مشکل مدفوع iRobot – TechCrunch

من همه طرفدار هستم تشویق جوانان بیشتر برای ورود به STEM ، کشف مهندسی و شاید در نهایت حرفه ای در زمینه رباتیک. این حوزه ای است که اهمیت آن فقط با گذشت زمان افزایش می یابد ، زیرا بیشتر جهان به دنبال راه حل های خودکار است. و احتمالاً ناگفته نماند که یکی از م effectiveثرترین راهها برای تقویت نیروی کار از دست دادن خودکار شغل این است که افراد بیشتری که وارد نیروی کار می شوند مهارت های برنامه نویسی چنین ماشین هایی را کسب کنند.

با این اوصاف ، پوشاندن شکر در بیشتر این موارد فایده ای ندارد. اگر فکر می کنید واقعیت های روزمره تبدیل شدن به یک روباتیک مستلزم ایستادن روی صحنه است در حالی که یکی از کارکنان شما برنامه بازی Daft Punk را برای Skrillex انجام می دهد ، من یک خبر ناخوشایند برای شما دارم. در حال حاضر مدلهای بسیار زیادی از مدفوع سگ در حال تولید است. به یاد داشته باشید ، هیچ کد دو در کد باینری وجود ندارد.

ببینید ، iRobot مشکل مدفوع داشت. ده ها یا صدها ویدئوی YouTube در مورد این پدیده مستند وجود دارد ، زیرا رومبا به توده ای از فضولات تازه سگ نزدیک می شود ، کمی روی آن می تازد و سپس از طریق چوب سخت یا فرش یک ردپای شبیه حلزون از لکه های مدفوع ایجاد می کند. این صادقانه احتمالاً یکی از گسترده ترین و ناخواسته خنده دار (بسته به دیدگاه شما) پیامدهای ربات های جریان اصلی است.

تصورات مردم تمایل دارند بدترین سناریوها را با روبات ها نشان دهند. هر زمان که ما یک ویدیوی Boston Dynamics ارسال می کنیم ، ده ها پاسخ از مردم دریافت می کنم که به یاد می آورند که یک قسمت Black Mirror یک بار آنها را دیده اند – این به طور موقت جوک های Skynet را جایگزین کرده است. اما حقیقت امر این است که اکثریت قریب به اتفاق روبات ها قصد کشتن شما را ندارند. اما این بدان معنا نیست که آنها قصد ندارند ناخواسته سگ های سگ را به مشمع کف اتاق شما بالا و پایین کنند.

اعتبار تصویر: برایس دوربین/TechCrunch

فراموش نکنید که ثبت نام کنید تا نسخه خبرنامه رایگان آینده Actuator به صندوق ورودی شما تحویل داده شود.

با این حال ، در آماده سازی برای آخرین Roomba ، این شرکت زمان زیادی را با مدفوع حیوانات خانگی گذراند. پسندیدن زیاد زمان زیاد. مسلماً زمان ناسالم برای مطالعه مطالب ، مدل سازی آن ، گرفتن عکس.

کالین انگل ، مدیرعامل ، اخیراً به من گفت: “شاید زمانی که مردم را به خانه می فرستادیم و صدها مدل از مدفوع خلق می کردیم ، حرفه باشکوه روباتیک ها کاملاً محقق نشده بود.” “فرستادن مردم به اطراف برای عکاسی و ایجاد مدلهای مصنوعی از پو. من نمی دانم چند ده هزار تصویر از همه اشکال و اندازه های مختلف از تصاویر مصنوعی مورد نیاز بود ، اما این به طور واضح کد نمایشی نیست. “

این یکی از تکالیف عجیب و غریب برای بدفورد ، ماساژ ماساچوست بود. ظاهراً یکی از کارمندان آنقدر مشغول کار شد که وقتی سگش روی زمین تصادف کرد بسیار هیجان زده شد. حداقل او عکسهای خوبی از معامله گرفت.

هنگامی که یافتن فضله حیوانات در دنیای واقعی دشوارتر بود ، این شرکت مدفوع جعلی تولید کرد تا طیف وسیعی از اندازه ها ، اشکال و قوام را تقریبی کند.

انگل می افزاید: “شما تصور می کنید ، ما احتمالاً سعی کردیم یک پایگاه داده به اندازه کافی بزرگ با هر دو تصویر واقعی ، تصاویری از تقلبی جعلی و تصاویر مصنوعی که از مدفوع ساخته شده اند به عنوان یک مدل آموزشی برای ربات ما تولید کنیم.”

