صندوق جدید One One Ventures پس از راه اندازی استارتاپ ها به منظور “نابودی صنایع تخریب کننده محیط زیست” – TechCrunch

شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر At One Ventures با هدف سرمایه گذاری 150 میلیون دلار به استارتاپ هایی که در زمینه سخت افزار فنی و فناوری های مثبت از نظر زیست محیطی نوآوری می کنند ، سرمایه گذاری کرد.

شرکت Bay Area در سال 2019 توسط بنیانگذار GoogleX تام چی ، لوری منود ، که سرپرستی سرمایه گذاری برای BASF آمریکای شمالی را بر عهده داشت و هلن لین ، که مدتی را در آفریقا صرف ارائه خدمات بانکی به افراد کم درآمد کرد ، راه اندازی شد.

چی به TechCrunch گفت که این ترکیب زمینه های علمی ، مالی و فناوری پیشرفته به آنها این مزیت را می دهد که بتوانند اقتصاد سخت افزار و محیط زیست را ارزیابی کرده و شرکت هایی را بیابند که واقعاً بشریت را به طبیعت مثبت می رسانند.

چی خانه ای در هاوایی داشت و گفت که صخره های مرجانی را در نزدیکی خود مشاهده کرده است که طی چند ماه از هر رنگ رنگین کمان – پر از زندگی – به خاکستری و قهوه ای می رسد.

در One Ventures

در تیم One Ventures ، از سمت چپ ، Laurie Menoud ، شریک ؛ تام چی ، شریک مدیریت و بنیانگذار ؛ و هلن لین ، مدیر. اعتبار تصویر: One Ventures

وی افزود: “ما مأموریت داریم تا استارتاپ های اولیه ای را بیابیم که صنایع تخریب کننده طبیعت را نابود می کنند.” “شهادت یکی از زیباترین چیزها می میرد ، کسی باید کاری در این زمینه انجام دهد ، بنابراین من کارم را رها کردم و به دور دنیا رفتم و برخی از مخرب ترین آسیب های اجتماعی و اجتماعی را دیدم ، و این باعث شد که خودم را راه اندازی کنم. شرکت خود. “

او معتقد است که شدیدترین کاهش انتشار کربن بعید است از گرم شدن جهانی 1.5 درجه سانتیگراد بالاتر از دمای قبل از صنعت تا سال 2040 جلوگیری کند. در عوض ، پاسخ فراتر از توقف انتشار برای ترمیم آسیب و رفع مشکلات در سطح عمیق تر است.

تز سرمایه گذاری در One Ventures تنها به بنیانگذار ، محصول و شرکت محدود نمی شود ، بلکه عمیق تر به اقتصاد واحد شرکت می پردازد. چی توضیح داد که اکثریت استارتاپ ها در تلاش برای مثبت اندیشیدن به سیاره هستند ، اما مدل کسب و کار آنها شامل درخواست از مصرف کنندگان برای پرداخت پول بیشتر برای محصولی است که تنها 30 درصد به نفع محیط زیست است. در عوض ، شرکت به دنبال شرکت هایی است که بتوانند محصولی را که برای مثال سه برابر کمتر هزینه دارد و برای محیط زیست 50 درصد بهتر است ، مقیاس بندی کنند.

پتانسیل بزرگی در اینجا وجود دارد: چی قصد دارد 300 میلیون دلار برای صندوق دوم خود جمع آوری کند ، نقطه عطفی که او گفت این شرکت در مسیر دستیابی به موفقیت قرار دارد.

این شرکت برای اولین صندوق خود در 21 شرکت 30 نفری سرمایه گذاری کرده است. در نهایت ، این شرکت قصد دارد طی یک دهه آینده در 100 شرکت سرمایه گذاری کند. چی گفت که تیمش بیش از 2600 معامله برای دستیابی به 21 قرارداد انجام داده است. برخی از آنها شامل شرکت کشاورزی روباتیک Iron Ox ، شرکت بسته بندی فوم قابل هضم خاک Cruz Foam و شرکت رنگ آمیزی نساجی آب صفر Alchemie Technology است.

وی افزود: “ما زمان کافی برای سرمایه گذاری ضعیف نداریم ، فقط یک دهه فرصت داریم تا این حق را بدست آوریم.” حتی در یک دنیای کامل ، سرمایه گذاری های ما تنها 1 درصد از سرمایه ای را که صرف فناوری آب و هوا می شود ، نشان می دهد و 99 درصد دیگر نیز باید به طور مثر به کار گرفته شوند. همه ما در پایتخت و زمانی که داریم محدود هستیم. “