مایکروسافت برنامه Pegasus را برای استارت‌آپ‌ها راه‌اندازی می‌کند و تا 350000 دلار اعتبار اعطا می‌کند

مایکروسافت در حال گسترش Startup Founders Hub، پلتفرم سلف سرویس خود است که منابع رایگان از جمله اعتبارات Azure را به بنیانگذاران ارائه می دهد، با یک برنامه انکوباتور جدید به نام برنامه Pegasus.

به گفته هانس یانگ، مدیر کل، پگاسوس استارت‌آپ‌هایی را با محصولاتی که «نیاز بازار را برآورده می‌کنند» انتخاب می‌کند و به آن‌ها تا سقف 350000 دلار اعتبار Azure، GitHub و LinkedIn به همراه پشتیبانی از مشاوران و همچنین «دسترسی به بهترین فناوری مایکروسافت» می‌دهد. در مایکروسافت برای استارت آپ ها

یانگ که از طریق ایمیل با TechCrunch صحبت می‌کرد، گفت: «با توجه به شرایط اقتصادی کنونی، راه‌اندازی امروز مایکروسافت برای استارت‌آپ‌ها برنامه Pegasus نمی‌تواند به موقع باشد. در یک محیط محدود سرمایه، استارت آپ ها باید کشش و رشد درآمد را نشان دهند. استارت‌آپ‌هایی که به شرکت‌های سازمانی می‌فروشند با چرخه‌های فروش طولانی، الزامات پیچیده نظارتی و تقاضاهای بالا برای مقیاس‌پذیری و قابلیت اطمینان به چالش کشیده می‌شوند. در عین حال، شرکت‌های سازمانی می‌دانند که اختلال در راه است، اما می‌خواهند با استارت‌آپ‌هایی کار کنند که بتوانند نیازهای سخت‌گیرانه‌شان را برآورده کنند.»

Pegasus یک برنامه دو ساله است که برای استارت‌آپ‌هایی که قبلاً در مرکز مؤسسات مایکروسافت فعال بودند و با محصولات مشتری‌دار ساخته شده بر روی Microsoft Cloud باز است. یانگ تاکید کرد که یک نیاز اصلی داشتن تناسب زودهنگام با محصول با بازار است، از جمله جذب درآمد، تیم فروش در محل و یک مدل “آزموده” عرضه به بازار.

یانگ افزود: “این به ما نشان می دهد که آنها آماده هستند تا بازار را به سمت مشتریان سازمانی بروند.” کارشناسان متمرکز بر صنعت ما، هنگام ارزیابی استارت‌آپ‌های بالقوه Pegasus، همچنین مطمئن می‌شوند که راه‌حل‌های آن‌ها چالش‌های فعلی صنعت را برای این بخش‌ها حل می‌کند. این تضمین می‌کند که ما راه‌حل‌های مرتبطی را به شرکت‌ها ارائه می‌کنیم که می‌توانند روی آن سرمایه‌گذاری کنند تا بازدهی کوتاه‌مدت از سرمایه‌گذاری داشته باشند.»

به همه استارت‌آپ‌هایی که برای Pegasus انتخاب می‌شوند، یک لید عمودی برای ایجاد فرصت‌های فروش و عمل به عنوان یک مشاور اختصاص داده می‌شود. آنها همچنین یک مدیر موفقیت دریافت می کنند، که مسئول کمک به آنها برای رفتن به بازار است و “اطمینان از داشتن بهترین منابع برای ایجاد و توسعه معاملات.”

در نهایت، شرکت‌های Pegasus یک معمار راه‌حل ابری اختصاصی دریافت می‌کنند تا از موفقیت فنی آن‌ها پشتیبانی کند و دسترسی «مرجح» به پیشنهادات هوش مصنوعی Azure را تسهیل کند. این معماران به عنوان یک نقطه تماس واحد در Pegasus عمل می‌کنند و به استارت‌آپ‌ها کمک می‌کنند تا با مشتریان مایکروسافت ارتباط برقرار کنند و بررسی‌های انطباق و امنیتی را انجام دهند.