اعتبار تصویر: (عکس کیمبرلی وایت/گتی ایماژ برای TechCrunch)

همه اینها ما را به سمت Pet Owner Official Promise (POOP) سوق می دهد ، که در صورتی که Roomba با مشکل مدفوع (و بیشتر) مواجه شود ، بازگشت رایگان برای j7+ جدید را تضمین می کند. با این حال ، در حال حاضر ، iRobot به شدت به ضرب المثل قدیمی در مورد اجازه دادن به رنگ زرد مایل است پایبند است. انگل می گوید: “ما نمی توانیم ادرار کنیم.” “باید جنبه های سه بعدی آن را داشته باشد.”

البته مشکل مدفوع از تنها مشکل iRobot در یک سال گذشته فاصله داشت. در حالی که این بیماری همه گیر در نهایت به تسریع بخش زیادی از صنعت کمک کرده است ، روزهای اولیه تعطیلی جهانی همراه با مسائل مربوط به سازنده Roomba بود. در روزهای اولیه ، این شرکت 70 کارمند خود را اخراج کرد و تولید ماشین چمن زنی روباتیک مورد انتظار خود را به طور نامحدود متوقف کرد.

می گوید زاویه:

یک سال و نیم گذشته یک غلتک فوق العاده بود. در آغاز همه گیری ، به نظر می رسید که جهان در حال پایان یافتن است و 60 درصد از فروش ما از فروشگاه های خرده فروشی انجام می شود که بسته می شوند. آن زمان واقعاً وحشتناک بود ، زیرا ما سعی کردیم نحوه حرکت را بیابیم. سپس آنچه اتفاق افتاد این بود که مردم از خانه کار می کردند. وقتی زمان زیادی را در خانه می گذرانید ، همه چیز سریعتر کثیف می شود. اگر عادت کرده اید وقتی بچه ها در مدرسه هستند نظافت کنید ، ناگهان بچه های شما دیگر در مدرسه نیستند. خانواده ها فقط برای زنده ماندن و تحت کنترل داشتن امور موهای خود را پاره می کردند. بنابراین کار در منزل باعث افزایش قابل توجه علاقه به فناوری های کمکی شد.

لاک پشت Safeway

اعتبار تصویر: لاک پشت/آلبرتسون

در همین حال ، خدمات تحویل رباتیک Tortoise در حال پیشرفت بسیار زیاد است زیرا شرکت لجستیک AxleHire در آخرین مایل اعلام کرد که قصد دارد 100 روبات خود را در سراسر ایالات متحده در فضای بسته تحویل دهد ، از جمله فاسدشدنی از شرکت های کیت غذا مانند Blue Apron و سلام تازه. در مورد اینکه دقیقاً در مورد کدام بازارها صحبت می کنیم ، هیچ حرفی زده نشده است ، اما ربکا خاطرنشان می کند که این شرکت در حال حاضر در شیکاگو ، دالاس ، هوستون ، لس آنجلس ، سان دیه گو ، سان فرانسیسکو ، نیویورک ، فینیکس ، سیاتل و پورتلند ، اورگان فعالیت می کند.

https://www.youtube.com/watch؟v=XpM_zX0Fe7U

و سپس ، البته ، موضوع تک شاخ روباتیک وجود دارد. من دریافتم که نه بار از 10 مورد ، ادعاهای شرکت های فناوری مبنی بر “اولین بودن” در بهترین حالت مشکوک است ، اما توجه XPeng Robotics به این نکته که این “اولین ربات تک اسب شاخدار آن است” به نظر می رسد. با این حال ، در حال حاضر در رده وسیع تری از اسب شاخ های روباتیک قابل سوار شدن رقابت دارد. دسته کلی اسب تک شاخ سوار را فراموش کرده اید. این روزها نمی توانید بدون ضربه زدن به اسب شاخدار سوار بر ناروهال حرکت کنید.

https://www.youtube.com/watch؟v=cilvOZGehOw

صادقانه بگویم ، با توجه به ماهیت فوق العاده CG ویدئو در اینجا ، گفتن اینکه آیا این یک ترفند است سخت است. ظاهرا XPeng از روبات اسباب بازی بزرگ به عنوان راهی برای آزمایش آب برای ورود گسترده تر به رباتیک استفاده می کند.