گروه فعالان خرید Instacart از مشتریان می خواهد تا زمانی که خواسته های شرایط بهتر برآورده نشده است ، برنامه را حذف کنند – TechCrunch

دیروز ، مجموعه کارگران Gig – نماینده مجموعه ای از حدود 13000 خریدار Instacart – کمپین #DeleteInstacart را راه اندازی کرد و از مشتریان خواست برنامه Instacart را به عنوان همبستگی با کارگرانی که برای درمان بهتر حمایت می کنند ، حذف کنند. گروه خریداران از مشتریان خواستند تا تا پنج خواسته برآورده نشوند ، از نصب مجدد برنامه خودداری کنند. آنها درخواست می کنند که با سفارش فردی پرداخت شود ، نه با دسته ای از سفارشات. بازگرداندن کمیسیون های مبتنی بر اقلام ؛ اطمینان حاصل شود که سیستم رتبه بندی خریداران را برای موارد خارج از کنترل آنها مجازات نمی کند. ارائه مزایای مرگ ناشی از کار ؛ و برای تنظیم نکته پیش فرض حداقل 10، ، از 5 default پیش فرض فعلی.

“ما عمیقا متعهد هستیم که بهترین تجربه ممکن را برای جامعه خریداران خود ایجاد کنیم. طی چندین سال گذشته ، این تعهد بی وقفه ما را به معرفی ویژگی ها ، سیاست ها ، پیشنهادات و پشتیبانی جدید برای خریداران سوق داده است – تجربه خریدار را به میزان قابل توجهی بهبود بخشیده و بالاترین احساس خریداران را در تاریخ شرکت به دنبال داشته است. در طول همه گیری COVID-19 ، ما در اقدامات بیشمار جدیدی برای حمایت از سلامت و ایمنی جامعه خریداران سرمایه گذاری کرده ایم. ما بازخورد خریداران را بسیار جدی می گیریم و متعهد به گوش دادن و استفاده از آن برای بهبود تجربه خود هستیم. “Instacart در بیانیه ای که به TechCrunch ارائه شده است ، گفت.

به گفته این شرکت ، 500 هزار خریدار در اینستاکارت مشغول به کار هستند ، در حالی که این تعداد 200 هزار نفر قبل از شروع کار همه گیر ناشی از همه گیری بود. این شرکت به TechCrunch گفت که ساختار پرداخت آن از فوریه 2019 تغییر نکرده است. در آن ماه ، این شرکت با شکایت دسته جمعی به دلیل یارانه دستمزد با راهنمایی مواجه شد-Instacart قبلاً حداقل 10 دلار درآمد در هر سفارش ، اما با سفارشات کوچک ، ایجاد کرده بود. که مجموع آن کمتر از 10 دلار بود ، نکات مشتری بقیه هزینه را یارانه می دهد (بنابراین ، اگر مشتری 8 دلار غذا بخرد و 3 دلار دریافت کند ، مشتری 10 دلار بعلاوه 1 دلار راهنمایی دریافت می کند ، به جای حداقل 10 دلار بعلاوه 3 دلار راهنمایی). مدیرعامل سابق آپوروا مهتا با عذرخواهی از خریداران تأیید کرد که نکات باید همیشه از غرامت کارکنان جدا باشد و اینستاکارت به خریداران که نکات آنها حداقل بود ، پرداخت می کرد.

ویلی سولیس ، یکی از سازمان دهندگان اصلی Gig Workers Collector و خریدار Instacart ، اظهار داشت که امیدوار است وقتی Fidji Simo در ماه آگوست مدیرعامل Instacart را بر عهده گرفت ، نگرانی کارگران برآورده شود. از آن زمان ، این شرکت یک صندوق ورودی برای خریداران ارسال کرد تا پیام ها را به معاون رئیس جمهور یا مدیرعامل ارسال کنند. Instacart گفت که سیمو به طور مرتب با خریداران در مورد تجربیات آنها در کار صحبت می کند ، اما سولیس گفت که خریداران احساس نمی کنند که نگرانی های آنها شنیده می شود.

سولیس به TechCrunch گفت: “در حالی که ما امیدوار بودیم ، به نظر می رسد که ارتباطی با آنچه او به طور علنی می گوید و آنچه واقعاً انجام می دهد وجود ندارد.”

سیمو در اولین روز خود به عنوان مدیرعامل ، نامه ای سرگشاده به خریداران اینستاکارت نوشت و درخواست بازخورد داشت. در پاسخ ، گروه کارگران گیگ همان پنج خواسته ای را که دیروز مجدداً به اشتراک گذاشتند ، ارائه کرد و آنها را به عنوان موضوعات وحشتناکی مطرح کرد که باید مورد توجه قرار گیرد. اما این گروه گفت نامه آنها نادیده گرفته می شود و ایمیل خریداران به سیمو با پاسخ های متقابل روبرو می شود.

گروه کارگران گیگ می نویسد: “هر بار که شرکت یک چیز به ما می دهد ، چیز دیگری را می گیرند.” وقتی مدیر عامل سابق مهتا برای یارانه دستمزد با کمک هزینه عذرخواهی کرد ، Instacart حداقل پرداخت سفارش را از 10 دلار به محدوده ای بین 7 تا 10 دلار در هر دسته تغییر داد ، که می تواند شامل سه سفارش باشد. موضوع پرداخت دسته ای سفارش به بخشی کلیدی از خواسته های گروه کارگران گیگ تبدیل شده است.

