گوستو Remote Team را می‌خرد تا از استخدام بین‌المللی بیشتر پشتیبانی کند – TechCrunch

بازار کار در حال تغییر است. کارگران بیشتری انتظار دارند که از راه دور به کار خود ادامه دهند، حتی اگر بسیاری از کارفرمایان بزرگ در حمایت از جنبش خودداری کنند. هرچه این بیماری همه گیر طولانی تر شود، بیشتر به نظر می رسد که کار در آینده کاملاً متفاوت به نظر می رسد. همانطور که TechCrunch گزارش کرده است، استارتاپ‌ها قبلاً با آینده‌ای دور دست به کار شده‌اند و اغلب تیم‌های اولیه خود را در مناطق زمانی و جغرافیایی ایجاد می‌کنند.

این روند به قدری آشکار است که می بینیم شرکت های فناوری خصوصی برای حمایت بهتر از آن اکتساب می شوند. برای مثال، امروز صبح، Gusto، ارائه‌دهنده حقوق و دستمزد و منابع انسانی اعلام کرد که Remote Team را می‌خرد، استارت‌آپی که بر حمایت از کارکنان دوردست متمرکز است.

به عنوان بخشی از خبر خود، گوستو همچنین اعلام کرد که اکنون از پیمانکاران پرداخت در 80 کشور و ثبت سریع مالیات در 50 ایالت آمریکا پشتیبانی می کند.

Remote Team، بر خلاف Gusto، یک استارت آپ در مراحل اولیه است. به عنوان مثال، Crunchbase داده های زیادی در مورد تاریخچه و افزایش سرمایه خود دارد. از نظر جاش ریوز مدیر عامل Gusto، Remote Team در حوالی مرحله سری A از زندگی راه اندازی بود. با کنار گذاشتن روندهای فعلی جذب سرمایه، این بدان معناست که شرکت کوچکتر احتمالاً مشتریانی داشته و حرکتی برای ورود به بازار دارد که به پیشرفت خود رسیده است.

در مقابل، گوستو نزدیک به 700 میلیون دلار سرمایه جذب کرده است، دوباره طبق داده‌های Crunchbase، اخیراً 175 میلیون دلار به حساب‌های خود با ارزشی کمتر از 9.5 میلیارد دلار اضافه کرده است. بنابراین، در اصطلاح فعلی، گوستو اساساً یک دکاکورن است.

یا همانطور که ما دوست داریم در TechCrunch به آن فکر کنیم، شرکتی که باید عمومی شود.

صرف نظر از دیدگاه ما در مورد بازار فعلی تک‌شاخ در مرحله آخر، Gusto می‌تواند چیزی را به Remote Team ارائه دهد که صرفاً با افزایش سرمایه بیشتر امکان‌پذیر نیست، یعنی مقیاس. شاهین بویداس، مدیر عامل و بنیانگذار تیم Per Remote، فروش شرکت خود به گوستو منطقی بود زیرا می‌توانست به جای افزایش سرمایه‌های خصوصی بیشتر که به تنهایی به استارت‌آپ اجازه می‌دهد، دسترسی بیشتری به ردپای شرکت‌های جهانی داشته باشد.

Boydas اشاره کرد که حمایت از کشورهای بیشتری در راه است، به این معنی که توانایی Gusto برای حمایت از استخدام های بین المللی تنها در سه ماهه آینده رشد خواهد کرد.

شرایط معاملات فاش نشد، اما مدیر عامل Gusto نشان داد که حقوق صاحبان سهام جزء معامله است. به تعبیر کمی، معامله هم به صورت سهام و هم به صورت نقدی انجام شد. در مورد عنصر دوم، ریوز به TechCrunch گفت که سری E شرکت او در اوایل سال جاری برای تامین مالی عملیات روزانه شرکت جمع آوری نشده است. گاستو هنوز بیشتر دور قبلی خود را در بانک داشت. وقتی می‌توانید سرمایه بیشتری را جمع‌آوری می‌کنید، و ما اضافه می‌کنیم، وقتی می‌خواهید شرکت‌های کوچک‌تری را بخرید که فناوری یا کارکنانی دارند که می‌خواهید به کسب و کار فعلی‌تان بپردازید.

اگر گوستو قبل از عرضه عمومی، یکی دو شرکت دیگر را بخرد، کاملاً شوکه نخواهیم شد. (این شرکت اکنون سه شرکت کوچکتر را با احتساب Remote Team خریداری کرده است. دو شرکت قبلی Ardius و Symmetry برای کسانی که کنجکاو هستند.)

در این زمینه، گوستو گفت که حدود 50 درصد در سال در حال رشد است، اما بیشتر از آن به اشتراک نگذارد. TechCrunch به ریوز در مورد فقدان جزئیات در مورد عملکرد مالی خود فشار آورده است، اساساً کنجکاو است که چرا او در این مقطع اطلاعات بیشتری را به اشتراک نمی گذارد، با توجه به اینکه ما انتظار داریم زمانی که شرکتش سهامی عام می شود، بتوانیم به این دوره نگاه کنیم. مانند هر مدیر عاملی که این سوال را از او پرسیدیم، پاسخ مودبانه بود.

جمع بندی: تمرکز کسب و کار کوچک و متوسط ​​Gusto مانع از آن نمی شود که تقاضا برای استخدام بین المللی و بین ایالتی بیشتری را ببیند، بنابراین خدمات خود را برای برآوردن نیازها به کار می گیرد. جالب خواهد بود که ببینیم رقابت بزرگتر گاستو در مقابل ریپلینگ چگونه به پایان می رسد. این دو شرکت سابقه ای در کنار هم نداشتن دارند و ریپلینگ اخیراً مگا راند خود را گرد هم آورده و با ارزش 6.5 میلیارد دلاری، 250 میلیون دلار به خزانه خود اضافه کرده است.

با نگاهی به آینده، ما کنجکاو هستیم که آیا گوستو و شرکت‌های فناوری خصوصی مرتبط با آن وارد بازی خرج کردن شرکت‌ها شوند، گوشه‌ای دیگر از کار استارت‌آپی که هم در سرمایه‌های مخاطره‌آمیز و هم تقاضای بازار پر شده است. شما می توانید هم افزایی را تا حدودی به راحتی ببینید. گوستو می‌خواهد به SMB‌ها کمک کند بدون در نظر گرفتن محل استقرار آنها یا کارگرانشان، کسب‌وکار خود را راه‌اندازی و اداره کنند. و اگر گوستو قرار است به کارکرد حقوق و دستمزد برای آن شرکت‌ها کمک کند، چرا دسته دیگری از هزینه‌ها را به این ترکیب اضافه نکنید؟