فیس بوک باید Instagram Kids را لغو کند ، نه اینکه آن را در “مکث” قرار دهد – TechCrunch

آدام ماسری ، سرپرست اینستاگرام در یک پست وبلاگی که اعلام کرد قصد دارد برنامه جدیدی را که برای کودکان طراحی شده است متوقف کند ، گفت: “واقعیت این است که بچه ها در حال حاضر آنلاین هستند و ما معتقدیم که توسعه تجربیات مناسب سن که به طور خاص برای آنها طراحی شده است ، بسیار بهتر است. والدین نسبت به جایی که امروز هستیم. “

به ندرت می توانم با سرپرست اینستاگرام نقطه مشترکی پیدا کنم ، اما او در این مورد درست می گوید. کودکان و نوجوانان به فناوری نیازهای منحصر به فرد آنها نیاز دارند.

او فقط در مورد راه حل اشتباه کرده است.

Instagram Kids ایده وحشتناکی است و خوشبختانه برنامه هایی برای نسخه سایز این برنامه به حالت تعلیق درآمده است. این تحول پس از بحث و جدل دیگری رخ می دهد – این مورد در مورد تأثیرات اینستاگرام بر سلامت روانی جوانان است. تحقیقات داخلی اینستاگرام نشان می دهد که این پلتفرم می تواند مکانی سمی برای نوجوانان باشد.

این امکان وجود دارد که شرکت ها بسترهایی بسازند که از والدین ، ​​بچه ها و کودکان نوپا حمایت بیشتری می کند – اما با حرکت سریع و شکستن چیزها نمی توان این کار را انجام داد.

من به عنوان پدر و موسس یک شرکت فناوری برای کودکان ، همیشه احساس می کردم که سیستم عامل هایی که بر اساس اعتبار اجتماعی ، مقایسه و FOMO ساخته شده اند برای کاربران جوان مناسب نیست. و حتی اگر فیس بوک در ملاء عام مدعی شد که تحقیقات آنها بر سلامت روان تأثیر مثبت مثبت نشان می دهد ، اما پشت درهای بسته ، شواهدی در دست دارند که ممکن است اینطور نباشد.

با وجود همه اینها ، من می دانم که فناوری سالم برای بچه ها وجود دارد. این امکان وجود دارد که شرکت ها بسترهایی بسازند که از والدین ، ​​بچه ها و کودکان نوپا پشتیبانی بیشتری می کند – اما با حرکت سریع و شکستن چیزها نمی توان این کار را انجام داد.

بچه ها با هم در ارتباط بزرگ می شوند

تکنولوژی بخشی از زندگی ما و فرزندان ما است. بر اساس سرشماری رایانه های رایانه ای در سال 2020 در مورد استفاده از رسانه ها ، کودکان از بدو تولد تا 8 سالگی روزانه تقریباً دو ساعت و نیم ساعت صفحه نمایش دارند.

و این بود قبل از COVID-19 مدارس را تعطیل کرد و تاریخ بازی را غیرممکن کرد. بچه ها برای یادگیری از راه دور ، سرگرمی و معاشرت با دوستان و خانواده به صفحه نمایش روی آورده اند و بسیاری از والدین به شما خواهند گفت که این افزایش مدت زمان صفحه نمایش منبع جدی اضطراب است.

من معتقدم که بسیاری از والدین به طور ذاتی ارزش فناوری را می دانند ، به ویژه هنگامی که این یک نجات است که ما را در طول یک بیماری همه گیر حفظ می کند. اما دوگانگی در اینجا پخته شده است زیرا کمبود جدی محیط های با کیفیت بالا و ایمن برای بچه ها به صورت آنلاین وجود دارد. در نتیجه ، خانواده ها به سکوهایی روی می آورند که هرگز برای رفع نیازهای کودکان طراحی نشده اند ، اغلب به قیمت آرامش آنها.

مقاوم سازی سیستم عامل های بزرگسال جواب نمی دهد

وقتی به برنامه های محبوب کودکان فکر می کنید ، چه چیزی به ذهن شما می رسد؟ بچه های مسنجر فیس بوک؟ YouTube Kids؟ همه این پلتفرم ها دارای یک ویژگی مشترک هستند: آنها نسخه های بسته بندی مجدد برنامه های بزرگسالان هستند و رسوایی های مربوط به ایمنی و حریم خصوصی را به همراه داشته اند. این به این دلیل است که برنامه های بزرگسالان به سادگی برای کودکان بهینه نمی شوند. چند دلیل مختلف برای این امر وجود دارد.

اول ، بسیاری از سیستم عامل های بزرگسال به گونه ای طراحی شده اند که چسبناک هستند. این در ویژگی هایی مانند فیدهای بی پایان ، پخش خودکار محتوا و “خطوط” دلخواه منعکس می شود.

این برنامه ها همچنین راهی برای استفاده از روانشناسی خودمان در برابر ما دارند تا ما را در حرکت قرار دهد. آنها با کمی کردن اعتبار اجتماعی از نیاز ما به تعلق استفاده می کنند. به دلیل تعداد دنبال کنندگان ، مانند دکمه ها ، نظرات و اشتراک گذاری ها ، ما می توانیم دقیقاً ببینیم چقدر محبوب هستیم – و می توانیم معیارهای خود را با دیگران مقایسه کنیم. بسیاری از بزرگسالان می توانند این ویژگی ها را باعث ایجاد اضطراب کنند ، و من معتقدم که آنها در سیستم عامل هایی نیستند که برای کاربران جوان با مغز طراحی شده اند که هنوز در حال توسعه هستند. آنها بارها و بارها در برنامه های مجهز برای کودکان ظاهر می شوند ، زیرا آنها هسته اصلی این محصولات هستند.