“اگر یک سفارش واحد خریداری کنیم ، دستمزد پایه 7 دلار خواهد بود ، اما اگر سه سفارش را به طور همزمان خریداری کنیم ، مبلغ پایه 7 دلار برای این قطعه خواهد بود. به جای اینکه یک خریدار سه سفارش با قیمت پایه 30 دلار انجام دهد ، ما اکنون آن را با 7 دلار پایه انجام می دهیم. ” این در واقع کاهش 76 درصدی دستمزد پایه است و غیرقابل قبول است. “

خریداران می توانند قبل از اینکه دسته ای را بپذیرند ببینند چه پرداختی ارائه می شود. اما سولیس به TechCrunch گفت که هیچ نوع قافیه و دلیلی برای نحوه دسته بندی سفارشات وجود ندارد.

او گفت: “شما فکر می کنید که آنها در همان موقعیت جغرافیایی قرار دارند که شما به آن تحویل می دهید ، اما اینطور نیست.” “این می تواند قسمتهای کاملاً متفاوتی از شهر باشد ، بنابراین شما باید برای یکی به سمت شرق و برای دیگری برای غرب حرکت کنید.”

Instacart گفت که سفارشات دسته ای این امکان را برای خریداران فراهم می کند که سه راهنمای جداگانه دریافت کنند و پایه 7 دلار حداقل است که بر اساس زمان ، تلاش ، اقلام ، مسافت پیموده شده و سایر عوامل تنظیم می شود. اما اطلاع رسانی موضوع داغ دیگری برای برگزارکنندگان است.

سولیس گفت: “ما به نکات زیادی تکیه می کنیم.” بدون راهنمایی ، اکثر سفارشاتی که می گیریم برای ما سودمند یا سودآور نیست. “

نکته پیش فرض در Instacart 5 set تنظیم شده است ، این بدان معناست که مشتریان باید دستی راهنمایی بالاتر را انتخاب کنند. سازمان دهندگان از Instacart می خواهند که 10٪ به عنوان پیش فرض راهنمایی کند. Instacart به TechCrunch گفت که توصیه می شود توصیه شود ، اما لازم نیست. اگرچه نکته پیش فرض 5 is است ، این شرکت می گوید ، اگر کاربر درصد امتیاز دیگری را انتخاب کند ، این درصد به ترتیب پیش فرض سفارش بعدی آنها تبدیل می شود. بنابراین ، اگر مشتری به عنوان مثال 15 درصد در اولین سفارش خود راهنمایی می کند ، در صورت سفارش دوم به جای 5 درصد نکات ، به عنوان پیش فرض 15 درصد پیش بینی می شود.

این گروه همچنین خواستار مزایای مرگ و میر شغلی به دلیل خطر کار خریداران در طول همه گیری کروناویروس است. حتی فراتر از آن ، یکی از خریداران Instacart لین موری در حین کار بر اثر تیراندازی جمعی کشته شد. اما Instacart به خریداران خود محافظت از کروناویروس و همچنین محافظت از آسیب خریداران را ارائه می دهد که شامل مزایای مرگ ناشی از تصادف می شود. به عنوان مثال ، اگر یک کارمند نیمه وقت یا خریدار خدمات کامل مبتلا به COVID-19 تشخیص داده شود یا در انزوا اجباری قرار گیرد ، می تواند تا 14 روز حقوق دریافت کند. دستمزد مستمری بیمار نیز برای خریداران در فروشگاه در دسترس است. دستمزد با متوسط ​​درآمد روزانه خریدار تعیین می شود. Instacart همچنین کمک هزینه حمایت از واکسن را ارائه می دهد و کارگران را قادر می سازد تا برای واکسیناسیون استراحت کنند و دسترسی به خدمات پزشکی از راه دور و تجهیزات ایمنی را نیز ارائه می دهد. اما در ماه مه 2020 ، گروه کارگران گیگ ادعا کرد که یک خریدار که در دستگاه تنفس مصنوعی بود ، بود پرداخت و مراقبت های بهداشتی رد شده است تحت سیاست Instacart COVID-19. Instacart مجدداً به TechCrunch تأیید کرد که از مارس 2020 ، خریداران می توانند در صورت ابتلا به COVID-19 یا در انزوا اجباری تا 14 روز حقوق دریافت کنند.

اما برخی از مزایای سلامتی خریداران تنها پس از خروج اضطراری گروه کارگران Gig در 30 مارس 2020 تمدید شد. در آن زمان ، این گروه گفت که Instacart به افرادی که یادداشت پزشک آنها را ترغیب می کردند PPE یا حقوق بیمار ارائه نمی دهد. عدم کار (به عنوان مثال ، افرادی که به دلیل قرار گرفتن در معرض خطر قرنطینه شده اند).

Instacart به TechCrunch نشان نداد که برنامه ای برای رسیدگی به خواسته های مجموعه کارگران Gig دارد. همانطور که Instacart در نظر می گیرد که علنی شود ، Solis فکر می کند اکنون زمان خوبی است تا خواسته های خریداران را با درخواست از مشتریان برای تحریم خدمات به سطح بعدی برسانیم.

سولیس گفت: “افرادی که علیه اقدام ما صحبت می کنند ، چیزهایی مانند” می دانید ، اگر نمی خواهید این کار را انجام دهید ، کار دیگری پیدا کنید. ” “اما مشکل این است که این کار آنقدر استثمار کننده است که اگر کسی موضع نگیرد ، نفر بعدی در صف استثمار قرار می گیرد. با هم ، ما با صحبت کردن جمعی ، قدرت و قدرت زیادی به دست می آوریم. “