هیوندای تا سال 2028 نسخه پیل سوختی هیدروژنی تمام خودروهای تجاری را ارائه می دهد – TechCrunch

برای دریافت خلاصه ای از بزرگترین و مهمترین داستانهای TechCrunch که هر روز ساعت 3 بعد از ظهر به وقت عمومی به صندوق ورودی شما تحویل داده می شود ، اینجا را مشترک شوید.

با سلام و بازگشت مجدد به Daily Crunch برای سه شنبه 7 سپتامبر 2021! میزبان معمولی شما الکس ویلهلم چند روز آینده AFK است ، بنابراین من (گرگ کامپاراک) وظایف خبرنامه او را بر عهده خواهم داشت. الکس ممکن است باهوش تر ، زیبا تر و به طور کلی انسانی بهتر از من باشد ، اما من حداقل بیشتر … خوب ، بیشتر در حال حاضر در تعطیلات نیستم. تمام تلاشم را می کنم.

بیشتر TechCrunch یک آخر هفته (روز کارگر + تعطیلات غافلگیرکننده همه شرکت ها را که بزرگترها به ما تقدیم کردند) جشن گرفتند ، بنابراین بیایید آنچه را که از زمان آخرین نوشتن الکس اتفاق افتاده است بررسی کنیم.

TechCrunch Top 3

  • ProtonMail مجبور شد IP کاربر را وارد کند: سرویس ایمیل با حریم خصوصی ProtonMail بیش از سایر گزینه ها برای دور نگه داشتن داده های کاربر از چشم های کنجکاو انجام می دهد ، اما برای انجام این کار قوانین کشور سوئیس را زیر پا نمی گذارد. هفته گذشته داستانی درمورد ProtonMail توسط مقامات فرانسوی برای افشای IP فعالان فرانسوی فاش شد. در ابتدا مطابقت نداشت ، اما مجبور شد یکبار این درخواست “از طریق Europol” به پلیس سوئیس هدایت شود. کل داستان در حال تحول است که بسیار پیچیده شده است و نمی توان آن را در یک پاراگراف تکمیل کرد ، بنابراین برای همه جزئیات وارد داستان پیوندی شوید.
  • تلاش های رانندگی خودران VW پیش می رود: بازوی خودروی فولکس واگن با شرکت فناوری رانندگی مستقل Argo AI همکاری می کند و این زوج در آخر هفته آخرین نسخه اولین خودروی آزمایشی خود را به نمایش گذاشتند. در حالی که هیچ کمبودی در اتومبیل های خودکار در حال کار وجود ندارد ، Argo AI یکی از مواردی است که در اینجا باید تماشا کرد. این شرکت همچنین با فورد در یک ابتکار خودران برای Lyft همکاری می کند ، زیرا ارزش Argo AI در ماه جولای به 12 میلیارد دلار رسیده است.
  • هیوندای بر هیدروژن سنگینی می کند: آیا در مورد هیدروژن به عنوان منبع سوخت آینده شک دارید؟ ظاهراً هیوندای چنین نمی کند – یا حداقل ، شرط بندی خود را تحت پوشش قرار می دهد. این شرکت کره جنوبی صبح امروز اعلام کرد که نسخه های پیل سوختی هیدروژنی خود را تولید می کند همه خودروهای برقی خود را تا سال 2028 کار خواهد کرد. به طور موازی روی خودروهای برقی کار خواهد کرد ، اما می گوید امیدوار است هیدروژن را تا سال 2030 با باتری های EV رقابت پذیر کند.

استارتاپ ها/VC

ما قسمت خوبی از هفته گذشته را برای پوشش نسخه نمایشی Y Combinator’s Dayo گذراندیم صدها استارتاپ ها (به طور جدی ، صدها نفر) برای مخاطبان سرمایه گذاران معرفی شدند. آنقدر بزرگ شده است که Demo Day به Demo تبدیل شده است روزها؛ اگر تا به حال این کار را نکرده اید ، پوشش روز اول ما را در اینجا و روز دوم را اینجا ببینید.

