فیس بوک مجازات اعضای گروه های قانون شکن را با تنزل رتبه در News Feed مجازات می کند-TechCrunch

فیس بوک به طور مداوم به روز رسانی گروه های فیس بوک را با هدف ارائه راه های بهتر به مدیران برای مدیریت و تعدیل جوامع آنلاین خود انجام می دهد. اخیراً ، این شامل ترکیبی از انتشارات محصول – مانند دسترسی به کمکهای تعدیل خودکار و هشدارها در مورد بحثهای داغ – و همچنین سیاستهای جدید با هدف کنترل گروهها است. امروز ، فیس بوک می گوید دو تغییر دیگر را معرفی می کند. در حال حاضر اقدامات سختگیرانه تری را علیه اعضای گروه که قوانین آن را نقض می کنند اعمال می کند و برخی از موارد حذف آن را با ویژگی جدید “Flagged by Facebook” شفاف تر می کند.

به طور خاص ، فیس بوک می گوید شروع به تنزل همه محتواهای Groups از اعضایی می کند که استانداردهای انجمن فیس بوک را در سراسر پلتفرم خود نقض کرده اند. به عبارت دیگر ، بازیگران بد در فیس بوک ممکن است محتوایی را که در Groups به اشتراک می گذارند پایین بیاورند ، حتی اگر هیچ یک از قوانین و خط مشی های آن گروه را نقض نکرده باشند.

فیس بوک با “تنزل درجه” به این معناست که محتوای به اشتراک گذاشته شده توسط این اعضا را پایین می آورد. به این امر کاهش رتبه نیز گفته می شود و اقدامی اجرایی است که فیس بوک در گذشته برای جریمه محتوایی که کمتر در News Feed از آن استفاده می کرد ، مجازات کرده است – مانند کلیک کلیپ ، هرزنامه یا حتی پست های سازمان های خبری.

علاوه بر این ، فیس بوک می گوید این تنزل ها شدیدتر خواهد شد زیرا اعضا در فیس بوک بیشتر نقض می کنند. از آنجا که الگوریتم های فیس بوک محتوا را در News Feed به گونه ای طبقه بندی می کنند که برای کاربران شخصی سازی شده است ، ردیابی میزان پایین آمدن اینگونه تنزل ها در آینده ممکن است دشوار باشد.

فیس بوک همچنین به ما می گوید که تنزیلاتی که در حال حاضر اعمال می شود فقط مربوط به اخبار اصلی است ، نه خوراک اختصاصی در برگه Groups که در آن می توانید پست های گروه های مختلف خود را در یک نقطه مرور کنید.

این شرکت امیدوار است این تغییر توانایی اعضا برای دسترسی به دیگران را کاهش دهد و خاطرنشان می کند که به نقض قوانین که شامل محدود کردن توانایی کاربران برای ارسال ، نظر دادن ، اضافه کردن اعضای جدید به گروه یا ایجاد گروه های جدید می شود ، به مجازات های گروه های موجود می پیوندد.

تغییر دیگر راه اندازی ویژگی جدیدی به نام “Flagged by Facebook” است.

اعتبار تصویر: فیس بوک

این ویژگی به سرپرستان گروه نشان می دهد که قبل از نمایش در جامعه وسیع ، کدام محتوا برای حذف پرچم گذاری شده است. سپس سرپرستان می توانند محتوا را خود حذف کنند یا محتوا را مرور کنند تا ببینند آیا با تصمیم فیس بوک موافق هستند یا خیر. در غیر این صورت ، آنها می توانند از فیس بوک درخواست بازبینی کنند و بازخوردهای بیشتری را در مورد اینکه چرا معتقدند محتوا باید باقی بماند ، ارائه دهند. این می تواند در مورد خطاهای تعدیل خودکار مفید باشد. با اجازه دادن به سرپرستان برای ورود و درخواست بازبینی ، آنها می توانند به طور بالقوه از اعضا قبل از اعتصاب و حذف غیر ضروری محافظت کنند.

این ویژگی به گزینه موجود برای تجدیدنظر در حذف حذف شده برای سرپرستان گروه می پیوندد ، در صورتی که مشخص شود پستی استانداردهای انجمن را نقض می کند. در عوض ، این به مدیران اجازه می دهد راهی فعالتر در این روند داشته باشند.

متأسفانه برای فیس بوک ، سیستم هایی مانند این تنها زمانی کار می کنند که گروه ها به طور فعال تعدیل شوند. همیشه اینطور نیست. اگرچه ممکن است گروه ها سرپرست تعیین کنند ، اما اگر تصمیم بگیرند از استفاده از فیس بوک یا مدیریت گروه خودداری کنند ، اما سرپرست یا سرپرست دیگری را برای مدیریت اضافه نکنند ، گروه آنها می تواند در هرج و مرج فرو برود – به ویژه اگر بزرگتر باشد. یکی از اعضای گروه قابل توجهی با بیش از 40،000 عضو به ما گفت که مدیر آنها از سال 2017 در گروه فعال نبوده است. اعضا این را می دانند و برخی از آنها از عدم اعتدال برای ارسال هر چیزی که می خواهند استفاده می کنند.

این تنها یک نمونه از نحوه زیرساخت های گروه های فیس بوک است که هنوز در حال پیشرفت است. اگر شرکتی از ابتدا یک پلتفرم برای گروه های خصوصی ایجاد می کرد ، خط مشی ها و رویه ها-مانند نحوه حذف محتوا ، یا مجازات نقض قوانین ، به عنوان مثال ، سالها بعد اضافه نمی شد. آنها عناصر اساسی خواهند بود. و با این حال ، فیس بوک در حال حاضر در حال ارائه پروتکل هایی است که باید برای محصولی که در سال 2010 وارد شده بود ، تعیین کند.