یانگ خاطرنشان کرد که در حالی که Pegasus ذاتاً از استارت‌آپ‌های ساخته شده با فناوری Azure حمایت می‌کند، این برنامه شرکت‌ها یا شرکا را در یک ابر خاص قفل نمی‌کند. آن‌ها می‌توانند تا زمانی که نیازهای مشتریان خود را برآورده می‌کنند، از ابرهای متعدد، از جمله نیرو‌هایی مانند Google Cloud و Amazon Web Services استفاده کنند.

“این برنامه واقعاً بر اساس نیازهای مشتریان سازمانی هدایت می شود، و در حالی که بسیاری از مشتریان ما از هم افزایی اهرم چندگانه لذت می برند. مایکروسافت یانگ گفت: راه حل ها با هم، ما بر نیازهای آنها متمرکز هستیم.

مرکز موسسان مایکروسافت

پلتفرم Founders Hub مایکروسافت که از طریق آن برنامه Pegasus تسهیل و هماهنگ می شود.

هیچ محدودیتی برای تعداد استارت آپ هایی که می توانند به Pegasus بپیوندند وجود ندارد، اما یانگ می گوید که توجه ویژه به آنهایی که در صنایعی مانند مراقبت های بهداشتی، هوش مصنوعی، خرده فروشی و امنیت سایبری هستند، معطوف خواهد شد. او برای هوش مصنوعی مولد، که بازاری به خصوص داغ در حال حاضر است، ابراز اشتیاق زیادی کرد.

یانگ گفت: «با شکل‌گیری عصر هوش مصنوعی، شرکت‌های سازمانی به دنبال راه‌هایی برای پذیرش هوش مصنوعی مولد هستند که فرصتی فوق‌العاده برای استارت‌آپ‌هایی است که می‌توانند در این سفر به آنها کمک کنند.» به طور کلی، ما بر این باوریم که هر استارتاپی، صرف نظر از صنعتی که در آن خدمت می کند، باید در حال بررسی چگونگی استفاده از هوش مصنوعی مولد در نقشه راه محصول خود باشد.

در پیش‌نمایش خصوصی، مایکروسافت ادعا می‌کند که Pegasus در حال حاضر از بیش از 100 استارت‌آپ پشتیبانی کرده است که میانگین حجم معاملات آنها بیش از 300000 دلار است. در مجموع، بیش از 35 میلیون دلار به آن استارت آپ ها در اعتبارات فناوری اختصاص داده شده است.

ما برنامه Pegasus را به صورت آزمایشی برای اصلاح فرآیند همسان سازی، کار با استارت آپ های تجاری به کسب و کار به صورت روزانه … برای شناسایی مشتریان سازمانی با نیاز خاص به راه حل های نوآورانه و ارتباط آنها با استارتاپ هایی که می توانند این نیاز را برطرف کنند، اجرا کرده ایم. یانگ گفت. ما کمک می‌کنیم تا محصولات و برنامه‌های عرضه به بازار آن‌ها را برای شرکت آماده کنند، سپس آنها را در کنار تیم فروش خود و مستقیماً به خریداران سازمانی وارد بازار کنیم. نتایج امیدوارکننده بوده است، به طوری که استارت‌آپ‌های پگاسوس با میانگین اندازه معامله 350000 دلار و خط لوله فعال بیش از 1300 فرصت مواجه شده‌اند.

Pegasus مکمل تلاش‌های مایکروسافت در مراحل اولیه و آخر است، از جمله مشارکت با VCها و شتاب‌دهنده‌ها برای حمایت از 10000 شرکت در آفریقا طی پنج سال آینده. این غول فناوری همچنین برنامه موفقیت ISV را حفظ می کند، برنامه ای که برای کمک به فروشندگان نرم افزار در مراحل اولیه در ساخت و انتشار برنامه ها طراحی شده است.