چگونه Calendly با تبدیل برنامه زمانبندی به یک رویداد در مرکز-ایجاد یک پلت فرم-TechCrunch

ابزارهایی که شما دارید بیشتر اوقات از آنهایی استفاده می کنید که کمتر به آنها فکر می کنید. Calendly ، برنامه ای که به افراد در برنامه ریزی ، برنامه ریزی و پیگیری جلسات کمک می کند ، ممکن است نمونه کاملی از آن باشد.

امروزه ، حدود 10 میلیون نفر پیوندهای Calendly را به میلیون ها نفر دیگر ارسال می کنند تا محل جلسات را مرتب کنند. اما شاید به این دلیل که هدف آن جلب افراد از گامی به مرحله دیگر در روز خود است ، و از استفاده از یک نرم افزار به نرم افزار بعدی ، Calendly تمایل چندانی به خود جلب نمی کند.

حداقل تا سال گذشته اینطور بود. همه گیری کووید -19 بسیاری از ما را به خانه فرستاد تا سر کار برویم ، و از آنجا که رفت و آمدها قطع شد و مردم نمی توانستند در محل کار یکدیگر را ملاقات کنند ، ما ناگهان در هیاهوی ملاقات قرار گرفتیم. Calendly خودش را معرفی کرد و سرمایه گذاران توجه کردند.

“ما علیرغم تغییرات نحوه کار مردم برای این واقعیت ساده که ارتباط و همکاری انسانی در نهایت چیزی است که یک تجارت را به جلو سوق می دهد ، شاهد استفاده قوی هستیم.”

Calendly که به دلیل نیاز بنیانگذار Tope Awotona به ابزاری برای سازماندهی بهتر زندگی اش ایجاد شده بود ، حتی با افزایش آن ، از سطح پایینی برخوردار بود. اما ترکیبی از رشد ناشی از بیماری همه گیر و کمک های مالی عمده آن را یک شبه تغییر داد. در اوایل سال جاری ، ما بررسی کردیم که چگونه شرکت مستقر در آتلانتا عملاً از هیچ کجا 350 میلیون دلار با ارزش 3 میلیارد دلار جمع آوری کرد.

این یک بار سنگین بر دوش یک بنیانگذار و یک استارتاپ است و این نقطه شروع چت کنار ما در TechCrunch Disrupt 2021 بود. اگر محصول خوب کار می کند ، چگونه آن را به سطح بعدی می برید – و صادقانه بگویم ، چرا باید ؟

“سوالی که در آن زمان داشتم [of that funding round] بود ، آیا این شرکت آن را به عنوان یک عامل حواس پرتی تلقی می کند و با تبلیغات ناشی از آن شیفته می شود؟ یا آیا تمرکز خود را حفظ کرده و به سختی برای مشتریان و شرکای خود و خودمان کار خواهیم کرد؟ ” اووتونا گفت “نه ماه بعد ، بسیار واضح است که ما دومی را انجام داده ایم. فرهنگ و ارزش های ما کم و بیش ثابت مانده است. “

این شرکت همچنان بر “مشتریانی” که به رشد آن دامن زده اند متمرکز است. اینها افرادی هستند که به Calendly متصل شده اند نه به این دلیل که شرکت آنها آن را موظف کرده است ، بلکه به این دلیل که ممکن است پیوندی برای ملاقات توسط شخص دیگری ارسال شده باشد ، تحت تأثیر UX قرار گرفته و خودشان از آن استفاده کرده اند – نوعی ویروسی کلاسیک که باعث ایجاد آن شده است. بسیاری از فناوری ها در همه جا

در کنار تمرکز بر مشتریان ، Calendly همچنین دو برابر می شود تا ابزارهایی را برای مخاطبین گروه ها ایجاد کند – از تیم ها شروع می شود و تا سازمان های بزرگ ادامه می یابد.