  • OLIO 43 میلیون دلار برای کمک به مبارزه با ضایعات مواد غذایی جمع آوری می کند: غذای اضافی دارید؟ تصویری از غذا بگیرید ، آن را با همسایگان خود به اشتراک بگذارید و امیدوارم اجازه ندهید که هدر برود. یک ایده فوق العاده خوب ، اما آیا می تواند یک تجارت بزرگ باشد؟ مایک باچر جزئیات چگونگی انتظار بنیانگذاران آن – و سرمایه گذاران مختلف – را برای رسیدن به آنجا دارد.
  • بزرگترین سری A آفریقا: Tage Kene-Okafor دارای جزئیات در مورد برخی از مراحل عظیم شرکت فن آوری آفریقایی Wave است-این بزرگترین سری A (200 میلیون دلار) را تا به امروز در آفریقا جمع آوری کرده است ، و با انجام این کار با ارزش 1.7 میلیارد دلار ، به آنچه Tage می گوید تبدیل شده است. فرانکوفون (فرانسوی زبان) اولین تک شاخ آفریقا است.
  • ادای احترام 30 میلیون دلار برای مراقبت در خانه افزایش می دهد: Homage ، شرکتی خارج از سنگاپور که بر سهولت دسترسی پرستار ، پرستار یا پزشک به خانه تمرکز دارد ، این هفته اعلام کرد که مبلغ 30 میلیون دلار جمع آوری کرده است. با توجه به این که هیچ کس نمی خواهد در اتاق انتظار بطور شلوغ بنشیند و به پزشک مراجعه کند ، باید متوجه شوم که مراقبت های خانگی در حال گذراندن این لحظه است.

راهنمای موسس برای مدیریت م effectivelyثر مجموعه های انتخابی شما

آلن میلر ، یکی از مدیران Oak HC/FT می گوید: “در محیط غنی از پول نقد امروز ، گزینه ها ارزشمندتر از پول نقد هستند.”

“به نوبه خود ، مدیریت مجموعه گزینه های شما ممکن است م effectiveثرترین اقدامی باشد که می توانید برای اطمینان از جذب و حفظ استعدادها انجام دهید.”

میلر در مقاله ای که عمدتا برای بنیانگذاران مراحل اولیه هدف داشت ، بهترین شیوه ها را برای حفاظت از مجموعه گزینه های شما به اشتراک می گذارد ، اشتباهاتی را که بسیاری از بنیانگذاران مرتکب می شوند ، لیست می کند و نکات متعددی را برای اصلاح دوره ارائه می دهد “اگر در ابتدا اشتباه کردید”.

(Extra Crunch برنامه عضویت ما است که به بنیانگذاران و تیم های استارتاپی کمک می کند تا پیش قدم شوند. شما می توانید اینجا ثبت نام کنید.)

شرکت بزرگ فناوری

  • زمانی که Animoto تقریبا AWS را به زانو در آورد: داشتن یک محصول آنقدر موفق که باعث می شود زیرساخت ابری آمازون عرق کند ، یک مشکل خوب است ، اگر فقط یکبار تمام شود. ران میلر دوست داشتنی این هفته این داستان را از دیدگاه Animoto بیان می کند ، که باعث شد پهنای باند کاربر با استفاده از پهنای باند بسیار زیاد از 25000 به 250،000 در شب 2008 برسد و حتی AWS کمی تکان بخورد.
  • Hulu قیمت را افزایش می دهد: خبر بد؟ هولو در حال افزایش قیمت برنامه های درخواستی خود است. اخبار کمتر بد؟ این تقریباً به اندازه سرویس تلویزیونی زنده Hulu در سال 2019 به دست نمی آید ، که در عرض چند ماه از 35 دلار به 55 دلار رسید. هر دو نسخه تبلیغاتی و بدون تبلیغات Hulu با یک دلار افزایش به ترتیب به 7 دلار در ماه و 13 دلار در ماه افزایش خواهند یافت. انتظار می رود این افزایش قیمت در 8 اکتبر سال جاری آغاز شود و برای مشترکان فعلی و مشترکان جدید اعمال شود.
  • رویداد بعدی اپل: ماه سپتامبر است ، که معمولاً به این معنی است که یک آیفون جدید در حال معرفی است … و مطمئناً ، اپل فقط دعوتنامه ای برای رویدادی در 14 سپتامبر ارسال کرد. این بار چه چیزی تغییر می کند؟ شایعه می گوید انتظار یک صفحه نمایش بهتر و با طراوت سریع تر را داریم … اما مثل همیشه ، در اخبار بعدی TechCrunch همه اخبار را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

کارشناسان TechCrunch: بازاریابی رشد

مونتاژ تصویر بر اساس آموزش و دانش به رنگ آبی

اعتبار تصویر: SEAN GLADWELL (در پنجره جدیدی باز می شود) / گتی ایماژ

TechCrunch از شما می خواهد به بازاریابان در حال رشد که در زمینه SEO ، اجتماعی ، نوشتن محتوا و موارد دیگر تخصص دارند توصیه کنید! اگر بازاریاب رشد هستید ، این نظرسنجی را به مشتریان خود منتقل کنید. ما دوست داریم در مورد اینکه چرا آنها دوست دارند با شما کار کنند ، بشنویم.

اگر درباره نحوه شکل گیری پوشش این نظرسنجی کنجکاو هستید ، مصاحبه ای را که آنا هایم با MuteSix انجام داده است ، بررسی کنید: