پادکست Chain Reaction متمرکز بر رمزنگاری TechCrunch نامزد دریافت جایزه Webby شده است.

هر هفته چیزی خبرساز (یا هرج و مرج) در دنیای وحشی کریپتو رخ می دهد. و این هفته تفاوتی نداشت، اما به دلایلی تا حدودی شخصی.

من هیجان زده هستم که به اشتراک بگذارم که پادکستی که من میزبانی می کنم، Chain Reaction، نامزد دریافت جایزه Webby در رده بهترین پادکست فناوری شد.

شما می توانید با رای دادن در اینجا به پیروزی Chain Reaction کمک کنید. رای گیری 20 آوریل پایان می یابد.

فصل اخیر Chain Reaction تعدادی از متخصصان صنعت را جذب کرده است، خواه سرمایه گذار، بنیانگذار، شخصیت یا شکاک باشند. هدف ما این است که در کنار خوانندگان و شنوندگان درباره یک صنعت نوپا با پیامدهای بالقوه عظیم برای آینده همه چیز بیاموزیم – از امور مالی گرفته تا هنر و خود اینترنت.

در ماه های اخیر، مهمانانی از Andreessen Horowitz، Avalanche، Strike، Lolli، BNB Chain، Aptos و Polygon داشته ایم.

هدف پادکست Chain Reaction این است که در طیف وسیعی از موضوعات با مصاحبه شوندگان از جمله:

در ماه‌های آینده، مهمانان و شرکت‌های مشهور بیشتری خواهیم داشت که به پادکست می‌پیوندند تا دیدگاه‌های خود را با شنوندگان ما به اشتراک بگذارند. بنابراین مراقب آینده باشید (و اینکه آیا ما در این وببی که نامزد آن شده بودیم برنده می شویم یا خیر!)

واکنش زنجیره ای توسط یاشاد کولکارنی و مگی استامتز تهیه شده است. برای اطلاع از آخرین قسمت‌ها، در «واکنش زنجیره‌ای» در پادکست‌های اپل، اسپاتیفای یا پلتفرم پاد مورد علاقه‌تان مشترک شوید و اگر از آنچه می‌شنوید خوشتان می‌آید، نظر خود را برای ما ارسال کنید.