ثانیاً ، بسیاری از سیستم عامل های فناوری ، شبکه های گسترده ای هستند. این رسانه یک طرفه ای نیست که ما با آن بزرگ شده ایم. بسیاری از پلتفرم های بازی و اجتماعی کاربران را تشویق می کند تا دوستان و فالوورهای خود را جمع کنند و پیام ها و نظرات خود را مبادله کنند ، که می تواند خطرات جدی ایمنی را برای کاربران جوان و بی تجربه اینترنت به همراه داشته باشد.

گزارش اخیر Thorn نشان داد که تعداد زیادی از کودکان قبل از 13 سالگی از سیستم عامل بزرگسالان استفاده می کنند و اکثریت شگفت انگیز آنها با “سوء استفاده ، آزار و اذیت یا درخواست جنسی از بزرگسالان” روبرو هستند.

هنگامی که شرکت ها سعی می کنند سیستم هایی را برای کودکان ایجاد کنند که خطر غریبه را از بین ببرند ، موفقیت های متفاوتی داشته اند. بچه های فیس بوک مسنجر دارای نقصی در طراحی بودند که به کودکان اجازه می داد با افراد غریبه ارتباط برقرار کرده و چت کنند. این به این دلیل است که گرفتن یک شبکه باز و کار عقب برای قفل کردن آن واقعاً دشوار است. وقتی صحبت از ایمنی می شود ، واقعاً باید از ابتدا شروع کنید.

سرانجام ، سیستم عامل های مجهز به ندرت مانند بچه های بزرگسال آنها را جذب می کند. از هر والدینی بپرسید: بچه ها عاشق YouTube هستند. با YouTube Kids چندان زیاد نیست. کودکان همیشه برای بزرگ شدن عجله دارند. آنها می خواهند احساس قدرت کنند و نسخه های کوچک برنامه های بزرگسال برعکس هستند. این نسخه فنی میز کودکان است ، بنابراین خرید از کاربران جوان می تواند یک مشکل باشد.

کنترل والدین فقط می تواند شما را تا اینجا پیش ببرد

با همه خطرات موجود برای کودکان آنلاین ، ممکن است فکر کنید که کنترل والدین پاسخ واضح است. این به وضوح همان چیزی است که فیس بوک با برنامه های خود در مورد Instagram Kids در نظر دارد. اما اگر از من بپرسید ، هیچ گونه کنترل والدین در جهان مانع از مقایسه کودکان با دیگران نمی شود. دوباره ، این ذات پلت فرم است.

کنترل والدین همچنین کودکان را از یافتن راه حل های خلاقانه باز نمی دارد. بچه ها وقتی می خواهند محدودیت های زمانی را که در صفحه نمایش وجود دارد دور بزنند ، مدبر هستند. آنها اغلب هکرهای کوچک و با انگیزه هستند. با در نظر گرفتن همه اینها ، بهترین کاری که والدین می توانند انجام دهند این است که در زندگی دیجیتالی فرزندان خود – مانند ، واقعاً – درگیر شوند.

با مشارکت والدین و بازی مشترک ، بنیادی بسازید

اگر تا به حال “توصیه های استفاده از صفحه نمایش” را در گوگل جستجو کرده اید ، می دانید که متخصصان والدین دیجیتالی به ندرت در مورد هر چیزی توافق دارند. اما چیزی که ما به طور مداوم می شنویم این است که والدین باید در زندگی دیجیتالی فرزندان خود مشارکت داشته باشند.

ما باید با هم کاوش کنیم و بازی کنیم. این به ما این شانس را می دهد تا رفتارهای مناسب را برای کودکان الگو قرار دهیم و آنها را در مورد دنیای بزرگ و بد آنلاین آموزش دهیم. همچنین این یک راه دوست داشتنی برای گذراندن وقت با کیفیت با فرزندان خود است. از آنها درباره بازی هایی که دوست دارند بپرسید. آنها را وادار کنید تا نحوه عملکرد خود را به شما آموزش دهند. یک شب در هفته را به لذت بردن از زمان نمایش با هم اختصاص دهید.

هنگامی که شرکت های فناوری کنترل والدین را به عنوان پاسخ نهایی برای برنامه های کودکان می فروشند ، آنها به ما آسیب می رسانند. قوانین و محدودیت ها بدیهی است که مهم هستند ، اما آنچه ما واقعاً به آن احتیاج داریم فرصت استفاده از فناوری به همراه فرزندانمان است. ما به برنامه هایی احتیاج داریم که همه اعضای خانواده بتوانند با هم از آن لذت ببرند – نه فقط در جایی که والدین می توانند سوئیچ را تغییر دهند ، محدودیت تعیین کرده و ترک کنند.

اگر می خواهیم به کودکان در برقراری روابط سالم با فناوری کمک کنیم ، باید فراتر از کنترل والدین فکر کنیم. ما باید درباره اعتبار اجتماعی با آنها صحبت کنیم. ما باید مطمئن شویم که آنها رد پای دیجیتالی خود را درک کرده اند. و ما باید به آنها کمک کنیم بفهمند چه چیزی شرکت های Big Tech را برمی انگیزد.

نسخه کوچک اینستاگرام اینترنت را به مکان بهتری برای بچه ها یا والدین تبدیل نمی کند. این فقط به آنها کمک می کند – این چیزی است که فیس بوک به وضوح انگیزه انجام آن را دارد.

خوشبختانه برنامه های مربوط به پلتفرم جدید متوقف شده است ، اما من صمیمانه امیدوارم که آنها این برنامه را به کلی کنار بگذارند. فیس بوک سابقه مشکوکی دارد و احتمالاً شرکت مناسبی برای توسعه محصولات برای کودکان نیست. و اینستاگرام قطعاً الگوی اشتباه است.