فیس بوک گزینه جدیدی را برای ارسال متقابل پست های فید فیس بوک شما به اینستاگرام آزمایش می کند-TechCrunch

فیس بوک در حال حاضر به کاربران اجازه می دهد تا داستانهای Instagram و Reels خود را در فیس بوک ارسال کنند. اکنون در حال آزمایش یک ویژگی جدید است که می تواند پست ها را در جهت دیگر نیز جریان دهد. این شرکت اخیراً گزینه ای را ارائه کرده است که به کاربران امکان می دهد به روزرسانی های فیس بوک خود را که شامل عکس یا فیلم می شود به صورت متقابل در اینستاگرام خود ارسال کنند. برای افرادی که در هر دو سیستم عامل فعال هستند ، این ویژگی می تواند شما را از بارگذاری یک رسانه دوبار در دو برنامه مختلف نجات دهد. همچنین به فیس بوک راه ساده ای برای کاشتن اینستاگرام با محتوای بیشتر می دهد ، در زمانی که این شرکت سرمایه گذاری کرده است تا اطمینان حاصل کند که اینستاگرام در مواجهه با افزایش رقابت با برنامه هایی مانند Snapchat و TikTok همچنان یک پلت فرم رسانه اجتماعی محبوب با کاربران جوان است.

فیس بوک می گوید این ویژگی که هنوز به طور رسمی اعلام نشده است ، ابتدا در اوایل ماه جاری شروع به کار کرد. با این حال ، این شرکت خاطرنشان کرد که این گزینه در حال حاضر یک آزمایش جهانی است که فقط برای گروه کوچکی از افرادی که در حال حاضر نمایه فیس بوک خود را به یک حساب شخصی ، ایجاد کننده یا تجاری در اینستاگرام پیوند داده اند ، در دسترس است.

در صورت موجود بودن ، این ویژگی را در جعبه نوشتن فیس بوک که در آن پست ایجاد می کنید مشاهده خواهید کرد. ضامن جدید علاوه بر مواردی که برای ویرایش مخاطب پست شما و ایجاد آلبوم جدید ظاهر می شود.

با ضربه زدن ، به صفحه جدیدی منتقل می شوید که می توانید پست شخصی فیس بوک را در حساب اینستاگرام متصل خود نیز به اشتراک بگذارید. صفحه به شما اطلاع می دهد که این گزینه فقط برای پست مورد نظر اعمال می شود – در آینده تنظیم پیش فرض نمی شود.

اگر می خواهید پیش فرض های خود را تغییر دهید ، می توانید از “مرکز حسابهای” پیوندی دیدن کنید ، جایی که اکنون می توانید گزینه ای را برای اشتراک گذاری خودکار همه پست های فیس بوک خود در اینستاگرام ، علاوه بر به اشتراک گذاری خودکار داستانهای فیس بوک خود در استوری های اینستاگرام ، تغییر دهید. به (دومی قبلاً موجود بود.)

این شرکت به ما گفت که کاربران قادر خواهند بود عکسهای تک نفره ، ویدیوهای تک نفره یا آلبومهای چند عکس را تا 10 عکس در اینستاگرام ارسال کنند-حداکثر چیزی که از طریق چرخ فلکهای اینستاگرام پشتیبانی می شود. قالب های دیگر ، مانند GIF ها ، نظرسنجی ها ، آلبوم های عکس با بیش از 10 عکس ، اشتراک گذاری مجدد فید ، پست های فقط متن ، و هر رسانه ای که برای فید اینستاگرام بیش از حد بلند باشد ، در حال حاضر واجد شرایط ارسال همزمان نیستند.

فیس بوک در تلاش است مجموعه برنامه های خود را در ماه های اخیر بیشتر همکاری کند-و نه فقط با ارسال پست متقابل برای کسانی که از چندین برنامه استفاده می کنند.

این شرکت سال گذشته ارتباط بین برنامه ای میان مسنجر و اینستاگرام را معرفی کرد و به کاربران اینستاگرام اجازه داد تا با دوستانی که از فیس بوک استفاده می کنند و (از ماه گذشته) بالعکس چت کنند. همچنین در حال کار بر روی مسنجر برای تبدیل شدن به “بافت همبند” برای افزایش روزافزون تجربه های فیس بوک است و روشی را آزمایش کرده است که کاربران فیس بوک می توانند بدون نیاز به تغییر به برنامه مسنجر مستقیماً در فیس بوک تماس صوتی و تصویری برقرار کنند. به و ماه گذشته ، محصولات تبلیغاتی خود را تغییر داد و شامل ابزارهای بیشتری بود که به مردم امکان می داد در هر یک از بسترهای چت فیس بوک ، به جای آنهایی که تبلیغات را مشاهده می کنند ، به کسب و کارها پیام دهند. این بدان معناست که کاربران می توانند روی تبلیغات اینستاگرام کلیک کنند تا به عنوان مثال با یک کسب و کار در WhatsApp چت کنند.

اگر همه اینها کمی تعیین کننده ترین محتوا در کجا و چه کسی از کدام برنامه استفاده می کند ، گیج کننده تر می شود ، این می تواند از نظر طراحی باشد. ادغام دقیق تر ممکن است خروج کامل از فیس بوک را دشوارتر کند ، زیرا محتوا و ارتباطات بین مجموعه برنامه های فیس بوک جریان دارد. علاوه بر این ، پیچیدگی در مواردی که تنظیم کننده ها تصمیم به تجزیه فیس بوک به مشاغل جداگانه بگیرند ، دشوار است اگر در آینده در انحصار اعلام شود.

فیس بوک اعلام نکرده است که این آزمایش جهانی تا چه زمانی ادامه خواهد داشت یا چه زمانی به طور گسترده تری اجرا می شود.

اعتبار تصویر: تصاویری از برنامه Facebook در iOS