کد شرکت سان ماتئو ، واقع در کالیفرنیا ، به مشتریان این امکان را می دهد تا به سرعت و به طور مداوم کل سفر مشتریان خود را طراحی و بهینه سازی کرده و اجرا کنند ، از جمله تشخیص فعال و حل خطرات ناشی از سوزش. این نشان می دهد که سرمایه گذاری برای مشتریان بیش از 23 امتیاز در کاهش رکود و 136 درصد رشد درآمد در سال نسبت به سال گذشته است.

Guy Nirpaz ، بنیانگذار و مدیر عامل Totango ، به TechCrunch گفت که سال گذشته برای Totango یک سال فوق العاده شلوغ بوده است. او می گوید مأموریت این شرکت دموکراتیزه کردن موفقیت مشتریان و ساده سازی فرایند به گونه ای است که مشتریان بدون توجه به محصول موردنظر ، ارزش می یابند.

وی افزود: در آن مدت ، شرکت نسخه رایگان نرم افزار موفقیت مشتری خود را راه اندازی کرد ، که منجر به سوار شدن هزاران شرکت و افزایش بیش از 3 برابر درآمد مکرر سالانه شد.

در همین حال ، تعداد ثبت نام در پلتفرم در شش فصل گذشته ماه به ماه افزایش یافته است ، چیزی که نیرپاز گفت “نشان دهنده تقاضای بزرگ بازار” است. به این ترتیب ، بودجه جدید تا حد زیادی روی محصول ، طراحی و مهندسی سرمایه گذاری می شود تا با پذیرش سریع همراه شود.

حتی قبل از همه گیری ، که بسیاری از مارک ها را وادار کرد تا بیشتر روی مشتریان تمرکز کنند ، نیرپاز در حال مشاهده چیزی بود که او آن را “شکاف تجربه درآمد” نامید ، که از یک سو اهداف درآمد را افزایش می دهد و از سوی دیگر انتظارات مشتریان را افزایش می دهد.

او گفت: “ما قبلاً شاهد چنین شتابی بودیم ، احساس می کردیم چیزی که از دست رفته بود و تصمیم گرفتیم که شروع به آن را ساده کنیم.”

کریس گافنی ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Great Hill Partners گفت که شرکت او به عنوان مشتریان Totango شروع به کار کرده است. وی افزود که در همه گیری همه گیر واضح بود که سازماندهی موفقیت مشتری برای حرکت رو به جلو ضروری است. همانطور که گریت هیل به دنبال راه حل هایی برای تجارت خود بود ، سهولت اجرای Totango برجسته بود.

استراتژی سرمایه گذاری شرکت بر اساس ابتکار انتخاب بخش فرعی مانند موفقیت مشتری و ارزیابی مشاغل در آن بازار است.

گافنی افزود: “Totango بر اساس سهولت استفاده به بالای لیست رسید.” “وقتی روندها را ارزیابی کردیم ، دیدیم که رشد و پذیرش بزرگی وجود خواهد داشت. برای ما واضح است که Totango ترکیبی غیر معمول از فناوری و محصول پلتفرم داشت. از زمان بهره وری تا کسب درآمد ، آنها در این زمینه بهترین بودند و این ترکیب باعث برجسته شدن آنها شد. “